![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er zijn alleen maar "beesten" die dieren iets dergelijks kunnen aandoen !!
In feite moeten we die "beesten" erbij nemen en ze sensibiliseren !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is nog veel werk voor de boeg voor de EU... eerst die "beesten" aanpaken... de dieren zorgen daarna wl voor zichzelf !
MENSDOM en DIERENRIJK... Pim Fortuyn had het vaak over achterlijke culturen en godsdiensten. Als je die beelden ziet, moet je hem gaan geloven !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De natuurlijke plaats van de mens is als onderdeel van de natuur, en niet als vervreemd wezen buiten de natuur. Veel van onze dagelijke problemen zijn het gevolg van een totale vervreemding van de natuur, waartoe ik ook onze instincten reken. Hun vandalenstreken helpen misschien niets, maar ze doen tenminste iets. Ze sturen tenminste een signaal. Velen onzer ons praten veel maar zullen nooit in hun leven actie ondernemen. Ik heb dan ook meer respect voor hen die zulke kleine vandalisme-acties tegen het systeem ondernemen dan voor hen die veel praten en verder op hun gat blijven zitten. Uiteraard zie ik het liefst van al de opkomst van een ernstige rebellenorganisatie die in staat is het systeem omver te werpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=BTpa9j60Npg http://www.youtube.com/watch?v=Rw4NQh2-hAQ&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=aIVgKIuISx4 http://www.youtube.com/watch?v=D7dazPp20d8 Let ook eens goed hoe gezellig het doodgaan is in het wild... ![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=eIdk-vPS7eU |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier zijn ook mensen die bv een hond uit de auto gooien, zij kunnen echter rekenen op een fikse straf en algemene maatschappelijke verontwaardiging.
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Pas op, ik zeg niet dat ge nen ezel bent,hé (ik moet dat er bijzeggen, anders gaan ze weer klagen bij de moderatie en dan krijg ik strafpunten), ik vind enkel dat ge nog al een koppig mannekke bent.En zo koppige mensen, die altijd de baas willen zijn en gelijk hebben, wel, dikwijls kunnen die met beesten niet goed om... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Schepen
|
![]() Naiviteit ten top.
In Nederland worden van biggetjes de ballen onderverdoofd afgeknipt. In Spanje worden stieren getreiterd terwijl duizenden mensen zitten te juichen en tenslotte krijgt het beest een degen in nek gestoken als genadestoot. In Canada worden per jaar enkele honderdduizenden zeehonden doodgeknuppeld. In vele kippenfarms worden wanneer eieren uitkomen, de mannetjes van vrouwtjes gescheiden. De mannetjeskipjes worden levend in versnipperaars geworpen. Kreeften worden levend gekookt in restaurants Haaien worden na vinnen afgehakt te hebben, levend teruggeworpen in zee. enz. De mens is van nature een wreed organisme. Het is niet exclusief aangelegenheid van een bepaald groep of volk. Er is een groep waarbij je deze laf gedrag tegenover dieren niet zal tegenkomen; vegetariers |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ethische vegetariërs zijn dan ook mensen die omwille van een bepaalde filosofie bewust de keuze maken om geen dieren te pijnigen of te doden en ook om niet van het vlees van dode dieren te leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dat ze uit geldelijk gewin unfair met dieren omgaat. Maar bepaald gedrag tov dieren vloeit voort uit haar dier zijn. De mens is een dier. Ze heeft nog steeds de instincten, houding ea die ze uit verre verleden heeft. Andere dieren maken dan mee kennis zoals met de wolven uit Turkije, de Spaanse stieren of voor plezier dieren afknallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Dieren zijn gebruiksvoorwerpen voor de mens. Dat is nu eenmaal de realiteit.
Stierengevechten = cultuur opdoen zeehondjes knuppelen = warm in de winter en vlees op het bord walvissenjacht = ik eet graag japans. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeehondenbont wordt binnenkort verboden in Nederland. Maar die arme wolven worden volkomen zinloos voor de "kick" vermoord.
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
![]() *zoekt een uitweg uit deze impasse* ==> ![]() voila! Oef weer eens vrij! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Voor
![]() Na ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Gecultiveerde foltering moet kunnen?!?! Citaat:
![]() ![]() Ik moet toegeven dat ik zelf graag haaievinnensoep eet, maar dat maakt dit soort onmenselijke praktijken niet rechtvaardig. De persoon in uw avatar zou het een belediging vinden dat zijn foto door iemand met zulke barbaarse ideeen wordt gebruikt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||||
Banneling
|
![]() ik ben een vleeseter en ik weet integenstelling tot de jeugd van vandaag waar men vlees vandaan komt.
Van schattige diertjes die je kan knuffelen. En nee, ik schaam me ern niet voor. Een dier is een gebruiksvoorwerp, kwaadaardig of goedaardig. Citaat:
Citaat:
Dat vlees importeren zou nog een goudmijn zijn. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Vorenus : 22 juni 2007 om 07:58. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() dubbel