![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dat is dan wèl eerlijk?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die beseft dat hij zich niet meteen zijn eigen woorden herinnert houdt zich beter gedeisd inplaats van anderen, die wél nog weten wat jij allemaal uitkraamde, van liegen te beschuldigen.
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat houdt iemand nog tegen om jou voor leugenaar (en minder erg) uit te scheldenb als jij dit toch niet als beledigend ziet?
Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 juni 2007 om 07:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik die niet betwist? Hoe weet jij dat? Als Edina iemand rapporteert voor beledigingen, dan zal ze daar zéker een gegronde reden voor gehad hebben. In het geval van Jazeker twijfel ik zelfs geen ogenblik aan die gegrondheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoelde je dan hier mee?
Citaat:
Citaat:
De ene mod heeft Edina dus klaarblijkelijk haar zin gegeven terwijl een andere er anders over dacht. De strafpunten die mij gegeven werden voor die vogel ook.Waarom werd er niet de minste uitleg gegeven door de moderatie toen bleek dat er iets niet snor zat met die strafpunten? Ik herhaal dus mijn woorden: het wordt hier stilaan een KIF KIF-forum. Wie dat forum kent weet wat ik bedoel.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 30 juni 2007 om 07:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar bedoelde ik mee wat er staat. Publiek jammeren over opgelopen strafpunten is nog wat anders dan die strafpunten betwisten.
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik wel of niet doe hang ik niet aan jouw neus.
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat vraag ik ook helemaal niet. Sterker nog: het interesseert me geen reet!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 juni 2007 om 08:42. |
![]() |
![]() |