![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Vroeger waren trouwens bijna alle vrouwen thuis en uit vrije wil he jaja die emancipatie heeft iets teweeg gebracht he. Werkonwilligen bestaan niet in utopia,en zieken en gehandicapten krijgen hetzelfde als nu,na de nodige vastellingen. Zijn we niet beter dat we er eens mee lachen,nu we nog kunnen lachen!
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé Largo, waarom hij wel en anderen niet? Geef mij eens 1 goede reden?
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hehe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus opnieuw, waarom hij wel en anderen niet? Hoe hoog precies weet ik niet meer maar zeker meer dan wat de arbeiders nu krijgen. Wat had je gedacht. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 2 juli 2007 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() vraagje?
Ik ben wegens reorganisatie ook op een soort brugpensioen,waar men echter een regeling getroffen heeft aangaande het zoeken van een andere job,indien je vind dat je nog wil werken kan je zelf naar een nieuwe job zoeken,met verzekering van behoud van wedde. Neem dat ik mij aanbiedt bij een andere firma en daar maar tot 75% van mijn laatste wedde betaald zou worden,dan legt mijn vorige werkgever de andere 25% bij zodoende dat er geen verlies is. Vinden jullie dat nu concurentieel? Vermits die nieuwe werkgever mij het minimumloon zou kunnen aanbieden en de rest zou laten betalen door mijn oude werkgever,hoe fair schatten jullie dat in tegenover jongere werknemers die een job zoeken?
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#90 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() hadden jullie dan liever gehad dat de opel werknemers met peanuts op straat werden gezet, ? kunnen jullie dat de werkmensen niet gunnen ? jalousie is een slechte raadgever
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() Zo zijn mensen nu eenmaal,zagen op de doppers,op de bruggepensioneerden,op nu ook nog op ontslagen werknemers.
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]() Heb meerdere dokwerkers hun job weten verliezen met nog een schorsing " van den dop" er bovenop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
blijkbaar begrijpen heel wat mensen de kritiek niet. De één krijgt noppes en geen media-aandacht, maar omdat het hier een massa-ontslag betreft en de pers er als muskieten op een paardendrol bij zijn, volgen de ontslagpremies. Dit is zuivere discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
kijk aub eens wie er bovenaan de ladder in zijn vuistje zit te lachen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel juist van U!!!!!!!
![]() |
#96 |
Burgemeester
|
![]() mijne man heeft 2 maal in zijn loopbaan naar ander werk moeten zoeken, reorganisatie dat is het woord,
gewoon de opzeg vergoeding en dat was het dan, de laatste keer was hij al 57 jaar, is toch nog aan een goede job geraakt, en heeft dan kunnen werken tot 63 jaar, en stond dan weer op straat, is dan maar met persioen gegaan, niet alleman krijgt dan een riante opzegpremie, of brugpensioen |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
mijn vrouw had ook 24 jaar dienst en kreeg juist 3 maanden uitbetaald.
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen de topman van Volvo vertrok...heeft die zoveel aandacht gekregen? Nee, heeft hij zijn vette premie gehad...ja...en nu klaagt hij dat anderen een lagere krijgen dan hem. Schandalig!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu de werkmensen, die gedwongen ontslagen worden een hoge premie opstrijken is er plots wél commentaar vanuit politieke hoek. Bedrijven zullen twee keer nadenken voor ze in België investeren is de bewering. Gemakkelijk gezegd, de belastingbetaler moet investeren, die heeft geen keus, bedrijven wél.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 2 juli 2007 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |