![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die van mij is ook naar het schijnt zo mor ze bleft inderdaad men moeder ....heb al gedacht zoals dienen ice T zijn liedje waar hij zen moeder euhmmm ja in stuksk....gont a besparen ![]() Moh weetge das teveel ketchup en moet ik teveel poetsen en ik doe da wel graag mor moord ni zo graag en mensen handel ook ni moh toch die verkopen zichzelf daar zenne en andere landen ook.... veur nen appel en een ei als het ware ![]() MAAR ge hebt gelijk een moeder blijft ge altij een vader daarin tegen ook . ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 9 september 2007 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() 30€ in Irak
![]() Mor 30€ en minder voor een mensen leven jawatte erg . |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() neen ik zen der ni mee aan het lachen en ja ik moet geen link doorgeven om het te bewijzen
![]() gewoon naar filipijnse chat boxen gaan ofzo thaïse whatever liefst gratis en in het engels daarna chat ge wa ge leert da mens wa kennen. En als de vizum oké is schrijft ge die hier in voor cursus nederlands bij vdab en zo hé ![]() Alez succes hé ikke....ik lach altij zenne & zien ze vliegen en goe zot mor toch soms stekt er wel wa waarheid in men gebrabbel en gekribbel . Ah voor het huiswerk ...daar je reis boeken en der zo 1 mee nemen ja lol...morja ze gon da zien on de schrijf fouten hé ...mor das niks dan verandertge van school hé lol Laatst gewijzigd door duncan : 9 september 2007 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() wie waarde aan geld verbind heeft reeds veel verloren.
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel is den eurow waard op de beurs nu ? ![]() Ge hebt wel mooi punt aangehaalt en ze is waar het zijn lege zielen zo'n mensen & inderdaad blind in het leven en het laten leven . |
|
![]() |
![]() |