![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zelf een moslim zijn en de dood proeven !
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() Hoe gevaarlijk is De weg van de moslim? Het boek is een verzameling richtlijnen aan de hand waarvan moslims naar de letter van de Koran kunnen leven. In één van die richtlijnen, tevens de meest gewraakte passage in het boek, staat dat moslims homo's vanaf een hoog gebouw zouden moeten gooien, met het hoofd naar beneden en daar moeten stenigen. Farid Zaari zegt: 'Geen enkele moslim waar ter wereld ook mag eigen rechter spelen. De overheid bepaalt via de rechter of iemand bijvoorbeeld gestenigd of gedood mag worden. Een individu mag daar helemaal nooit zelf over beslissen. Wij distantiëren ons van die barbaarse dingen.'
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Komaan Lincoln, ik heb nog geen goesting om mijn verstand op nul te zetten.
Ik heb al voldoende onheil gezien in mijn leven dat door de leer van Mohammed wordt veroorzaakt, en ik geloof niet dat, indien er een opperwezen is dat zich om de nietige mens zou bekommeren, dit opperwezen van die mensen zou vragen dat ze elkaar permanent de duvel zouden aandoen. Ik denk dat dat opperwezen eerder blij zou zijn met mensen die iets gedaan hebben voor de menselijke ontwikkeling, zoals (grote) wetenschappers, (grote) kunstenaars.
![]() |
#84 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 juli 2007 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is trouwens "de weg die hem/haar aanstaat" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Het boek met als tittel "de weg van een moslim" is geen koran maar een geschreven boek door een islamitische theoloog !
![]() |
#90 |
|
![]() Ok, we zijn quite.
![]() |
#91 |
|
![]() Hij/zij aanstaat is retorisch bedoeld.
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Neen. niet voor 99% en zelfs niet voor 50%.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 juli 2007 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Ok, je gaat er dus van uit dat Moslims de Koran niet helemaal volgen en je vind de Islam niet verwerpelijk. Vind je de Koran dan tenminste verwerpelijk?
Laatst gewijzigd door Jeronimo : 22 juli 2007 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() De islam die in geschriften en boeken staat is voor mij superieur, de koran is voor mij uiterst heilig !
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Dus jij vind een boek waarin dat van "homo's met hun hoofd naar beneden van een toren gooien" heilig. Ok, goed dat ik dat weet. Ik denk niet dat het nog veel zin heeft met jouw te discussiëren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat de ganse wereld hen daarom als achterlijk gaat zien maakt hen dan wel een beetje boos. De koran vertelt hen dan nog dat "de anderen" fout bezig zijn. Een oplossing waaraan ik al gedacht heb is dat men op de omslag van elke koran een spiegel zou aanbrengen, zodat de lezer eens naar zichzelf kon kijken.
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Het staat niet in de koran dat zou u moeten begrijpen. Of u met mij wilt discussieren of niet raakt mij bijna weinig of niets.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 juli 2007 om 20:53. |
![]() |
![]() |