Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2007, 09:39   #81
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
Hey, zeg nooit fascist tegen een nazi, hé!
.
Ja, weet ik ook wel, maar laten we het eenvoudig houden.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 10:56   #82
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Garde Bekijk bericht
En dit gezegd zijnde: B&H Vlaanderen, die in het buitenland niet voor vol worden aanzien, krijgen nu weer de media-aandacht die de organisatie graag had. Wie die mannen écht serieus neemt moet zich toch vragen gaan stellen. Goed, ze kunnen wat keet schoppen maar of een paar tientallen man een evenement kunnen verstoren, waar ik overigens nog altijd totaal het nut niet van inzie, zonder gespot te worden door de politie en de veiligheid is me een raadsel.

Maar goe, onze Wolfgang Meister is terug ontwaakt...

Je vergeet nog al snel hé? Als een splintergroepering van B&H in Leopoldsburg (!) aan wapens en een bom kan geraken, wat is er dan wel niet mogelijk op europees vlak.

Toch bedankt aan jou en Metternich voor de uitleg.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 14 juli 2007 om 10:56.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 12:10   #83
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Je vergeet nog al snel hé? Als een splintergroepering van B&H in Leopoldsburg (!) aan wapens en een bom kan geraken, wat is er dan wel niet mogelijk op europees vlak.

Toch bedankt aan jou en Metternich voor de uitleg.
Ik vergeet niet snel hoor, BBET bedoel je, hé? Maar het niveau van veel van die mannen kennende (die mannen die overblijven houden zich alleen bezig met concerten en zuipen) worden ze al opgepakt voor ze ook maar iets kunnen doen. Die club zit vergeven van de mannen van de staatsveiligheid.

Maar goe, als ze er in slagen om 2000 man bijeen te krijgen in Ravels, waarom zien we dan nergens in Europa de raciale burgeroorlog die ze zo graag willen? Kortom: ze mogen dan al wapens hebben en grote praat verkopen, in de praktijk is het nada, njet, zero, nul. Het is enkel dankzij het herhaaldelijk publiceren over die club dat ze de allure krijgen van ernstig te zijn.
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 12:21   #84
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Ik wacht op een verklaring van circe. Extreem rechts was to zo pro homo? Voor wie was het weeral dat ze moeten oppassen? Voor de moslims? Ik denk dat het voor de homo's zeer duidelijk is wie hun vijand is.
Me dunkt voer je hier een cirkelredenering uit.

Vlaams Belang is niet tegen homosexuelen, ze zijn echter geen voorstander van het homo-huwelijk of homo-adoptie.

Het zijn de linkiewinkies die het etiket "extreem rechts" op het Vlaams Belang kleven, niet de partij zelf.

Sommigen mensen menen eigen etiketjes te kunnen plakken op alles wat ze tegenkomen, maar kom dan achteraf niet zeuren dat uw eigen gevonden etiketje niet strookt met de inhoud.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 12:21   #85
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Even "Blood & Honour" nog eens "situeren"...............

http://www.youtube.com/watch?v=vur6hJ6MOWY

Bert Eriksson (voormalig leider vh VMO), door menig VB-er bejubeld voor zijn "radicale" standpunten, gaf op het einde van zijn leven nog een spreekbeurt op een "B&H"-bijeenkomst. En Eriksson was een "oude compagnon de route" van Karel Dillen.........Zo is de cirkel dus rond.......

Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 12:36   #86
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Zo is de cirkel dus rond.......
Nee, jij bent rond!

Eriksson had helemaal geen hoge dunk van de gepolitiseerde skinhead-subcultuur �* la B&H.
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 12:40   #87
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Nee, jij bent rond!

Eriksson had helemaal geen hoge dunk van de gepolitiseerde skinhead-subcultuur �* la B&H.
Maar hij gaat er wel zijn zegje doen op die bijeenkomsten.
Oud 14 juli 2007, 12:43   #88
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar hij gaat er wel zijn zegje doen op die bijeenkomsten.
.........met de "leeuwenvlag" naast de swastika.........
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 12:49   #89
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
.........met de "leeuwenvlag" naast de swastika.........
En dan hoor ik sommigen hier klagen dat de Vlaamse leeuw gelinkt wordt aan extreem-rechts en dergelijke. Terwijl een vriend van de 'partij voor de Vlamingen' doodleuk komt spreken op plaatsen waar een Vlaamse Leeuw langs een swastika komt te hangen.
Oud 14 juli 2007, 14:08   #90
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Even "Blood & Honour" nog eens "situeren"...............

http://www.youtube.com/watch?v=vur6hJ6MOWY

Bert Eriksson (voormalig leider vh VMO), door menig VB-er bejubeld voor zijn "radicale" standpunten, gaf op het einde van zijn leven nog een spreekbeurt op een "B&H"-bijeenkomst. En Eriksson was een "oude compagnon de route" van Karel Dillen.........Zo is de cirkel dus rond.......

Of Bert bejubeld werd door sommige VB'ers weet ik niet, het is alleszins niet uitgesloten en ook niet verboden. Het is trouwens niet zo zeker of Bert wel een grote fan van het VB was, in mijn opzicht zeker niet. Zoals ik me hem herinner was Bert een man die partijkaarten bezat van de VU en het VB.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 14:08   #91
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Overigens vind ik het wat raar dat die Bronselaer oproepen doet in naam van de B&H beweging. Niet dat ik iets ken van die structuur, maar ik ben vroeger eens op een forum beland van extreem-rechtsen en daar werd nogal minachtend gedaan over Bronselaer.
Mogelijk was je op 't verkeerde kappelleke gevallen..
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 14:14   #92
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Met dat verschil dat het niet denkbeeldig is dat de anti-homostandpunten van het VB bevestigend of zelfs inspirerend kunnen werken op homofoben van allerlei slag (ook op die van B&H) en die link dus niet zo vergezocht is, dit terwijl de link tussen B&H en moslims compleet belachelijk is.
Ah, dus de homofobie van enkele moslims die een homo verplichten te zwemmen in een vijver mag je linken aan de homofobie van enkele VB'ers die slechts tegen het homohuwelijk zijn, maar de homofobie van B&H mag je niet linken aan de homofobie van moslims
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 14:29   #93
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Alle steun voor Olivier Bronseleir. Die homospelen zijn misdadig. Zij proberen een mentale afwijking te promoten. De indoctrinatie gaat dus verder. Ik pleit dan ook voor acties, zij het wel niet-gewelddadige acties en dit tegen diegenen die de homoseksualiteit willen propageren, niet tegen de gewone doorsnee homo. Immers deze mensen zijn slachtoffer van de moderne decadentie en moeten geholpen worden.

Diegenen die homoseksualiteit propageren kunnen homo's zijn, maar ook niet homo, denk dan maar aan de extreem progressieve salonpolitici van paars.

Ik hoop ook dat de heilige Kerk deze spelen des verderfs veroordeeld en het wordt ook hoog tijd dat bisschop Leonard van Namen tot aartsbisschop van Mechelen benoemd worden en het mandaat krijgt om de decadentie met wortel en tak uit te roeien.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 14:34   #94
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Alle steun voor Olivier Bronseleir. Die homospelen zijn misdadig. Zij proberen een mentale afwijking te promoten. De indoctrinatie gaat dus verder. Ik pleit dan ook voor acties, zij het wel niet-gewelddadige acties en dit tegen diegenen die de homoseksualiteit willen propageren, niet tegen de gewone doorsnee homo. Immers deze mensen zijn slachtoffer van de moderne decadentie en moeten geholpen worden.

Diegenen die homoseksualiteit propageren kunnen homo's zijn, maar ook niet homo, denk dan maar aan de extreem progressieve salonpolitici van paars.

Ik hoop ook dat de heilige Kerk deze spelen des verderfs veroordeeld en het wordt ook hoog tijd dat bisschop Leonard van Namen tot aartsbisschop van Mechelen benoemd worden en het mandaat krijgt om de decadentie met wortel en tak uit te roeien.

Dude,serieus
Oud 14 juli 2007, 15:08   #95
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Max, die tijd is voorbij.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 15:08   #96
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dude,serieus
Volgens mij doet hij het voor de aandacht
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 17:21   #97
Trapper
Burger

Standaard

of omdat hij gelijk heeft
Trapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2007, 18:39   #98
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ah, dus de homofobie van enkele moslims die een homo verplichten te zwemmen in een vijver mag je linken aan de homofobie van enkele VB'ers die slechts tegen het homohuwelijk zijn, maar de homofobie van B&H mag je niet linken aan de homofobie van moslims
Ah ik snap nu waarom je hier een punt van wil maken. Je was nog sneller dan Online met de moslims op de proppen gekomen : slechts 33 bijdragen. Flink hoor.

De reden waarom de link niet opgaat is omdat jullie uiteraard weer willen generaliseren en doen alsof alle moslims even homofoob zijn als B&H, wat ronduit belachelijk is. Dat er onder moslims ook nutcases zoals deze Bronseleir rondlopen dat zal ongetwijfeld waar zijn, net zoals overal.
Oud 14 juli 2007, 18:45   #99
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Alle steun aan een aanbidder van Hitler? Moest uw Kristus nog rondlopen Max, hij zou u eigenhandig zijn kerk uitranselen. Besef je wel goed waar de ideeën van die Bronselaer voor staan?
Oud 14 juli 2007, 20:20   #100
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Alle steun aan een aanbidder van Hitler? Moest uw Kristus nog rondlopen Max, hij zou u eigenhandig zijn kerk uitranselen. Besef je wel goed waar de ideeën van die Bronselaer voor staan?
Ik vrees dat "max" aka een stuk of drie andere geschrapte of gebande pseudos het maar al te goed weet

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 juli 2007 om 20:24.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be