|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | 
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. | 
| Bekijk resultaten enquête: Hoeveeel punten geven julllie Garfield | |||
| 1 |     | 0 | 0% | 
| 2 |     | 0 | 0% | 
| 3 |     | 0 | 0% | 
| 4 |     | 0 | 0% | 
| 5 |     | 1 | 9,09% | 
| 6 |     | 0 | 0% | 
| 7 |     | 0 | 0% | 
| 7.5 |     | 0 | 0% | 
| 8 |     | 5 | 45,45% | 
| 8.5 |     | 1 | 9,09% | 
| 9 |     | 1 | 9,09% | 
| 9.5 |     | 1 | 9,09% | 
| 10 |     | 2 | 18,18% | 
| Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|  | 
|  | Discussietools | 
|  23 juli 2007, 17:08 | #81 | 
| Staatssecretaris |   Garfield hoe zou je persoonlijk Vlaaams-nationalisme omschrijven? | 
|   |   | 
|  23 juli 2007, 17:15 | #82 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd:  5 januari 2005 Locatie: Utopia of/en Hellhole 
				 |   Citaat: 
 Mensen die nederlands spreken onze vlaamse cultuur aanvaarden en ernaar trachten te leven. 
				__________________ Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise | |
|   |   | 
|  24 juli 2007, 12:35 | #83 | |
| Minister Geregistreerd:  1 juni 2006 Locatie: Gent 
				 |   Citaat: 
 Iedereen kan daar wel één of andere vage mening over uitspreken, en een paar zaken opsommen, maar een preciese definitie kan toch onmogelijk worden vastgelegd, nee? Ik vermoed dat er evenveel verschillende invullingen van de Vlaamse cultuur bestaan als er Vlamingen zijn. Nu, begrijp me niet verkeerd, op zich vind ik "cultuurnationalisten" zoals jij zeker sympathieker dan "bloed- en bodemnationalisten". Maar die laatsten hebben ergens nog het voordeel dat hun criteria helderder zijn. Onwetenschappelijk, dat wel, en vaak ook onmenselijk, maar helderder. Cultuurnationalisten moeten er rekening mee houden dat hetgene wat centraal staat in hun ideologie, een vaag, veranderlijk en onmogelijk definieerbaar begrip is. Wat denk jij, Garfield? 
				__________________ Be an independent thinker. There is no other kind. | |
|   |   | 
|  24 juli 2007, 18:40 | #84 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 28 november 2006 Locatie: Antwerpen Stadstaat 
				 |   En hoe ga je dat in een formele wet gieten waardoor duidelijk is wie wél en wie niét Vlaming kan zijn? 
				__________________ Citaat: 
 | |
|   |   | 
|  24 juli 2007, 19:42 | #85 | |
| Europees Commissaris Geregistreerd:  5 januari 2005 Locatie: Utopia of/en Hellhole 
				 |   Citaat: 
 In tegenstelling tot wat vele walen geloven is dit géén racisme noch fascisme. 
				__________________ Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise | |
|   |   | 
|  24 juli 2007, 19:51 | #86 | |
				 |   Citaat: 
 Maar het is gelukkig veel meer. Principeel is dat de taal en het geloof in enkele fundamentele waarden zoals gelijkheid, vrijheid en dergelijke. Dingen die de vlamingen als groep kenbaar maken, gaande van noeste werkers en spaarders over het reserveren van plaatsen aan zwembaden in Spanje en Turkije. Maar t is idd. moeilijk. 
|   |   | 
|  24 juli 2007, 19:54 | #87 | |
				 |   Citaat: 
 Maar echt vlaming zijn kan je enkel met je hart en is niet meetbaar. 
|   |   | 
|  24 juli 2007, 21:53 | #88 | 
| Gouverneur Geregistreerd:  6 juli 2006 Locatie: Oostende 
				 |   Ik ben geen vlaming. interessant is dat... 
				__________________ "Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini | 
|   |   | 
|  24 juli 2007, 22:47 | #89 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  2 mei 2004 
				 |   | 
|   |   | 
|  25 juli 2007, 17:24 | #90 | 
				 |   Een beetje een rare vraag, maar ja.  Een zoektocht naar "iets" zeker ? Ben opgegroeid in een nietgelovig gezin, katholiek gedoopt voor de vorm en de familie. Eerste communie gedaan, plechtige niet, kreeg toch zoizo een feestje. Was dan in een deistische periode, geloofde in "iets" maar wou het niet God of Jezus noemen, via vrienden in Evangelische jeugdgroep en kerk gekomen en ben Christen geworden, zie veel + in dat geloof. Nu ben ik niet meer kerkgaand, nu ja, was dat eigenlijk nooit ging max één keer per maand ofzo, maar sinds 2005 ofzo vind ik niet meer de moed noch de zin om een dienst bij te wonen, iedereen interpreteert toch maar, dus doe ik dat ook maar op mijn eentje. 
				__________________ Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise | 
|   |   | 
|  25 juli 2007, 17:27 | #91 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN |   Ben je bang van de dood? (draad niet gelezen dus kan dubbel zijn  ) 
				__________________ POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen | 
|   |   | 
|  25 juli 2007, 18:20 | #92 | 
				 |   Neen eigenlijk niet, maar wat niet wil zeggen dat ik de dood verlang, als mijn tijd er is dan is ze er. 
				__________________ Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise | 
|   |   | 
|  26 juli 2007, 11:55 | #93 | 
| Staatssecretaris |  Enquete Garfield Het is weer tijd om punten te geven! | 
|   |   | 
|  26 juli 2007, 19:21 | #94 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 21 januari 2007 Locatie: Vlaanderen 
				 |   spannend eh? 
				__________________ PBL-RKT Undefeated Army Bietan Jarrai | 
|   |   | 
|  26 juli 2007, 19:22 | #95 | 
| Secretaris-Generaal VN |   Onzen Garfield heeft da goe gedaan... 10   Sympathiek, maakte tijd vrij voor z'n vragen e.d. 
				__________________ http://kim-roovers.skynetblogs.be/ | 
|   |   | 
|  26 juli 2007, 19:25 | #96 | 
| Staatssecretaris |   Van mij krijgt hij een dikke 9.5, dik verdiend. | 
|   |   | 
|  27 juli 2007, 13:12 | #97 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  5 juni 2004 Locatie: Antwerpen 
				 |   Garfield heeft bijzonder interessante antwoorden gegeven, ongeacht of ik het met hem eens ben of niet. Was het VB maar wat meer een "Garfield-partij" ... 
				__________________ The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan | 
|   |   | 
|  27 juli 2007, 13:17 | #98 | 
| Staatssecretaris |   Daar ben ik het volmondig mee eens, Firestone! | 
|   |   | 
|  27 juli 2007, 14:05 | #99 | 
| Banneling Geregistreerd: 16 januari 2007 Locatie: Mare Mortum 
				 |   Ik vind dat de mensen op dit sub-forum veel te makkelijk punten geven. Idereen komt hier weg met punten tussen 7 en 10. Kan toch niet? Ik geef een 5 omdat ik vond dat hij het ok gedaan heeft. Laatst gewijzigd door Dycore : 27 juli 2007 om 14:05. | 
|   |   | 
|  27 juli 2007, 14:15 | #100 | 
| Perm. Vertegenwoordiger VN Geregistreerd:  2 februari 2005 Locatie: Earth 
				 |   ik geef hem een 8. Een puike prestatie geleverd 
				__________________ Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. | 
|   |   |