![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In welk bochten ga je je nu kronkelen om dat te kunnen plaatsen in je Belgicistische kraam? Moet jij niet alweer snel van partji gaan veranderen, jij. Of zal het plotse flamingantisme van de VLD wel snel overgaan, denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het aanleren van een taal is voor sommigen blijkbaar onoplosbaar. Wat een wonder toch onze intelligentie. Let ook op het overdreven lachen, zeer humoristisch.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 3 augustus 2007 om 21:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Het is niet mijn schuld dat maar 20 % van de Walen Nederlands spreekt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En da weten ze verdorie goed. En ze hebben zoveeeel postjes te verliezen... net zoals de cd&v... daarom dat leterme ook stelde dat hij geen separatist is. De traditionele partijen hebben veel meer te verliezen dan hun zetels in het parlement hoor...
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zou dat niet kunnen aantonen dat het niet zo onoplosbaar is?
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar ze géén rekening mee houden, is dat ook d�*t door de Vlamingen uiteindelijk zal afgeschoten worden... Enfin, Belzikske loopt op zijn laatste benen , nooit was dat in de geschiedenis zo duidelijk als nu.. Goed hé? ![]()
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De eerstvolgdende weken zullen moeten uitwijzen of de Franstalige onderhandelaars het signaal zullen aanvoelen en ernaar handelen...
De harde taal van de VLD-onderhandelaars, die blijkbaar ook is verwoord tijdens de onderhandelingen zelf, is alvast een duidelijk signaal dat de kalender van de regering niet langer alleen door de Franstaligen kan worden gedicteerd. Het moet wennen zijn voor hen na 8 jaar verwennerij, maar de realiteit zal vlug doordringen. Het interview met Dehaene in Le Soir en het opgeven van de oorlog van de Franstalige journalisten tegen Leterme, is een bijkomende vingerwijzing naar een ommekeer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() prachtig nieuws! Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Assertief opkomen voor uw rechten en u niet laten doen. Als de franstaligen de federale regels niet respecteren wel dan snoeien wij in ons geld dat we aan hun geven en daarmee basta ze zullen dan wel rap hun mond dicht houden. Want op die manier lukt er nooit nog iets hoor, die franstaligen houden unaniem alles tegen en durven de alarmbelprocedure zelfs gebruiken. Zo kan er nooit een regering komen door die arrogante Walen die op alles "nee" zeggen, ze moeten eens leren inzien dat je zo geen federaal land kan leiden, laat staan een regering vormen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wallonië moet plooien of de geldkraan wordt afgesloten (iets wat zo rap mogelijk moet gebeuren)... Het juiste evenwicht moet terugkomen. VLD doet niet aan flamingantisme alleen invulling van ECHTE noden... Nogtans goed geprobeerd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() op die manier is alles een Belzische eis.
Maar fantaseer maar lekker voort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt het moeilijk met het feit dat VLD de ECHTE problemen aanpakken niet? Ik snap dat wel... ![]() Ik heb nooit verstopt dat ik tegen gelijk welke onverantwoorde geldtransport ben. Nogtans sta ik nog altijd achter België, hoe imoreel niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gogogo het is gewoon leuk hoe je je verhaaltje zo snel moet aanpassen dat je er zelf niet meer aan uit kan. En als je iemand kan vinden die van zichzelf zegt dat hij VOOR onverantwoord geldtransport is, mag je dat altijd zeggen. Misschien is het dezelfde knaap die zegt dat hij TEGEN een schoon milieu is. Van nietszeggendheid gesproken. Je zou in de politiek moeten gaan. Laatst gewijzigd door born2bewild : 4 augustus 2007 om 07:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
|
![]() Natuurlijk
![]() Citaat:
![]() Er is in Wallonië nooit geprotesteerd tegen geldtransporten naar hun gewest naar ik weet ![]() Ook ben ik voor een schoon milieu maar niet ten koste van alles (dit terzijde) ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tjonge, tjonge, de wereld is sneller veranderd dan ik opgemerkt heb blijkbaar. Afin, ik kan er alleen maar blij om zijn. De Belgicisten �* la Patriot gaan nu dus de eisen realiseren die de Vlaamsgezinden tien jaar geleden voorop stelden. Comfortabel! PS: Het bevestigt me in mijn opvatting dat de Vlaamsgezinden nu verder moeten gaan en zich al op de Confederatie der Lage Landen moeten concentreren. |
|
![]() |
![]() |