![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hoe hij voortdurend windhaantje speelde. Jammer toch dat hij en de andere bubbelsmurfen niet meer zo prominent aanwezig zijn op het forum. Wat hebben we met hun talrijke berichten toch wat afgelachen! "BUB kleurt je dag!"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gieren-lachen-brullen uiteraard met Hans1. Maar als hij elk bericht 400 maal opnieuw plaatst, is het plezier er ook wel wat af. Hans1 staat de laatste maanden op automatic: er komen niet veel nieuwe dingen uit de post-bot van de BUB.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Laatste persbericht was weer eens doorspekt met de nodige bubbelretoriek samen met natuurlijk de onvermijdelijke hoofdletters. Zelfs "Nationale Feestdag" krijgt tweemaal een hoofdletter! En daarin stond natuurlijk weer het vaste refreintje van Hans I: 50% van de Belgen is voor een unitair België... En er is ook deze keer een hilarische afsluiter. Lees en geniet mee: "Wij wensen U (= Leterme) veel geluk, maar we blijven waakzaam." Oei, oei, de bubbels blijven waakzaam. Gekluisterd aan hun afluisterapparatuur houden de ei zo na uitstervende, maar toch zo vervaarlijke flaminganten in het oog! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rekening houdend met de antecedenten denk ik dat Hans I eerder met de Franse staatsveiligheid in zee gaat... Hij schijnt daar, naar eigen zeggen toch, nogal wat vriendjes te kennen. Misschien via zijn FDF-connecties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is niet het minste probleem om beiden te kunnen appreciëren. En nog veel meer bovenop waar jij misschien nog nooit van gehoord hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat mensen van voorpost, het NSV en de VJB tussen de ondertekenaars staan is misschien ook een teken aan de wand ?
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geen idee waarom men zo lacht met de bubbels terwijl de aanhang naar de andere kant ook gene stoef is...
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mjah... wat ik persoonlijk redelijk lachwekkend vind...
Voorpost beschrijft zichzelf als "Heel-Nederlandse" organisatie. Volgens mij kennen die mannen niet eens het verschil tussen "Heel-Nederland" en "Groot-Nederland". Gezien ik sterk betwijfel dat Vermeulen en co België mee willen opnemen, denk ik eender dat ze "Groot-Nederlands" zijn.
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS: anderzijds vind ik jouw fascinatie voor marginale groupuscules als Voorpost en NSV stilaan angstwekkende vormen aannemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je bewijzen dat Jan een fascistische achtergrond heeft, Hans? Anders kan je aangeklaagd worden wegens laster en eerroof.
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helemaal niet...
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij beschikt immers zelfs over vertrouwelijke bronnen binnen de Franse senaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Ik kende de termen Groot-Nederland en Heel-Nederland überhaupt niet tot ik me ging verdiepen in de Belgische politiek. In NL heb ik ze nog nooit gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#100 | |