![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Mochten er morgen opnieuw verkiezingen zijn, op welke partij stemt u dan? | |||
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7,38% |
CD&V-NVA |
![]() ![]() ![]() |
32 | 21,48% |
SP.a-SPIRIT |
![]() ![]() ![]() |
10 | 6,71% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
11 | 7,38% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
72 | 48,32% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
13 | 8,72% |
Aantal stemmers: 149. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou wel niét op Somers stemmen.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zou ik ook niet op stemmen.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mja... nu je het zegt, ik begin me precies niet zo best te voelen... ![]()
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever op Sven Gatz, Patrick Van Krunkelsven, Fons Borginon, Annemie Vandecasteele, Jaak Gabriëls, enz...
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik stem (terug) VB. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 19 augustus 2007 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die Carl Devos is imo een oelewapper eerste klas. Ik kan een eventuele achteruitgang van de VLD perfect verklaren. 1. Somers is minder populair dan verafstoot. 2. VLD heeft zich erg belgicistisch geprofileerd en nu profileren ze zich weer anders. M.a.w. vlaamsgezinden vertrouwen hen niet en belgisch gezinden ook al niet. 3. LDD heeft bewezen de kiesdrempel te kunnen halen. Dit kost de andere partijen (maar vooral VB en VLD) stemmen. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 19 augustus 2007 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() kan kloppen...
Citaat:
belangerijke factor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Ik zal om ethische principes niet en nooit op het Vlaams Belang stemmen, noch op de LDD, CD&V, N-VA noch Spirit. Voor de rest bekijk ik het wel van de ene verkiezingen naar de andere.
![]() Vermits ik nog altijd niet mag stemmen (ben nog geen maand lid) kan ik het zo ook wel zeggen. Op dit ogenblik zou ik als linkse liberaal op de SP.a stemmen. Sinds ze werden afgestraft op 10 juni l.l., begin ik ze terug symathiek te vinden. Alleen moeten ze daar nog wat paljassen buiten jassen, met Johan Van de Lanotte als eerste voor de bijl. Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 19 augustus 2007 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() ik ook, dus VB zolang cordon bestaat.
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leterme was een idioot. De idioten die Vlaamse vlaggen zaten te waaien bij de federale verkiezingen ook. Wie gelooft in Vlaamse autonomie had het genuanceerd moeten doen. Enfin ja, tenzij als nu ineens België zou barsten. Maar dat betwijfel ik ten zeerste.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freya moet ge niet buitenshotten. Zet gewoon het raam open, en ze vliegt van van het minste briesje wind wel weg.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ze hebben het genuanceerd proberen te brengen, ik heb er alleszins niets van gehoord. Voor mij hebben ze vooral de walen niet willen wakker maken daarom ook maar gezwegen. Weet je waarom ze samen strijden? Zoals Somers zei voor de onderhandelingen zou hij zijn vel duur verkopen. Ze kunnen gewoon de softie niet uithangen als bij 8 jaar paars want de CD&V was al tamelijk extreem met hun verkiezingsbeloftes. Ze moesten gewoon mee. Citaat:
Ik weet zeker dat de vlamingen voet bij stuk gaan houden maar de vraag is nu voor wat ze aan wedijveren zijn. De staatshervorming die ze nu voorstellen is groot maar voor sommigen onder ons niet groot genoeg. Sommigen dromen al van een groot-nederland. Maar voor hetzelfde geld blijven de belgische staatsstructuren gewoon overeind en zal ook deze storm niet eindigen in Vlaamse autonomie |
||
![]() |
![]() |