![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=84198
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() zoiets kan ook ,was bij wijze van spreken e
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
eigenlijk zou er een algemeen minderheidsprincipe voor "zwervende volkeren" moeten komen, volkeren zonder staat dus, met dito rechten en zekerheden ( culturele eigenheid,etc.)
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel onmiddelijke euthanasie voor in plaats van de patiënt verder te laten lijden...
![]() |
#89 |
Minister
|
![]() 1/ De enige rede dat Nederland naar ons zou lonken, zijn onze privé spaarboekjes die ze door Europa's wetgeving grotendeels verloren hebben.
2/Tijdens de oorlog was het verzet een kleine groep. Op de dag van de bevrijding waren alle Belgen plotseling bij de witte geweest. De nieuwe witten waren de ergste met hun tirannie op al of niet zwarten. Heeft het echte verzet voor jaren lange vervolgingen gepleit, neen dat waren de nieuwe witten. Dit, volgens getuigenis van een erkende verzetsstrijder die zoals tijdens de oorlog onopvallend door zijn verdere leven is gegaan. Deze schijnheiligheid zou ook wel eens het geval kunnen zijn als Vlaanderen vrij word.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Morgen gaat vlaanderen een zeer moeilijke crisis door (beurscrash, amerikaanse ontvluchting van onze contrijen door te hoge belastingsdruk, Chinese Hong-Kong dollar invasie, Indiase bezetting van de haven van antwerpen,...) mensen zien hun geld in de portefeuille plots ferm dalen (ze kunnen nog maar 1x met vakantie vandejaar. En sommige maanden moeten ze zelf zeer veel sparen om de lening en de electriciteit af te kunnen betalen... Wallonië daarintegen blijft slecht boeren maar gaat er niet zo op achteruit (weinigen die vat op die contrijen willen). In hoeverre denk je dat mensen nog geïnteresseerd zijn in "vlaamse" eisen? Gaat het water dan toch bergopwaards? Of spreek je van een "vertraging"? Ik weet het ik ga zeer onrealistische dingen zetten maar ik maar het overdreven zodat het punt duidelijk is... De "vlaamse" mentaliteit is een baby die door het klimaat luider roept dan de rest van de kribbe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De kans op die samengang van feiten is zo klein dat het zelfs het overwegen niet waard is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
![]() Doe er drie kwart van af dan... Stel gewoon dat de economie in vlaanderen erop achteruit gaat en die in wallonië niet... of stel gewoon dat een zware wind onze contrijen wakkerschud... Of stel dat onze kust onderloopt... Of stel dat er in limburg een groepje nazis de macht overneemt... Of stel... Snap je het nu?? ![]() Vlaams voelendheid is ondergeschikt aan zeer veel factoren. Bij ons belgen is dat vooral onze portefeuille maar er zijn meer factoren denk ik zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als we niks te eten hebben zouden we hier inderdaad niet zitten discussiëren over Vlaamse eisen... PS Stevaert is een communist, geen nazi ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
Desnoods wordt Vlaanderen een deelstaat binnen Nederland.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Schepen
|
![]() Samenwerking met Nederland is, net zoals samenwerking met de andere ons omringende landen, zeker een noodzaak. Maar onze Scandinavische vrienden doen het internationaal prima met een beperkt aantal inwoners...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
Ik versta je uitleg ook wel hoor maar die is helemaal naast de kwestie! Citaat:
Alhoewel die tamelijk economisch is! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af vanwaar die behoefte van de vrijwillige regimeslaven komt om met de meest onzinnige excuustruzen te komen aanzetten.
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=SKD0mmWEszQ |
|
![]() |
![]() |