![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Patriot!? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
6 | 22,22% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,70% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patriot!, hoe sta jij als liberaal tegenover vakbonden ? Vind je hen teveel macht hebben ?
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De beste vakantie was dan weer aan het Garda-meer vorig jaar, maar dat lag vooral aan het feit dat ik dit keer niet met m'n ouders op reis was, maar met twee van mijn beste vrienden. ![]() Waar ik graag nog eens naartoe zou gaan, zoals ik hierboven al zei: Rome! Buiten Europa zou ik graag de US eens bezoeken: van oostkust naar westkust met de auto of zo... misschien binnen een paar jaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Patriot!, is het je bedoeling om "later" zelf in de politiek te gaan ?
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niet bepaald één type waar ik op zou vallen... de meisjes waar ik mee samen ben geweest zagen er allen vrij verschillend uit. Wat wel enorm belangrijk is, is een vrolijk karakter: dat straalt immers ook af op het uiterlijk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe sta je als liberaal tegenover onze huidige ziekteverzekering ?
Behouden in haar huidige vorm, of opteren voor een ultra-liberale versie "�* la VS" ??
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb helemaal niks tegen Vlaams-nationalisten, enkele van mijn beste vrienden zijn Vlaams-nationalisten. Eergisteren ben ik overigens nog eens stevig gaan drinken met een notoir Vlaams-nationaal forummer. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, soms word ik badend in het zweet wakker - maar meestal kan ik me dan niet meer precies herinneren waarover mijn droom ging.
Meestal heb ik echter mooie dromen, en die haat ik nog meer: zo was ik eens in de illusie dat ik 110 miljoen euro gewonnen had, en toen werd ik wakker. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet ver, vrees ik: Marokko...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder was dat natuurlijk een grapje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
21 jaar ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 6 september 2007 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Filmwereld: Al Pacino, wegens wat mij betreft de beste acteur die er is. Hij kan mij dan ook entertainen met Scarface-imitaties. ![]() Politiek: Guy Verhofstadt vind ik nog altijd de meest fascinerende politicus van de laatste drie decennia, en dat zeg ik niet alleen omdat hij een partijgenooit is. Sportwereld: Een of andere pokerkampioen dan, da's de enige sport waar ik nog IETS van afweet. ![]() TV-personages: de hele Big Brother-kudde! Dan kan ik me afreageren door eten naar hun domme koppen te gooien. ![]() ![]() Filosofen: al de goei zijn dood! ![]() ![]() Rest vd Wereld: Mijn laatste eetpartner wordt zeker Condoleezza Rice, een schitterende vrouw die helaas op Bush' zinkend schip verblijft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek Nederlands als moedertaal, spreek goed Engels, vrij goed Frans en kan mezelf uitdrukken in het Duits. Voor al deze talen volgde ik aan de universiteit cursussen, sommigen verplicht, anderen als keuzevak. Ik zou graag nog Italiaans leren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. Helaas was er een hoge mate van amateurisme, werden goede ideëen soms gewoon niet uitgewerkt, en waren het altijd dezelfde mensen die het werk moest doen. Uiteindelijk bleek ook dat een deel van de partij helemaal niet op dezelfde golflengte zat. Het heeft lang geduurd, maar uiteindelijk ben ik ervan overtuigd geraakt dat de BUB vol zit met eerbare maar helaas soms naieve idealisten, en dat het bijzonder moeilijk is om je doelstellingen op die manier te bereiken... toen heb ik met pijn in het hard de deur achter me dichtgetrokken. 3. Je leert veel over mensen: over de mensen waar je dagelijks mee samenwerkt, over de mensen waaraan je verondersteld wordt leiding te geven en vooral over de man in de straat waarmee je zoveel mogelijk mee moet spreken. Ach, vooral de eerste jaren waren prachtig... iedereen was idealistisch, allen geloofden we in dezelfde idealen, we waren jong (nog altijd natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Kwa eten durf ik wel eens naar de Notre Dame (of Alma 4 genoemd, door de grootte, de prijs en de populariteit onder studenten ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is communicatiewetenschappen
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat iedereen wel een zekere angst heeft voor de dood, maar ik kan persoonlijk niet begrijpen dat er 'niets' zou kunnen zijn... Ik kan er niet bij dat leven ineens zou kunnen "stoppen". Daarom ben ik ervan overtuigd dat er nog iets is na de dood. Of dat de Hemel is, een eeuwige gelukzaligheid,... weet ik niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vele mensen haten die man, en het was verkeerd van onze partij om hem door de grote poort binnen te halen. Toch ben ik ervan overtuigd dat zijn werk (het grote congres, het boek, de 'open' terminologie, het nieuwe logo, de nieuwe huisstijl) OpenVLD weer in het midden van het ideologische debat heeft geworpen en op die manier de schade heeft beperkt. Al denk ik dat hij nog efficienter had kunnen zijn als hij zich écht op de achtergrond had gehouden.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Patriot!,
Stel: Jij stelt je kandidaat bij de gemeenteraadsverkiezingen van jouw gemeente, je maakt veel kans om het tot burgemeester te schoppen ware het niet dat jouw grootste concurrent en grandiose overwinning boekt doordat zowat alle keizers van een buurgemeente op hem hebben gestemd. Vraag: jouw analyse.
![]() |
#100 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |