![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die zelf mss met zo'n zaken bezig is of was ... we weten het niet ... ![]() Maar aan't verhaal klopt duidelijk iets niet hé ... mss daarom dat de politie er niet van op de hoogte is ... ![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar je hebt uiteraard een goede reden dat je de hulpdiensten er niet kan bijhalen ... Begrijpelijk dat het niet kan gezegd worden waarschijnlijk .... ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En als je je beschermt tegen een aanval van zo een misdadigers hebben die misdadigers meer rechten als jijzelf. Kunnen die mannen je nog aanklagen voor slagen en verwondingen, dáár houd het gerecht zich dan wél mee bezig. Ben ooit eens lastig gevallen en gestalked geweest door een paar van die bruine mannen uit mijn buurt, van enkele ken ik zelfs hun naam en adres, toen het moment kwam tijdens het shoppen dat ik bijna werd meegesleurd in een auto en werd aangerand en een het politiekantoor binnen vluchtte vertelden ze me dat ik maar geen rokje moest aandoen, dat IK het uitlokte. Strafste vanal, die avond vielen er 5 mannen binnen bij me thuis, om me duidelijk te maken dat ik in het vervolg hun namen op het commissariaat best niet meer liet vallen, hun contacten hadden gezien/gehoord dat ik hun namen in mijn aangifte wou laten plaatsen. Mijn raad, hang zeker de held niet uit. We hebben een dienst (politie genaamd) die daarvoor betaald wordt. Alleen hangen die alles behalve de held uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is het hier in deze regionen ondertussen ook al ongeschreven wet dat meisjes die op de achterbank van de bus gaan zitten en daar door marokkaans krapuul worden lastiggevallen "maar niet op de laatste bank moeten gaan zitten, want die is voorbehouden voor de marokkanen dat moest je weten" dixit de politie waar ze klacht gingen neerleggen. Ook die meisjes zijn nadien stilletjes naar huis gegaan en hebben geleerd dat ze de achterbank vrij moeten laten voor de uebermenschen. Ook geen verdere stappen ondernomen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() Mij is het duidelijk wie het op straat voor het zeggen heeft hoor in mijn stad, en het is niet de politie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() Het is ergens wel logisch dat de politie niet alle problemen kan oplossen. Ze nemen een klacht op, verhoren evntueel de persoon tegen wie je klacht indient en sturen de klacht door naar het parket.
Veel meer kunnen en mogen ze niet doen. Naturrlijk zitten er rotte appels bij de politie, agenten die niet vlug meer iets seriues nemen, die vooroordelen hebben en partij trekken, die je als het ware uitlachen in je gezicht,..... Maar dat neemt niet weg dat de meeste politeagenten hun werk wel zo goed mogelijk doen, vriendelijk en menselijk blijven. Voor hen is het soms ook heel frusterend om keer op keer klacht te noteren tegen één of ander asociaal geval zonder dat er iets mee gebeurt. Ik kan voorbeelden geven van situaties waarbij de politie ferm uit de bocht ging maar minstens evenveel voorbeelden van situaties waarbij de politie echt begaan was en met raad en daad klaar stond om te helpen. Laatst gewijzigd door Luna P. : 19 september 2007 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik heb ooit een boete gekregen van de politie omdat ik mijn i-pod op de passagierszetel van mijn auto had laten liggen (die was uit mijn tas gevallen)... aanzet tot diefstal was mijn misdrijf! wie wordt hier nu beschermd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Ze zouden zich beter bezig houden met meer alcoholcontroles. Ik heb een aantal slechte ervaringen met de politie maar toch ook wel voldoende goede ervaringen. Ik heb daar vooral uit geleerd dat je niet kan spreken over "de politie" want de ene is de andere niet en dat geldt feitelijk voor elke dienst. Laatst gewijzigd door Luna P. : 19 september 2007 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |