![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet tevreden? Ga terug vanwaar je komt ...
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach Coolsaet... Die stelde het een tijd geleden als een feit voor dat de Bende van Nijvel een extreem-rechts complot was. Dat noemt zich dan een wetenschapper, iemand die zich baseert op sensationele praatjes die 'onderzoeksjournalisten' van de Humo en De Morgen bijeen hebben gefantaseerd.
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
waar ergens, wat voor werk deed je, enz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Rik Coolsaet verwijst ergens naar het egoïsme en de arrogantie van de nouveau riche dat groeit in Vlaanderen en drukt zijn schrik uit voor uitbreiding naar Europa.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 12 september 2007 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() In heel zijn betoog heb ik geen reden gevonden om bijeen te blijven hoor.
Ja Vlaanderen kleiner dan Belgie , dat is waar maar is er iets verkeerd met klein te zijn , belgie is in europa evengoed een klein prustlandje. En trouwens heel eigenaardig maar de meest welvarende landen in de europese gemeeschap . Zijn kleine westerse landen als Denemarken , Ierland , Finland , Luxemburg. Kleine landen die bestaan uit 1 gemeeschap. Denk dat Vlaanderen mooi thuis zou horen in dat lijstje. En met onze 6 miljoen zouden we nog meer inwoners dan die bovenvernoemnde landen hebben. En dat Belgie een voorbeeld is voor Europa daarom moeten we bij elkaar blijven , ook maar raar. MIschien zijn de mensen ook niet zo blij met het europa zoals het nu is |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Néé hoor ik voel me kiplekker, ik blijf lekker hier arrogant doen in Brasschaat ![]()
![]() |
![]() |
#91 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Mijn persoonlijk leven uit de doeken doen gaat me wat ver. Wat ik wel kwijt wil is dat mijn moeder Californische is en mijn vader Belg (Vlaming) en dat ze elkaar leerden kennen in Londen tijdens een bankstage. Mijn ouders hebben 2 residenties; één in het Antwerpse en één ervan is in LA (Homlby Hills). Ik weet niet waar die interesse vandaan komt maar hoop je dorst zo toch een beetje gestild te hebben. Succes.
Laatst gewijzigd door Lord Snooty : 13 september 2007 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van die 'tongue glued to the Royal ass' en 'the spastic moves van Filip' vind ik trouwens ook best leuk. ![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Ik wou daarom wel eens graag weten wat anderen met meer ervaring dan ik erover denken. Na je onthullingen heb ik toch nog dorst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Burger
|
![]() Het is onmogelijk om de levenskwaliteit in de States met België te vergelijken omdat deze naargelang de plaats van meting zeer divers is (meer nog dan in België). De Mid-West is vaak naar onze normen zeer primitief maar vaak wel pittoresk en vertederend (Bokrijk met een HillyBilly-sausje). Sommige wijken in LA, Detroit, Washington, Seattle, enz... zijn zodanig verloederd dat de levenskwaliteit er quasi niet bestaande is. Andere wijken (vooral in LA, New York, Miami) en de bijbehorende wijken met de "summer residences" (Malibu, the Hamptons & Palm Beach) ademen een zodanige luxe en weelde uit dat de levenskwaliteit ver boven de onze zal gequoteerd worden. Prijzen voor een echt mooi huis in de Mid-West +/- 300.000 - 500.000 USD. Prijzen voor eenzelfde huis in bv. een gegoede wijk van LA : +/- 1.000.000 USD. Hopelijk was dit een Perriertje voor die verschrikkelijke dorst van je.
Laatst gewijzigd door Lord Snooty : 13 september 2007 om 14:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Op weg naar de Niagarawatervallen zag ik de Dutch, een sekte die nog met paardenkoets rondrijdt en waar TV nog onbekend is Ik was in zuidelijk Charleston S.C. zeer merkwaardig en liefdevol verzorgd als Brugge. Ik zag ook een soort spookstad met een oud station en in onbruik geraakte spoorweg in West Verginia. Groter verschillen zijn nauwelijks denkbaar. Een vergelijking tussen US en onze samenleving hiet is dus nagenoeg onmogelijk. Toch verkies ik onze samen-leving met goede sociale voorzieningen. Ik meen dat er in de US veel minder of weinig echte samen-leving is met veel vlotte, oppervlakkige contacten die niet veel voorstellen. Ik vrees dat de multiculturele toestanden ons in dezelfde richting sturen. Laatst gewijzigd door luc broes : 13 september 2007 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |