![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je antwoordt niet op pertinente vragen. Je stelt jouw interpretatie van "lichaamstaal" voor als onbetwistbaar bewijs. Dat, mijn beste, is voorspelbaar neurotisch gedrag. Van hetzelfde type als je 9/11-paranoia, overigens. Laatst gewijzigd door Kortaf : 13 september 2007 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En daarbij moeten leugens ontmaskerd worden, zoals de roddel over het gebruik van het fondsgeld. Laatst gewijzigd door Kortaf : 13 september 2007 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op welke pertinente vragen heb ik niet geantwoord? ![]() A nice one ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() 2/ If so, wat dan in godsnaam nog? Zou jij een aangenomen kind niet even graag zien als je eigen kind?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() Eigenlijk ... tot op de naad uitgeplozen gaat het het hier wel om een complot gesmeed tussen Ma & Pa waarin ze trachten aan gans de wereld de ware gebeurtenissen te verdoezelen. ![]() Kontent?
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
QED |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Elke burger die genoeg tijd stopt in het onderzoek naar 9-11 kan maar tot één besluit komen ... 9-11 kan niet hebben plaats gevonden zonder de medewerking van de Bush junta ... of ik dat nou leuk vind of niet, dat doet er niet toe, facts are facts en één dezer zal je over veel moed moeten beschikken om hier op P.be onder de nick Kortaf nog af en toe een post te komen schrijven. Tonkin is jou waarschijnlijk onbekend? JFK is in jouw ogen vermorzeld door Lee Harvey Oswald? Roosevelt had geen enkele voorkennis van PH? ... De wereld is niet zo onschuldig als jij pleegt te denken, maar wanneer je je daar wil aan vast houden zal ik niet meer moeite doen om jou een correcter beeld van het wereldgebeuren te schenken. Dream on ![]() it is not until you awaken that you will realize that you have been asleep, dreaming that you are awake
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 13 september 2007 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarvoor dank. Ik zal mijn conclusies trekken als er harde en overtuigende bewijzen komen tegen Kate en Gerry McCann. Tot dan blijven ze voor mij onschuldig en moet er achter hun kind gezocht worden. Laatst gewijzigd door Kortaf : 13 september 2007 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat de prioriteiten liggen op het schuldig bevinden van de ouders, ipv het zoeken naar dat kindje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zolang het lijk van dat kindje niet gevonden is, heeft het gerecht de verdomde plicht om haar te blijven zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben ervan overtuigd dat er heel veel zo erover denken. Op zich is dit al een gegeven wat de mensen aanzet tot denken en speculeren. Kan je niemand kwalijk nemen, dat is nu eenmaal eigen aan mensen. Laatst gewijzigd door Duupje : 13 september 2007 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
Zet eens een andere bril op Kortaf, je zou niet de eerste zijn die in eerste instantie de 9-11 conspiracy claims weg lacht, ondergetekende is er in ieder geval één van. Citaat:
Correct, al heb ik nu al mijn twijfels bij hun onschuld.
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Idd. Waarschijnlijk wel maar is er grondig gezocht geweest naar de schrijver van de brief die aankwam bij de Nederlandse telegraaf? Als men die zou kunnen opsporen en verhoren krijgt men een stuk meer zicht op de huidige denkpiste.
Ik heb deze topic trouwens wat voorbarig geopend. Ik dacht dat men zekerheid had over die DNA-sporen in de auto en dat men hierdoor vrijwel zeker wist dat de ouders er iets mee te maken hebben. Moesten de ouders er niets mee te maken hebben, wat ik hoop want dan leeft het meisje misschien nog, moet dit wel het ultieme worst-nightmare scenario zijn. Dan ben ik blij dat ze een topadvocaat hebben gevonden. Moesten ze schuldig zijn, dan is het wel vreemd dat ze continu terug de aandacht op de verdwijning trokken, mits ze daarmee de druk op de Portugese politie voor een grondig onderzoek verhoogden en daardoor hun 'pakkansen'.
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is niet correct. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb gewoon gemeld dat ik intussen een 4-tal weken geleden aan hun gedrag heb opgemerkt dat er stront aan de knikker was, dat ze niet de waarhied vertelden. Laat me niet lachen hé kortaf, waar heb ik ergens bewijzen op tafel plegen te leggen?
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen roddels, verdachtmakingen, en niet-vaststaande feiten. QED |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik was niet op de hoogte van enige roddel wanneer ik aan mijn vriendin vertelde dat ik hun gedrag niet coherent vond.
![]() |
![]() |
#98 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Net die zorg heeft er misschien voor gezorgd dat hun houidng niet betrouwbaar was.
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke evidentie is er dat ze dat niet doen?