![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik kan mij geen enkele herrineren, waar de politie geweldadig optrad, voor de betogers over de streep gingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Dat is precies de boodschap die de poco's doorgeven door koortsachtig een antislamiseringsbetoging op 11/9 te willen blokkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag, in Brussel.
Tijdje terug in Leuven.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Je bent er zelf eentje. Filip Dewinter & co kregen vandaag van de Belgische ordediensten een prachtig cadeau. Wees maar zeker dat FDW moeite deed om te wachten met glimlachen tot hij niet meer in beeld was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Hun houding van NONprotest tegen de radicalisering van de Islam, draagt daar inderdaad toe bij. Eigenlijk hadden de "goede" moslims net zo hard moeten protesteren als de rest in DEZELFDE betoging, maar nee, die zien de radicalisering graag gebeuren dus... trek je conclusies dan maar he...
![]() |
#86 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "Het is tijd om te bidden tot Allah. Ik zal wel voorgaan."
![]() "Slaaaachtoooofeeerrooooool !!!! YES eindelijk publiciteit!!! Yahoooo !!!" ![]() "Ik doe het in mijn broek !!!!" ![]() "Zeg...wa gebeurt daar nu eigenlijk? Kan iemand eens gaan kijken?" ![]() "Hé de manne! Kunde gij voor mij een uitzondering maken, aub? Ben ex-flik!" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat je hier toch wel wat overdrijft. De aanwezigheid van dat handvol betogers kan je moeilijk interpreteren als "de veiligheid tarten" en men had ze ook gewoon kunnen arresteren zonder dat er dergelijk hardhandig optreden moest gebruikt worden. Hun protest is natuurlijk hypocriet, want zij vragen steeds om een harde aanpak. En hardhandig gearresteerd worden voor de internationale pers is precies wat ze wilden natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Edina : 11 september 2007 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Dewinter deed een dergelijke uitspraak in de pers nav de veroordeling van Bart Debie.
Laatst gewijzigd door Edina : 11 september 2007 om 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() In neem aan dat je een grapje maakt of nog niet vaak naar betogingen bent geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die beslissing WAS al genomen, met name door de betoging of protestactie of hoe je de opvoering van vandaag ook wil noemen, te verbieden. Mocht er morgen een (zelfs vreedzame) 'protestactie' vanwege de allochtone bevolking verboden worden, en er zou geen actie ondernomen worden tegen de (aldus onwettelijk gehouden) betoging of protestactie, dan zou het VB moord en brand schreeuwen. Het gaat hier om niet meer of niet minder dan het respecteren van een door een bevoegde overheid genomen beslissing. Als men toelaat dat - ondanks een verbod - er toch actie wordt gevoerd, dan steekt men de draak met de overheid en holt men de legitimiteit en geloofwaardigheid van die overheid uit. Laatst gewijzigd door Diplomatius : 11 september 2007 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() Lijkt mij niet geheel ondenkbaar. En als je wat opruiende taal verkondigt tijdens een verboden betoging en een paar ordehandhavers wat gaat jennen (wie weet wat er over en weer geroepen is ?), dan weet je heel goed wat de reactie zal zijn. Zeker FDW en FVH, die dergelijke grapjes al uithalen van in hun 'jeugdjaren'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() We zijn al meer dan vijf jaar aan het zien naar de bubbeldoorbraak maar ze komt er maar niet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Gouverneur
|
![]() Persoonlijk zie ik weinig verschil tussen het opgezet spel van de slachtofferrol van Dewinter bij deze betoging en het opgezet spel van de slachtofferrol van bijvoorbeeld Bert Anciaux die voor de zoveelste keer Kleine Brogel bestormt, goed wetende dat hij nog geeneens tot over het eerste hek zal geraken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() Daar kan U van op aan. Voor zover het een illegale betoging betreft. In dat soort aangelegenheden ben ik uiterst rechtlijnig. Als U mijn posts in andere draden had gelezen, dan kent U eveneens mijn standpunt over uitgeprocedeerde asielzoekers. En dat is helemaal geen VB-standpunt, louter een wetsconform standpunt.
Laatst gewijzigd door Diplomatius : 11 september 2007 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |