Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2007, 07:10   #81
Gargamel
Banneling

Standaard

En al gezien hoeveel araabse staatshoofden westerse vrouwen verkiezen.Die willen zekerheid en waar voor hun geld,inplaats van een kat in een zak te kopen.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 07:36   #82
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaptenkirk Bekijk bericht
Er gaat geen dag voorbij of in kranten en tijdschriften staat er een gesluierde vrouw.

Ik kan er niet meer tegen, steeds weer sexueel geprikkeld te worden door deze vrouwen (maar vooral door zeer jonge meisjes). Wanneer gaat dit ophouden.
Misschien van zodra je beseft en aanvaardt dat je je niet te bemoeien hebt met de wijze waarop andere mensen zich willen kleden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 08:10   #83
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe dan ook. Ik zou aan de tegenstanders van de hoofddoek dan ook willen vragen te willen reageren tegen al die Poolse en Roemeense madammen die nogal opvallend een kruiske op de boezem dragen.
Tiens, dragen die dan ook een kruiske omdat in hun heilig boekje staat:

"laat uw vrouwen een kruiske dragen zodat ze herkenbaar zijn en niet worden lastiggevallen"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 08:23   #84
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
In gezelschap van........
Beweer je nu echt dat moslima's allen lesbisch zijn,is het daarom dat ze allen snel naar hier komen en feitelijk hun ware aard verloochenen,koket zijn zoals alle vrouwen

Ze willen dolgraag zijn zoals andere vrouwen,maar mogen niet van meneer hun tiran en zotgestookte moslim
Dat gaat niet echt op want niet alle gesluierde vrouwen zijn getrouwd.

Enne... je kent blijkbaar niet te veel van vrouwen. Die dragen veelel die kleren om elkaar de loef af te steken. Zoals een vriendin van me ooit zei: als ik ergens binnenkom bekijken alle vrouwen me vol nijd en alle mannen geil. I love it!
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 08:28   #85
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht

Dat je je thuis sexy kleedt voor je man, daar kan ik inkomen. Maar waarom zou je je sexy kleden voor je vriendinnen?
Tja... waarom gaat een vrouw met sexy lingerie aan naar het werk? Om de baas te verleiden?
Dat kan natuurlijk maar er zijn ook andere redenen. Zoals ik al zei, om elkaar 'de loef af te steken' of gewoon omdat het zo lekker aanvoelt.
Je kan trouwens nooit weten dat er iets gebeurt en je medische hulp nodig hebt, mag er niet aan denken om in een wit katoenen slipje voor de dokter te moeten staan
Oud 6 november 2007, 08:35   #86
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Hoe dan ook. Ik zou aan de tegenstanders van de hoofddoek dan ook willen vragen te willen reageren tegen al die Poolse en Roemeense madammen die nogal opvallend een kruiske op de boezem dragen.
Wat mij ook opvalt is dat hier niemand reageert op mijn post over de uitzending vorige zondag van de joodse omroep.
Joodse vrouwen moeten hun haren bedekken omdat wij, vrouwen, er voor zouden gezorgd hebben dat de mensen niet meer in het paradijs mogen leven. Daar moeten ze tot op de dag van vandaag voor boeten! Het was me wel al opgevallen dat vele joodse vrouwen een pruik dragen maar ik wist begot niet waarom. Als boetedoening dus omdat vrouwen oorzaak zijn van alle ellende in de wereld. Fraai.
Oud 6 november 2007, 08:47   #87
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Tja... waarom gaat een vrouw met sexy lingerie aan naar het werk? Om de baas te verleiden?
Dat kan natuurlijk maar er zijn ook andere redenen. Zoals ik al zei, om elkaar 'de loef af te steken' of gewoon omdat het zo lekker aanvoelt.
Je kan trouwens nooit weten dat er iets gebeurt en je medische hulp nodig hebt, mag er niet aan denken om in een wit katoenen slipje voor de dokter te moeten staan
Dokteres wil je zeggen,jullie maniak houd toch de wacht,not ?
Oud 6 november 2007, 09:05   #88
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

En sexy lingerie dat deze heeft!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 6 november 2007, 09:25   #89
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nou, het gaat er wel om er sexy uit te zien, denk ik (niet voor een ouwe zak van een baas). Ten dele gebeurt dat onbewust. Maar bepaalde vrouwen doen dat bewust. Als onder een strakke broek een string wordt gedragen, merk ik dat heus wel op.

Een eeuw geleden in het westen, droegen vrouwen corsetten en veel kleren (tenminste degenen die zich iets op het gebied van kleding konden permitteren). Met de opkomst van de moderne mode, kreeg ook onderkleding een aandachtstrekkende functie. Voor vrouwen die niet meedoen met de mode, krijgt lingerie dan een gevoelsmatige functie. Ze willen zich net zo sexy voelen als iedere vrouw. Je kan onder je habijt wel sexy ondergoed dragen, functioneel (sexy eruitzien) heeft het geen zin.

Btw, ik kan me niet voorstellen dat een string lekker zit.

Laatst gewijzigd door Sjaax : 6 november 2007 om 09:37.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 10:19   #90
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Ow zekers,zijn ze dan toch geland,uit welk sterrenstelsel komt zoiets
Oud 6 november 2007, 10:25   #91
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Begin jij jezelf eigenlijk nog niet afgezaagd te vinden?
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 10:27   #92
Gargamel
Banneling

Standaard

In Brussel kennen ze dat zeer goed zo een buitenaardser.Onder die dwangbuis dragen ze een sterke riem,met aangepaste haken.Dan gaan deze Orionbewoners shoppen in de rayon stofzuigers en andere zaken.Apparaat netjes aan de haken,benen wijd open,is gewoonte ,en hoppa...Ikke niks gekocht menier.

Sterrenstelsel Orion weerom een stofzuiger en strijkijzer rijker
Oud 6 november 2007, 12:01   #93
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Dokteres wil je zeggen,jullie maniak houd toch de wacht,not ?
Nee, toch niet
Oud 6 november 2007, 12:06   #94
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m.r. Bekijk bericht
Voil�*, hiermee is gezegd wat ik voel, ook al ben ik vrouw, maar dat ze ons volk zo beschouwen, voel ik als een belediging aan. Hun mannen en hun zienswijze moeten aangepakt worden. Het draaft gewoon in tegen onze cultuur, onze vrijheid en wij moeten dit begrijpen en nooit zij !
Ik beschouw jouw bekrompenheid en onverdraagzaamheid als een bedreiging en belediging. Het draaft gewoon in tegen onze cultuur, onze vrijheid in en wij moeten dit begrijpen en nooit jij !
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 12:06   #95
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Nou, het gaat er wel om er sexy uit te zien, denk ik (niet voor een ouwe zak van een baas). Ten dele gebeurt dat onbewust. Maar bepaalde vrouwen doen dat bewust. Als onder een strakke broek een string wordt gedragen, merk ik dat heus wel op.

Een eeuw geleden in het westen, droegen vrouwen corsetten en veel kleren (tenminste degenen die zich iets op het gebied van kleding konden permitteren). Met de opkomst van de moderne mode, kreeg ook onderkleding een aandachtstrekkende functie. Voor vrouwen die niet meedoen met de mode, krijgt lingerie dan een gevoelsmatige functie. Ze willen zich net zo sexy voelen als iedere vrouw. Je kan onder je habijt wel sexy ondergoed dragen, functioneel (sexy eruitzien) heeft het geen zin.

Btw, ik kan me niet voorstellen dat een string lekker zit.
Smaken verschillen... ik vind een string onder een strakke broek nogal vulgair. Daar draag je beter niets onder .

Soms merk je dat een vrouw mooie lingerie draagt door hoe ze zich gedraagt. Haar uitstraling. Veel aantrekkelijker dan een vrouw die met haar kantjes en niemendalletjes loopt te pronken.
Oud 6 november 2007, 12:14   #96
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Begin jij jezelf eigenlijk nog niet afgezaagd te vinden?
WIE zijn degenen die zich te pas en te onpas in een islamitisch uniform willen hullen omdat ze anders denken door hun eigen mannetjes verkracht te worden? Denken ze nu écht dat zo'n tafelkleed op hun hoofdhaar hun vagina zal ontoegankelijk maken? Ik zou die meisjes voorstellen om een ijzeren kuistheidsgordel te dragen en de sleutel aan hunne pa of hun broertjes te geven! Lijkt me véél veiliger! Maar ja dan kunnen hun islamitische mannetjes niet meer op zicht zien of ze al of niet bereid is om verkracht te worden natuurlijk.

Oud 6 november 2007, 12:49   #97
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
WIE zijn degenen die zich te pas en te onpas in een islamitisch uniform willen hullen omdat ze anders denken door hun eigen mannetjes verkracht te worden? Denken ze nu écht dat zo'n tafelkleed op hun hoofdhaar hun vagina zal ontoegankelijk maken?
Waar haal jij dat dat de reden is waarom sommige moslima's zich sluieren? Worden ongesluierden constant verkracht mss? Of worden gesluierden nooit verkracht?
Er zijn er ook die het doen omdat het in de Koran staat of uit respect voor zichzelf, hun familie of hun man, omdat ze moeten van ma, pa, man, broer,... weinigen voor de reden die jij daar aanhaalt.
Oud 6 november 2007, 12:55   #98
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar haal jij dat dat de reden is waarom sommige moslima's zich sluieren? Worden ongesluierden constant verkracht mss? Of worden gesluierden nooit verkracht?
Er zijn er ook die het doen omdat het in de Koran staat of uit respect voor zichzelf, hun familie of hun man, omdat ze moeten van ma, pa, man, broer,... weinigen voor de reden die jij daar aanhaalt.
Het staat niet in de koran. Dat is een drogreden.

Waarom zou je uit respect voor jezelf je hoofd camoufleren? Dan kan enkel uit schaamte voor jezelf, opgedrongen schaamte door de moslimmannen, die het dan onder het noemertje van religieuse plicht opdringen aan hun vrouwen.

Waarom kunnen pa, ma, man, broer hun zus, dochter, vrouw niet respecteren zonder hoofddoek? Te weinig vertrouwen? Geen respect als ze er niet bijloopt als een zedige seut?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 13:12   #99
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heeft Circe in navolging van de "informatieve" sites die ze dagelijks bezoekt zo beslist. Indien ze echter eens de moeite zou doen om met moslima's te praten over waarom ze nu precies een hoofddoek dragen, dan had ze al lang begrepen dat de redenen voor die hoofddoek uitermate divers zijn en dus ook helemaal niet wat zij in navolging van een bende fundamentalisten ervan maakt. Maar dat is natuurlijk een beetje moeilijk wanneer je het niet kan laten om moslima's die een hoofddoek dragen voortdurend te beledigen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2007, 13:28   #100
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Dat heeft Circe in navolging van de "informatieve" sites die ze dagelijks bezoekt zo beslist. Indien ze echter eens de moeite zou doen om met moslima's te praten over waarom ze nu precies een hoofddoek dragen, dan had ze al lang begrepen dat de redenen voor die hoofddoek uitermate divers zijn en dus ook helemaal niet wat zij in navolging van een bende fundamentalisten ervan maakt. Maar dat is natuurlijk een beetje moeilijk wanneer je het niet kan laten om moslima's die een hoofddoek dragen voortdurend te beledigen.
Zou Edina - de heilige linkse madonna met missie van de correcte interpretatie van de islam - die gehoofddoekten al eens gewezen hebben op het feit dat het moordboekje van hun geliefde profeet hen niet verplicht om zich te camoufleren?

Zou Edina die gehoofddoekten er al eens op gewezen hebben dat ze in een geseculariseerde samenleving leven met scheiding tussen kerk/moskee en staat en dat in een moderne, geseculariseerde samenleving religieuse/culturele importachterlijkheden uit de moslimwereld totaal ongewenst zijn in het openbaar leven?
Of gaat Edina weer liever plat op de buik voor religieuse fanatiekelingen en hersenloze kwezels? Ze lijkt er alvast plezier in te vinden mensen te beledigen die de voorkeur geven aan ratio boven religieuse arrogantie en waanzin.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be