![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() En al gezien hoeveel araabse staatshoofden westerse vrouwen verkiezen.Die willen zekerheid en waar voor hun geld,inplaats van een kat in een zak te kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien van zodra je beseft en aanvaardt dat je je niet te bemoeien hebt met de wijze waarop andere mensen zich willen kleden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"laat uw vrouwen een kruiske dragen zodat ze herkenbaar zijn en niet worden lastiggevallen"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Enne... je kent blijkbaar niet te veel van vrouwen. Die dragen veelel die kleren om elkaar de loef af te steken. Zoals een vriendin van me ooit zei: als ik ergens binnenkom bekijken alle vrouwen me vol nijd en alle mannen geil. I love it! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat kan natuurlijk maar er zijn ook andere redenen. Zoals ik al zei, om elkaar 'de loef af te steken' of gewoon omdat het zo lekker aanvoelt. ![]() Je kan trouwens nooit weten dat er iets gebeurt en je medische hulp nodig hebt, mag er niet aan denken om in een wit katoenen slipje voor de dokter te moeten staan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joodse vrouwen moeten hun haren bedekken omdat wij, vrouwen, er voor zouden gezorgd hebben dat de mensen niet meer in het paradijs mogen leven. Daar moeten ze tot op de dag van vandaag voor boeten! Het was me wel al opgevallen dat vele joodse vrouwen een pruik dragen maar ik wist begot niet waarom. Als boetedoening dus omdat vrouwen oorzaak zijn van alle ellende in de wereld. Fraai. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En sexy lingerie dat deze heeft!
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een eeuw geleden in het westen, droegen vrouwen corsetten en veel kleren (tenminste degenen die zich iets op het gebied van kleding konden permitteren). Met de opkomst van de moderne mode, kreeg ook onderkleding een aandachtstrekkende functie. Voor vrouwen die niet meedoen met de mode, krijgt lingerie dan een gevoelsmatige functie. Ze willen zich net zo sexy voelen als iedere vrouw. Je kan onder je habijt wel sexy ondergoed dragen, functioneel (sexy eruitzien) heeft het geen zin. Btw, ik kan me niet voorstellen dat een string lekker zit. Laatst gewijzigd door Sjaax : 6 november 2007 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() In Brussel kennen ze dat zeer goed zo een buitenaardser.Onder die dwangbuis dragen ze een sterke riem,met aangepaste haken.Dan gaan deze Orionbewoners shoppen in de rayon stofzuigers en andere zaken.Apparaat netjes aan de haken,benen wijd open,is gewoonte ,en hoppa...Ikke niks gekocht menier.
Sterrenstelsel Orion weerom een stofzuiger en strijkijzer rijker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Soms merk je dat een vrouw mooie lingerie draagt door hoe ze zich gedraagt. Haar uitstraling. Veel aantrekkelijker dan een vrouw die met haar kantjes en niemendalletjes loopt te pronken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn er ook die het doen omdat het in de Koran staat of uit respect voor zichzelf, hun familie of hun man, omdat ze moeten van ma, pa, man, broer,... weinigen voor de reden die jij daar aanhaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zou je uit respect voor jezelf je hoofd camoufleren? Dan kan enkel uit schaamte voor jezelf, opgedrongen schaamte door de moslimmannen, die het dan onder het noemertje van religieuse plicht opdringen aan hun vrouwen. Waarom kunnen pa, ma, man, broer hun zus, dochter, vrouw niet respecteren zonder hoofddoek? Te weinig vertrouwen? Geen respect als ze er niet bijloopt als een zedige seut? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zou Edina die gehoofddoekten er al eens op gewezen hebben dat ze in een geseculariseerde samenleving leven met scheiding tussen kerk/moskee en staat en dat in een moderne, geseculariseerde samenleving religieuse/culturele importachterlijkheden uit de moslimwereld totaal ongewenst zijn in het openbaar leven? Of gaat Edina weer liever plat op de buik voor religieuse fanatiekelingen en hersenloze kwezels? Ze lijkt er alvast plezier in te vinden mensen te beledigen die de voorkeur geven aan ratio boven religieuse arrogantie en waanzin. |
|
![]() |
![]() |