![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De nieuwe 8 = 8. Koen Fillet, Vrt-radio1-maker, heeft na zijn 18de waarschijnlijk geen diploma behaald, maar heeft in de finale van het gelijknamige programma bewezen dat hij een slim mens is. Op http://koenfillet.blogspot.com/2007/...-het-weer.html schreef hij: De Standaard medt dat de Gezinsbond pleit voor meer Vlaamse autonomie. Namens driehonderdduizend leden, zal de Bond wel weer beweren. Mijn oren. Ik ben lid, maar of ik voor meer Vlaamse autonomie ben, daar moet ik toch nog eens diep over nadenken. (...) De Bond neemt politieke standpunten in die niet de mijne zijn. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aangezien alle vakbonden in hetzelfde bedje ziek zijn, en er geen VN vakbond is, zal ik het er op moeten houden!
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ook terreinkennis? Laatst gewijzigd door straatrue : 22 september 2007 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() .
Laatst gewijzigd door straatrue : 22 september 2007 om 18:30. |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ik moet je teleurstellen. Van een prof. kan je zeggen dat het een geleerd man is, of die ook slim is is niet noodzakelijk het geval. Ik heb in mijn leven al heel wat lompe boeren tegen gekomen die vb. rechter zijn. Daar zou je ook moeten mogen van verwachten dat ze min. toch over, voor een half eurotje, verstand zouden beschikken. De Gucht is bijvoorbeeld ook zo een goed geleerd man. Heb je al eens gehoord wat voor idiote uitspraken die al gemaakt heeft? En die hoor je ook steeds zeggen dat hij één of andere uitspraak van een ander politicus niet verstandig vindt. Wel jou prof. is er schijnbaar ook zo eentje. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn veel proffen in ons land en het merendeel komt nooit aan bod in de media. Wegens niet communicatief genoeg, standpunten niet helder kunnen formuleren, "slechts" een veredelde leraar middelbaar onderwijs,... Prof. Vermeersch is echter iemand die vaak in de media komt en beschouwd wordt als 1 van de betere proffen. zeker niet de eerste de beste prof, hé. Zie ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Etienne_Vermeersch De Gucht doet af en toe wel eens een rare uitspraak, maar meestal heeft hij goede ideeën. |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het hangt af van welke kijk jij op de zaak hebt, wat je doelstellingen zijn, enz... Laatst gewijzigd door straatrue : 23 september 2007 om 06:27. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8. vettig jefke, gepensioneerd beenhouwer, Aalter. In "Aalter Regionaal" van augustus 2004 naar aanleiding van zijn 90ste verjaardag: "khem nog een doodsbeeldeke van koning boudewijn. da was ne schone mens, zie". 9. Koen Fillet, Vrt-radio1-maker, heeft na zijn 18de waarschijnlijk geen diploma behaald, maar heeft in de finale van het gelijknamige programma bewezen dat hij een slim mens is. Op http://koenfillet.blogspot.com/2007/...-het-weer.html schreef hij: De Standaard medt dat de Gezinsbond pleit voor meer Vlaamse autonomie. Namens driehonderdduizend leden, zal de Bond wel weer beweren. Mijn oren. Ik ben lid, maar of ik voor meer Vlaamse autonomie ben, daar moet ik toch nog eens diep over nadenken. (...) De Bond neemt politieke standpunten in die niet de mijne zijn. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Als je een interessante boodschap hebt, maar er niet in slaagt om die in de media te brengen, dan zit je met een probleem, hé
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |