![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, jij weet blijkbaar meer. Dan is het je verdomde plicht daar het gerecht van in te lichten, tenzij je alleen maar wat uit je nek kletst. Valse PV's opstellen is trouwens niet zomaar corruptie maar een vorm van terrorisme tav de bevolking, om over zijn buitensporig en onnodig geweld nog te zwijgen. Doe eens wat minder simplistisch ipv een politieman, veroordeeld voor zeer zware en laakbare feiten, te koesteren. Maar gezien zijn "palmares", zal hij zich wellicht goed thuis voelen binnen een partij als het VB.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En koesteren? U denkt misschien dat ik Vb'er ben zeker? En verder, over corrupte agenten, er was daar die wijkagent in de Stad die dat daar op een adres in de stad 250 man had ingeschreven. Men zou toch denken dat de tweehonderdste keer dat hij daar op dat apartementje kwam om te controleren dat die zou denken: hmmm, ben ik hier al is niet geweest? Hij werd betaald door de huisbaas, en dat geld werd verdeeld op het politiekantoor, onder alle politieagenten = allemaal corrupt! Het is toch vreemd dat u nooit in contact komt met corrupte agenten, behalve dan De bie, terwijl diegene waar ik mee in contact kom allemaal corrupt zijn, zoals diegen die tijdens een huiszoeking men geld en juwelen gestolen hebben. En dan hebben we het nog niet over de corrupte strontzakken die hun eigen bewijs hebben mee gebracht, die dan valse PV's hebben opgemaakt. Zo werd ik eens beschuldigd van drughandel, de eerst aanwezend kommisaris van de gerechterlijke die mij ondervroeg wou weten aan wie ik allemaal verkocht had. Ik vertelde hem dat ik gerust alle namen van rijkswachters die drugs kochten aan hem wou geven, dan kon hij die in de gevangenis laten steken. We zullen het er later nog eens over hebben zei hij, en dat was het laatste dat ik er van gehoord heb = corrupt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom? Is het niet waar dan?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Partijlid
|
![]() alsof een stemmer zo idioot is dat hij om dergelijke prullaria zijn stemgedrag laat bepalen. Ik loop zelf al niet zo hoog op met de gemiddelde motivatie voor de vlaamse stem, maar ik dicht de bevolking nog iets meer verstandelijk vermogen als dat toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die zal een postje ambieren zeker ?
![]()
Wim Verrecyken, Roeland Raes, Luc Vermeulen, Xavier Buisseret, Frieda Van Temsche, Francis Van den Eynde, Johan Vanslambrouck, Roeland van Walleghem, Johan Demol, Karel Dillen,... -------------------------------------------------- Een hoopje om als Vlaming echt trots op te zijn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() het punt blijft dat er buitensporig veel politiegeweld werd gebruikt voor een vreedzame manifestatie die in de eerste plaats nooit had mogen worden verboden.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 4 oktober 2007 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een staat die geweld gebruikt tegen haar eigen burgers toont haar eigen onmacht en tekent daarmee haar eigen doodvonnis.
Ik kan niet snappen hoe onze 'leiders' zichzelf nog democraten durven noemen zonder in de grond te zakken van schaamte. Overmatig politiegeweld is de gewoonte, behalve als er een hoop immigranten een of twee 'inboorlingen' aan het afkloppen is. Dan blijven ze rustig wachten tot het gedaan is, de groep weg is en maken ze een pv'tje op. Als ze echt in een goede dag zijn belllen ze zelfs de ambulance.
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals vorig jaar (zoals edina al aangaf) die bomen moesten gerooid worden mocht deze betoging NIET zijn punt uit; wil je dan tegen de haren inwrijven dat is heel schoon maar sta dan niet met uw mond vol tanden als je een beet krijgt... ![]() Ik hoor de blokkers hier op het forum nog roepen als er een betoging was van krakers in leuven ![]() Komkom mensen doe es normaal! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ...zowiezo nutteloos als je ze geen serieuzer werk kan geven dan bonnetjes schrijven, filmrolletjes wisselen of tombolaticketjes verkopen voor het bal van de burgemeester.
![]() |