![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#82 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL
Meningen verschillen hé ![]()
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet
Inderdaad
![]() |
![]() |
#85 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg ik niet ... Maar sex op zich wel ...
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel, dat was in een consultatiecentrum. Daar begrepen ze meteen mijn probleem. Die psychiater had me nog extra trauma's bij bezorgd. Als ik daar in behandeling was gebleven, was het hoogst waarschijnlijk helemaal verkeerd met me afgelopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Vreemdeling
|
![]() Ja,veel psychiaters richten vooraal schade aan. Dat is zo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom dat ??? Ik zei : "Dat zeg ik NIET ... "
Zin hebben of geen zin hebben is iets dat die partners onderling moeten overeenkomen ... Niemand moet iets doen TEGEN zijn/haar zin ... ![]() Die "gelukzak" was trouwens een reaktie op dronkoers ...In K&K stijl dan nog ...(als grap) ![]()
![]() |
#91 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ken dat wel die mensen die geobsedeerd zijn. Ik was net 15 toe ik een vriendje had. Die wilde kost wat kost met me seksen en vond dat ik moest toestemmen anders zou hij wel een ander liefje zoeken. Ik met mijn stomme kop en smoorverliefd ging met hem mee.
Toen het zover was wilde ik toch niet, ik was daar nog niet klaar voor en was bang voor die eerste keer. Toen heeft hij me gewoon verkracht. Ik was achteraf nog zo debiel om te denken dat een man dat nu eenmaal nodig heeft en dat ik dus maar mooi had moeten mee werken. Hoe vaak heb ik me nog laten doen omdat de ander het zo hard nodig had. Omdat mannen blijkbaar vaak niet zonder kunnen ![]() Laatst gewijzigd door Luna P. : 3 oktober 2007 om 00:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je hebt inderdaad een vijs kwijt, bedankt voor deze verhelderende topic ![]() Je kan niet mee met de maatschappij en vermarginaliseert hierdoor. De belangrijkste heb je nog niet geprobeerd, namelijk Seroxat (paroxetine) door GlaxoSmithKline ontwikkeld begin jaren '90. Het is een SSRI hetgeen belangrijke informatie is. Je hebt SSRI en MAO. Altijd beiden van deze groep proberen. Te veel mensen beginnen eraan en stoppen wegens bijwerkingen maar die moet je erbij nemen en pas resultaten verwachten na 8 weken. Ik begin te denken dat ge zo ook iemand bent die het veel te snel afbouwt en veel te weinig neemt. Je moet weten dat vanaf je jouw dosis verhoogt, het weken duurt eer je het effect daarvan psychisch ondervindt! Wanneer je bij een te lage dosis niets voelt, moet je iets meer nemen en weer wachten. Zo doe je verder tot het effect er is. Als het er niet is en je zit aan een normale of hoge dosis, pas dan kan je echt concluderen dat dit middel niets voor je is. Er is altijd een soort van biologische grens dat vanaf bij het minimum aantal mg je volledig verandert. Zonder anti depressiva zitten als je single bent is juist veel frustrerend omdat je dan altijd zo heet rondloopt (typisch voor ons mannen) en je gedachten te vaak naar daar gaan, tot ergernis van inderdaad vrouwen en je portemonee (doordenker) Met anti depressiva merk je dat enkel door romantiek en liefde je erectie pas kan ontstaan, kortom een beetje zoals bij vrouwen wat dus zeker positief beschouwd kan worden. Bij één tablet van seroxat (20 mg) was er niets, ik deed er 10 mg bij en hopla een ganse wereld van verschil en dit pas 2 �* 3 weken nadat ik die 10 mg verhoogt had. Bij voorbaat voorzag ik dat ik tot maximum 60 mg ging gaan (wat beetje de norm is en gangbaar is) alvorens te stoppen. Toen was het voor mij overduidelijk hoe deze spullen werken. Het verbaast me niets dat er dus velen mee stoppen zonder dat ze het eens deftig gevoeld en geprobeerd hebben. En ja die bijwerkingen zijn een lichte hel om het zacht uit te drukken. Je doorstaat een gans resem bijwerkingen zoals verminderde eetlust, gapen, extreem moe, slapeloosheid, slap voelen enz) die dus een tijdje duren en je dus best niets voorziet in die weken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het nou echt nodig dit mee te delen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]()
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Vragen naar een ander medicijn lijkt me dus aangewezen? Maar eerst zou eigenlijk deze vraag moeten komen: in welke situaties is het en in welke niet? Je hoeft het hier niet te vertellen maar als het bv. zo is dat het bij een specifieke partner niet gaat, in een specifieke situatie, of op een specifieke moment wijst dat eerder op een sociaal / relationeel / ... probleem, dan op een medische dysfunctie en moet je de oplossing dus ook daar gaan zoeken. (Een veelgebruikte test om te kijken om fysiologische redenen uit te sluiten is checken of er 's nachts nog erecties optreden.)
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Daar bestaat apparatuur voor.
![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat teveel mensen in deze draad anti-depressiva verwarren met kalmeerpillen. Sommigen hebben inderdaad slaperigheid of vermoeidheid als bijwerking, maar kalmeren is niet het doel van die middelen maar wel tijdelijk bijspringen in de stofwisseling in je hersenen, die mank loopt o.i.v. je gemoed, omgeving, e.d. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het raar dat sommige mensen in een depressie geraken, omdat hun leven eindelijk (terug) normaal verloopt...
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 4 oktober 2007 om 18:01. |
![]() |
![]() |