![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() fiscale delicten 10 jaar jongen, ge moet ni stelen van particulieren of bedrijven ... ge moet stelen van de staat ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh, zou je dat durven Anna?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Maffia kraakt Belgisch internetbankieren
De Russische maffia is erin geslaagd op grote schaal Belgische bankrekeningen te plunderen. De criminele organisatie heeft de systemen voor internetbankieren van drie banken gekraakt. Daar zitten zelfs twee hoogbeveiligde grootbanken bij. Het federaal parket voert een onderzoek naar de organisatie. (tijd) - De banken zijn zeer verontrust, maar houden de zware veiligheidsproblemen verborgen voor hun klanten. Het federaal parket gaf gisteren geen commentaar over het onderzoek dat het zeer recentelijk opstartte. Het parket en de nationale fraudecel van de politie, DJF, schoten in actie nadat in verschillende gerechtelijke arrondissementen in het land heel wat onlinebankrekeningen waren leeggehaald. Klanten van liefst drie banken, waaronder één kleinere en twee van de hoogbeveiligde grootbanken, zijn al bestolen. Mogelijk zijn nog andere banken aangevallen, maar hebben ze dat nog niet toegegeven aan het gerecht. Het parket heeft aanwijzingen dat een Russische criminele organisatie de Belgische systemen voor internetbankieren weet te kraken ('hacken'). Hoe ze daarin slaagt, is niet bekend. Het is wel duidelijk dat ze professioneel te werk gaat. De financiële sector was ervoor beducht dat de spaarders lucht zouden krijgen van de grote gaten in de beveiligingssystemen. Het vertrouwen in internetbankieren staat op het spel. De Belgische banken tellen al meer dan 3,8 miljoen abonnementen om geldtransacties via het web uit te voeren. De getroffen banken hebben de gedupeerde klanten meteen vergoed om de commerciële schade te beperken en de zaak stil te houden. Febelfin, de belangenvereniging van de Belgische banken, viel gisteren uit de lucht. 'Moesten we weet hebben van dit onderzoek, dan zouden we daarover communiceren, maar dat is niet het geval', luidt het. De Commissie voor het Bank-, Financie- en Assurantiewezen (CBFA) is wel op de hoogte. In mei vorig jaar waarschuwde het auditkantoor Deloitte dat onlinebankieren nog veiligheidslacunes vertoonde. Febelfin reageerde toen dat 'er geen enkele reden tot bezorgdheid was'. LB 02:00 - 06/10/2007 Copyright © Tijd.be |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() bwa een BTW carrousel zou ik kunnen opzetten ... tussen de 100 en de 500 mio € wegritsen voor betrapping zou toch moeten lukken (en er dan een bereidwillige stroman voor laten opdraaien (die gaat wel content zijn met een paar duizend euro cash) ... k ga dat houden voor als ik op pensioen ben ... ik kan dat wel internationaal wegmoefelen en zo mijn kinderen en hun kleinkinderen ne schone start geven ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Neen, u niet over hen. Maar als u verwacht dat hij de straf pakt en zwijgt over u lijkt het me raadzaam van iets meer in de man te investeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl iedereen hier zit te lullen over wat de beste manier is , zijn de russen er al mee weg ...
![]()
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Russen zullen nogal een beetje op hun neus kijken als ze na enkele uren hacken dan uiteindelijk toch mijn online-banking wachtwoord te pakken hebben.
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() MIJN DROOM! MAFFIA WHERE ARE YOU??? ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ongeveer 16.000 € per case ... ik geloof niks van dat maffiaverhaal ... dat is spin om de eigen onkunde te camoufleren ... die bedragen duiden eerder op één of andere 14jarige nerd .... |
|
![]() |
![]() |