![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kan dat wel vaker merken, tegenwoordig, dat de kinderen van de babyboomers en ook de huidige tieners er heel wat gezondere opvattingen op na houden dan de generatie van hun ouders. De omgekeerde wereld, eigenlijk. Parentificatie noemt men dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang als je, en de beleidsmakers met jou, niet ingaan op de geuite bezorgdheid (die door miljoenen gedeeld wordt en dagelijks groeit), zal je aanhang voor rechtsextremisme blijven kweken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() En op welke bezorgdheid ga ik niet in? Het is niet omdat ik niet meeloop in het simplisme van sommigen, dat ik bepaalde problemen niet erken. Ik heb het al een keer of honderd hier gezegd: ik vind elke vorm van extremisme gevaarlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, mensen als Edina beschermen niet de criminelen. Zij verdedigen de machthebbers en hun beleid dat erop gericht is het grootste en mondigste deel van de burgers (de autochtonen, in casu) te controleren en onder de duim te houden. De burger moet bang blijven, tot in zijn kinderen en in dagelijks leven, zwijgen en niet reageren, zodat de elite haar macht kan behouden. Het is van alle tijden, en meer is het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, maar het bewijst wel dat er meer en meer potentiële copy-cats rondlopen. De vraag is niet of het zal gebeuren maar eerder wanneer en waar, het hoeft daarom niet in België, het lijkt me eerder een gedachtengoed dat in meerdere Europese landen en ook daarbuiten opgang maakt. De tegenstellingen tussen islam en het westen zullen daar wellicht voor iets deel van uitmaken. Door de houding van onze regering en het gevoerde beleid van de laatste paar tiental jaar zijn we aan 't afglijden naar een mij. waar dit schering en inslag zal worden. De recente steekpartijengolf is daar een schoolvoorbeeld van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() bij wie wil je de schuld leggen Edina ?
je huppelt al naar gelang de repliek tussen 'VB' en 'extreem-rechts' (waarbij ik persoonlijk vind dat 'extreem-rechts' een onwerkbaar containerbegrip geworden is) soit, ik heb al geschreven wat ik moest schrijven over deze zaak (in mijn eerste repliek hier) ik kan daar eigenlijk niks aan toevoegen (ben niet zo'n opvolger van rechtszaken ook) |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb hier zelfs een exemplaar van het Rode Boekje van Mao liggen. Wellicht zal ik dus op middelbare leeftijd massaal mensen beginnen hersenspoelen en weerspannigen doden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kijk maar naar de vele islamitische zelfmoordaanslagen (die HVT's ook was, eigenlijk), zij zijn er eerst mee begonnen *kleuter-modus* lol ![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
en het is niet omdat het in haar hart leeft dat het in meerdere leeft hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
en je laatste uitspraak duidt wel degelijk op haat in je opvoeding... en als je zoon later zijn kinderen zo opvoedt evolueren wij meer en meer naar een ziekelijke haatmaatschappij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vrees net van wel, het leeft angstig veel vind ik zelf. Trouwens, die kleuter was een vergissing, hij weet zelf niet goed waarom, en noemt het een foutje,een opwelling in het moment Al noemt hij ze nu allemaal een grote vergissing. Geen twijfel over mogelijk dat ie ziek is hoor... Oh, ja, en dit kwam van hem persoonlijk.
Laatst gewijzigd door bentje : 2 oktober 2007 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Het is overigens niet omdat sn00py me woorden in de mond legt, dat die ook kloppen hé. Ik heb nergens beweerd dat je maar moet leren leven met misdaden, maar wel dat het recht in eigen handen nemen NOOIT een oplossing is. En ik heb geen begrip voor mensen die dat wel propageren, nee. Jij wel misschien? Laatst gewijzigd door Edina : 2 oktober 2007 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |