![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja ik kan daar toch niets aan veranderen, dus we doen maar alleen verder en maken er het beste van en genieten zo veel mogelijk van het leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat komen moeien van mijn zusters en ex-schoonmoeder in mijn huishouden, daar krijg ik het soms van. Hoewel, ik kan mij dus wel gemakkelijk van de strijk afmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik kan mij voorstellen dat in de andere richting (vader-dochter) hetzelfste moet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rot verwend zijn en bij problemen direct op papaa roepen. Mijn zonen eigenlijk twee gangsters die zelfs met mijn qaud gaan lopen als ze kunnen. En niet buiten kunnen komen zonder zich vuil te maken, eigenlijk die komen vuil terug uit bad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin schrik van je te krijgen. Gelukkig ken ik je wat beter dan dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over een paar jaar, graag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Ik kan dat! Ook geen broers en zussen om ruzie mee te maken. En nooit gemist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb er twee. Nooit spijt van gehad.
Wel van het feit dat ik ze helemaal alleen heb moeten grootbrengen (zat dus niet in de planning). Jarenlang: huis-school-werk-school-winkel-huis geleefd. Ik heb altijd gezegd dat ik er dolgraag een stuk of vijf wou hebben, wel mèt echtgenoot en huishoudhulp dan. Maar stel je voor: beide dochters lijken al op mij, ik kon dat de maatschappij niet aandoen om zo nog drie krengen op de wereld te zetten ! Wel grappig dat dit onderwerp onder de koeien en de kalveren staat ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 oktober 2007 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
het merendeel van de mensen werkt in dat systeem hoor. maar zelfs dan nog, wil ik ni na men uren op die klein manne passe en vo zorge
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() wel ja de meeste gasten onder pakweg de 30 zullen zeggen geen kinderen, zoals ik nu zeg. Maar ja het schijnt dat dit een normale natuur wens is en je dus nog zal veranderen. Veel vrouwen zullen je als partner dumpen wanneer je geen kinderen wilt. Ik vroeg aan mijn ouders of ze zo'n mensen kenden die geen kinderen hebben en ja ze vonden dat al deze mensen iets kenmerkend hadden, namelijk dat ze allen later spijt hadden er geen te hebben en ze dus gans alleen en eenzaam zijn. Kweken en dumpen zoals de meeste vrouwen nu doen lijkt me ook niet ideaal. Weest eerst zeker van een lange stabiele relatie alvorens met die vent kinderen te baren, anders zitten je kinderen later toch alleen maar verwikkeld in een scheiding.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zonder hulp is het idd niet gemakkelijk om er 4 groot te brengen, je moet alles altijd alleen beslissen en bepalen. En je hebt eigenlijk enkel tijdens de schooluren tijd voor je zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn 3de kleintje is nu drie maanden, en de twee anderen zijn 5 en 7 jaar oud. Ik geniet er alle dagen met volle teugen van, ondanks de stress die er af en toe bij komt kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch is het een zalige stress, al flip je je soms rot. Als ze 1 dag weg zijn, mis je die drukte al na een uur (of paar uur).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet ook van die rust genieten, want als ouder heb je die soms wel nodig. De boog mag niet altijd gespannen staan.
|
![]() |
![]() |