![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Door lid te worden van een vakbond (en er zijn er inderdaad verschillende) ga je "stemmen". Ik ben trouwens ook voorstander van een democratische besluitvorming op elk niveau, maar je kan toch niet gaan stellen dat de vakbondsleiding INGAAT tegen haar leden: dat is immers absurd. Wie wordt er immers lid van een vereniging, die niet verplicht is, en waarbij men ook elders terechtkan, die TEGEN je belangen is? Buiten jou niemand waarschijnlijk ![]() Citaat:
Citaat:
- de vergoeding die ze krijgen voor het verwerken van doppers bedraagt minder dan het hun kost! Hierdoor is de staat wat blij dat ze dit blijven doen en de vakbonden zien dit enkel als een manier om contact te houden met haar leden - een dopper brengt geen zaad in het bakje voor de vakbonden, iemand die werkt wel - een dopper kan niet staken: pure blok aan het been van een machtige vakbond... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Hoe meer werklozen, hoe beter voor de vakbonden.
Crimineel! |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() leer eens lezen: het omgekeerde heb ik omstandig uitgelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(denk je nu echt dat ik lees wat jij uit uw nekt lult?) Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 oktober 2007 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Wat is de tendens aangaande ledenaantal van de rode vakbond?
Durf er mijn kop op verwedden dat ze sterk dalend is. Zoals met de stemmers van de gelinkte partij, Spa. Een uitdovend verschijnsel, zoals de vaste telefoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoiets als de groeicijfers van de sovjet economie. Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 oktober 2007 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Spa/Spirit en de rode vakbond zouden moeten doen zoals de kranten.
Tegenwoordig, als men een krant koopt, krijg je er een ijskast bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Eerst stel je dat je toch de antwoorden niet leest. Moet kunnen. Niet iedereen heeft de kans om te kunnen lezen, sommigen ook niet om te begrijpen. Maar nu wordt je nog straffer: je vraagt om het ledenaantal van een organisatie en zegt op voorhand dat dit niet zal kloppen! Dit is een voorspellende vorm van negationisme die ik tot nog toe niet kende! Proficiat! Nog nooit over gedacht om bij "de bedenkers" te gaan? Een rubriek die vandaag ingaat op de uitlatingen van morgen gaat indruk maken? Niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Waarom ken je dan de ledenaantallen niet? Het is heel moeilijk om statistieken te bespreken die je niet eens kent: waar heb je daarvoor school gelopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
poSH spice zal ook niet gevraagd worden op een colloquium over quanutm mechanica,al heeft ze er haar mond nog niet over opengedaan.. wie weEt je kan daarover beginnen janken en bleiten, maar veel zal het niet uithalen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 15 oktober 2007 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- wordt aangeraden - om makkelijk te doppen - verdediging op de werkvloer Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Eric, ik zit er IN, ik maak het mee, ik zie en hoor mijn collegas van het bestuur... Weinigen zijn tevreden!
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn waarde Don Quichote, Windmolens bekampen is uw ding. sp.a hoeft geen furore te maken, integendeel sp.a is een 15% partij en ageert voortaan best overeenkomstig. Toch bedankt om zo bezorgd te zijn wat betreft de overlevingskansen van de sp.a. Zoiets doet deugd. vanuit noord-apenland, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||||||
|
![]() Citaat:
Je blijft je nonsens verkopen over de vakbond die leeft van doppers. Mijn dokter leeft niet van gezonde mensen. Dokters dienen om mensen te genezen. Oef. Doe nu eens dezelfde oefening met vakbonden. Misschien snap je ooit eens de zin van vakbonden, en zie je in dat mensen niet voor de lol zoveel geld betalen: ze weten dat vakbonden: - zorgen voor CAO's - zorgen voor comités voor veiligheid en gezondheid - zorgen voor druk op de politieke wereld om sociale wetten te stemmen. Niet allen zijn idioten ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar dat zal jou worst wezen, niet? Ik legde je al uit dat ze dit doen om contact te houden met hun leden... Citaat:
Het is niet alleen voldoende om te leren zelfstandig denken. Het moet ook een beetje diepgang hebben hoor! Citaat:
Citaat:
Ik heb je tot nu toe voornamelijk nonsens horen beweren: het is misschien normaal dat ze daar niet op ingaan, het is misschien maar goed ook? Al eens bij stilgestaan? Laatst gewijzigd door ericferemans : 16 oktober 2007 om 01:22. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() bon. Dus hoe meer werklozen hoe beter voor de vakbond.
ferm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() logisch hé! Als ze geen leden hebben moeten ze ook niet werken !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ook kies ik eerder voor een sociaal beleid van Leterme (leider in Vlaanderen), dan voor de asociale liberale zelfbediening van Reynders en co. |
|
![]() |
![]() |