Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Acht je onderzoek naar "genezing van de dood" wenselijk / nuttelijk / noodzakelijk?
Ja, liefst zo snel mogelijk. 8 34,78%
Ja, al steekt het mij niet mocht ik er niets aan hebben. 2 8,70%
Neen, ik vind het onzin. 6 26,09%
Neen, ik heb daar ideologische / morele bezwaren tegen. 4 17,39%
Iets anders / ik weet het niet / ik geef er niet om. 3 13,04%
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2007, 09:29   #81
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
De mens kan de natuur jammeregnoeg wel vernietigenl. Zelfs volledig. Het is geen rustgevende gedachte maar er bestaan nu al explosieven die krachtig genoeg zijn om de aarde in zijn geheel tot stof en as te doen herleiden. Maar zo ver gaan is niet nodig: als je even naar buiten kijkt zie je al genoeg. Waar je zit was wellicht ooit een bos. Denk verder bv. aan het kappen van het regenwoud, het vervuilen van water, het verstoren van ecologische kringlopen, in de toekomst mss dmw genetische manipulatie, ... Dat noem ik vernietigen.
Van zodra we even stoppen met "vernietigen", staat de natuur te springen om het weer even allemaal over te nemen. Da's wat ik bedoel.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2007, 09:32   #82
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Ik zou het niet willen, eeuwig leven. Dat zou ook betekenen dat ik eeuwig moet werken om in mijn onderhoud te voorzien. Na verloop van tijd zou ik me dood gaan vervelen, maar het bovendien ook helemaal beu worden om op deze planeet te wonen.
Ik vind 80 a 90 jaar erg mooi. Ben wat dat betreft ook niet bang om te sterven, ik heb er alleen nog niet zo'n behoefte aan.
Ik zou dat ook niet tof vinden, moest u eeuwig leven.En nog minder als ik zelf ook 1000 jaar word.
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2007, 11:32   #83
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Ik verwacht eerlijk gezegd meer heil van het onsterfelijk worden door het overplanten van onze kennis en wijsheid naar ons nageslacht. 1.Dat spaart die sukkeltjes jaren studie en flaters uit; 2.zo kan het intellectueel niveau van de mensheid nog meer opgekrikt worden.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be