![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() --
Laatst gewijzigd door Kortaf : 8 oktober 2007 om 14:25. |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Een goede hoer kan al eens lekker zijn, zelfs voor een kaloot!
Laatst gewijzigd door Kortaf : 8 oktober 2007 om 14:25. |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op dit eigenste forum heeft Anna List zich ooit laten ontvallen: "als je de toekomst van Vlaanderen moet leggen bij de uitgesproken belgicistische partijen die vandaag rond de onderhandelingstafel zitten dan is het ver gekomen"...
Als dat nu niet de absolute samenvatting is van gans dit apocaliptische gewriemel van politieke slangenlijven...
#85 |
Minister-President
|
![]() Maar natuurlijk. De VLD stapt heel hard tegen de schenen van de N-VA en steekt de tong uit naar de CD&V en dat heet dan "oplossingen aanreiken". Hoe je het draait of keert, KDG heeft de slaagkansen van het formatieberaard verkleind en niet vergroot.
|
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() De verklaringen van KDG in de "zevende dag" en de lauwe reactie erop van BDW hebben de deur voor mij definitief gesloten. BDW had ze moeten sluiten, niet ik. En je kan beter je geduld verliezen dan je overtuiging.
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moet een zeldzaam lucied moment geweest zijn ... dank u ![]() |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het werd stilaan tijd. ![]()
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() I don't know...
Ik heb hier een dubbel gevoel. Enerzijds weten we dat de tijd dat politieke partijen gelijk wat konden verkopen aan hun achterban definitief voorbij is. In onze buurlanden is dat al een tijdje zo. Wie in zijn daden teveel afwijkt van zijn discours, wordt zwaar afgestraft door de kiezer. Die evolutie is zich ook bij ons aan het voltrekken, en de partijen, op de eerste plaats die van het kartel, weten dat. Ze weten dat zeer goed. Daarom dat ze de "rechte rug" beeldvorming goed verzorgen. Drie decennia lang hebben ze ons getrakteerd op de ene capitulatie na de andere, en om die redenen verdienen ze het nu eens helemaal alleen door de woestijn te gaan zonder het vertrouwen van hun achterban. Ze moeten voor het eerst in hun geschiedenis eens een autonome, consequente daad stellen, één maar, en dat is in casu de rücksichtloze stemming van het juiste BHV splitsingsvoorstel. Daarmee en alleen daarmee zullen ze authentiek vertrouwen van de burgers winnen. Ik begrijp dat allemaal en kan er mee leven. Anderzijds vraag ik me af waar ze gaan geraken als hun achterban massaal aan het afhaken gaat slaan, zoals de laatste dagen manifest aan het gebeuren is. Ik kan me niet anders inbeelden dan dat ze dan pas echt wankelmoedig gaan worden en over de hele lijn door de knieën zullen gaan. Zoals ik zei: een dubbel gevoel... Maar goed, dit is een historische faze in onze emancipatie, en we moeten er door. Laatst gewijzigd door Kortaf : 8 oktober 2007 om 15:08. |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Slaagkansen? hehe komaan zeg de blokken zijn al lang gelegd... Trouwens het gaat hier niet over vb technieken van tegen de schenen kloppen en co het gaat over het aanwijzen van het probleem en de aanrijking van de (toekomstige) oplossing. Je zal het maar niet willen zien denk ik dan zo... |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
VLD zal niet meer dalen don't worry ![]() |
|
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dat zeiden jij en je partijgenoten ook voor 10 juni.
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 8 oktober 2007 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee hoor, nog maar anderhalf jaartje en je krijgt een parlement met dubbel zoveel separatisten als nu. In alle partijen, BTW.
De Franstaligen zullen dan geen partner meer vinden om neen tegen te zeggen. ![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een juiste omschrijving van de VLD.
|
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verliezen die de VLD reed geleden heeft zijn idd aanzienlijk, maar met zo'n figuren als KDG aan wal is het einde van het verlies nog niet in zicht.
|
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Nu zoals al gezegd we zullen wel zien maar ik denk eerder dat de vld tegenwoordig punten scoort dan verliest hoor...nuja ![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() right-left-right-left flipflop, zeg jongen ge moet weten waar u partij voor staat hé
![]()
La causa nostra:Mani pulite Laatst gewijzigd door maarte : 8 oktober 2007 om 15:35. |
![]() |