![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze krijgt nog 18 maanden
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() boeten ? ze zou nog uitbetaald blijven gedurende 18 maanden nog +/- 5.000 euro per maand ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Moest Moerman destijds niet naar de Vlaamse regering om als trouwe waakhond van Verhofstadt het leven zuur te maken van zijn concurrent Leterme. Bij verschillende dossiers leek zij wel het 'oortje' van de Guy. Het is dan ook niet te verwonderen dat zij ook moest zorgen dat de liberale sponsors en anderen, waarbij de Guy in het krijt stond, aan hun trekken konden komen en dit op kosten van de belastingbetaler. Zelf had de Guy ondermeer ook de hypotheek om Slangen zijn zaken te laten doen en ook hierbij werd hij flink geholpen door de andere Liberale ministers. Misschien kan de onderzoeksrechter eens het dekseltje lichten van deze gebruiken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed gezien. Zeker als je dit weet..... http://www.groepc.be/nl/executives/bart-derison.asp
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() ik denk dat de VLD te veel in bed heeft gelegen met de PS.
letterlijk en figuurlijk. wat gij, (hend)rik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() die cijsens, echt, ik kan daar niet naar kijken..niet op mijn computerscherm, niet op tv, niet in de gazet. 't is precies of ik heb 10 glazen slecht bier gedronken.
ligt dat aan mij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk en vergelijk.....
Citaat:
Ik voorspel dat de schandalen rond Moerman klein bier zullen zijn vergeleken met deze die zullen komen bovendrijven als Verhofstadt premier af is.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 oktober 2007 om 06:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() VHS zal wel in Toscane gaan wonen: zijn vlucht is al goed voorbereid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Burgemeester
|
![]() Een verzuurde hautaine strijkplank...een waardige opvolgster voor Moervrouw. En laat dat slecht bier....als je gratis zat wil worden kijk dan eens een minuut naar Kathleen van brempt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Al bij al komt het wel goed want , als ik de vlaamse regering mag geloven, worden alle aanbevelingen van de ombudsman overgenomen.
Nog spijtig dat de kabinetten niet worden afgeschaft maar dat is voor een volgende keer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat? VHS gaat nooit op pensioen. Daar is hij veel te ambitieus voor en tenzij men hem in de O-VLD echt radikaal op kant zet, zal die daar de touwtjes in handen houden. Het is een klootzak eerste klasse, een verrader voor alles wat hij zijn kiezers heeft beloofd, maar het is en blijft een survivor avant en apres la lettre. Guy Verhofstadt onderschatten in zijn ambitie staat gelijk met een matroos die zegt dat de titanic die ijsberg wel aankan. Ik vind die man erg vergelijkbaar met Dick Cheney... beiden hebben al wat hartaanvallen gehad en laten zich oplappen met stents en bypasses maar ze willen nog steeds de macht houden hoewel ze geld genoeg op hun bankrekening hebben. Voor de amerikanen is Cheney hun doem, voor ons is Verhofstadt dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt en Slangen hebben teveel samen 'geregeld' om voor eeuwig buiten schot te kunnen blijven.
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() De Decker belooft vanavond zijn bewijzen op tafel te leggen in "de keien van de wetstraat"
ben eens benieuwd. Ik ben er wel van overtuigd dat DD de kat de bel niet zal aanbinden als hij niet over degelijke bewijzen beschikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wanneer gaat men dat postjes gepak, en postjes misbruik eens deftig aanpakken en deftig straffen? Het is erg dat een mens het moet zeggen, maar naar mijn gevoel kunnen de leden van blokwatch hun blikveld en actieterrein gaan verleggen en waakhond worden van postjes-misbruik... Het is spijtig genoeg blijkbaar meer nodig om gevestigde politici in het oog te houden dan het VB... Erg om zeggen... maar het is wel zo... Er moet iets zeer fundamenteel veranderen in de politiek in dit land, en een vlucht naar de vlaamse staat zal de toestand van misbruiken niet veranderen. Maar de huidige toestand van misbruiken zal wel leiden tot het opgeven van een belgische staat in de geest van vele burgers, die onterecht denken dat het 'zal beteren' met een vlaamse staat. Men roept en zegt het overal al decenia lang, de politiek moet dringend uitgedund en opgekuist worden, maar zolang niemand hen DWINGT, zullen ze het zelf niet doen. Wanneer, Wie, HOE...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() me dunkt dat dit verhaal zwaar overroepen is...
Nuja das "leuk" he! |
![]() |
![]() |