![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die nog een flinke rol heeft gespeeld bij de BUB, zou ik nu niet meteen een gematigd communautair profiel aanmeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij kan nog best lid zijn, hoor. Maar zijn gezondstoestand dwong hem wel om niet aan een verkiezingscampagne te beginnen. Ik ben zelf ook N-VA lid geweest zonder ooit op een lijst te hebben gestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitspraken als "Als Vlaanderen onafhankelijk wordt, dan ben ik hier weg" durven al eens helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() En met dit soort holle phrasen houden ze hun gezicht nog stijf terwijl ze beweren niet nationalistisch te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om dat te weten hoef je maar in de bekendste musea ter wereld te gaan kijken hoe de meest bekende Vlaamse meesters genoemd werden. Voor de componisten hoef je maar naar Wikipedia te surfen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_v...se_componisten
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou moeite hebben met een nationaliteit die me wordt opgedrongen, is dat zo moeilijk te begrijpen?
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens moet groeien in z'n denken en dat heb ik ook gedaan.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee...
Citaat:
En nog iemand (kan nu niet direct op zijn naam komen): Odilon van "de Kotmadam".
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ben hem enkele jaren geleden nog tegen gekomen bij het IJzertreffen van N-VA na de IJzerbedevaart. Verder is ook één van de renners uit de top van het veldrijden lid van N-VA. Hij wil het echter nog niet publiek maken, dus ga ik zijn naam hier ook niet op zetten.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zeg je het zelf al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe omschrijf jij jezelf dan?
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De voorgeschiedenis van Kim kennende alsook haar standpunten over België, denk ik niet dat Kim ook maar enigszins België wil behouden omwille van stellingen als "België, een land uit een stripverhaal" of "België, het land van het totaal ontbreken van enig chauvisme of identiteit" zoals je bij bepaalde linksen tegenwoordig hoort.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een Vlaamsgezinde BV: Mieke Bouve.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik vermoed dat Manu Ruys zich ook wel in die categorie bevindt, maar... je hoort totaal NIETS meer van hem, wat is er gebeurd met hem?
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Capiau is nog steeds lid van de N-VA, maar heeft, omwille van gezondheidsredenen (en ook andere trouwens), verzaakt aan een mogelijke late politieke loopbaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reden genoeg dus om niets meer van hem te horen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 oktober 2007 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |