Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2007, 12:26   #81
sn00py
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m.r. Bekijk bericht
Die ghetto's creeëren ze gewoon zelf. Mijn buurt is er zo één geworden. Op vijf jaar tijd ! En nee, ik voel me hier niet in België. Zeg nu niet dat ik racist ben ! Of je doet maar ... In elk geval vind ik het niet gepast dat ons Belgen steeds maar de schuld wordt gegeven voor die niet-integratie en voor het ontstaan van de allochtone buurten. En heb er ook genoeg van om steeds te horen van "arme allochtonen" want ze bezitten allen minstens één huis en kennen ons systeem door en door. Die integratie lukt blijkbaar goed. Ik wil pleiten voor een meer realistische kijk op de voortdurende instroom van vreemdelingen.
Lap, ge staat ook op de lijst van Raf ("te vernietigen")
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 12:34   #82
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Nog maar eens een bewijs dat we echt niet gaan sterven van immigratie van moslims:
Maaseik, waar ik vandaan kom, is een stad met veel islamieten, en dan bedoel ik ook veel.
Het is een stad die weinig voorstelt op nationaal vlak, maar toch is er een moskee. Mensen met donkere huidskleur, gesluierde vrouwen en Arabisch behoren tot het alledaagse straatbeeld. De islamitische kinderen gaan gewoon naar school- zowel staatsschool als katholieke school-, en ik heb zelfs eens een man gezin met lang gewaad, tulband en van die spits toelopende Arabische schoenen.
En toch zijn er geen massaverkrachtingen, geen onderdrukkingen van "ongelovigen", geen moorden, geen terroriseringen, geen ingegooide ruiten en geen vrouwenhandel.
Het enige probleem dat het met zich meebrengt is de opkomst van extreemrechts (Leo Pieters zit nu zelfs in 't parlement ).
Ik ben onlangs nog in Maaseik geweest en ik vond het straatbeeld er ronduit verontrustend. Als dat de toekomst is van de Vlaamse steden/dorpen dan moet er dringend verandering in komen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 12:47   #83
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nope
Wat vindt u van reactie van Patrick Janssens op de beruchte naaktkalender?
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 12:50   #84
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guerin Bekijk bericht
Een stad is een middel om samen te komen,vreugde te beleven maar nooit is een stad van iemand!De "eigen"stad bestaat alleen maar in de hoofden van mensen die verslaafd zijn aan een bepaald enge visie van demaatschappij.Men kan een stad niet kopen dus is het ook van niemand.
En waar woont u? Toen ik lange tijd terug voor de eerste keer in jaren terug door het centrum van mijn geboortestad wandelde, was ik de enige Nederlandssprekende blanke. Eigenaardige gewaarwording...
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 12:56   #85
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
En waar woont u? Toen ik lange tijd terug voor de eerste keer in jaren terug door het centrum van mijn geboortestad wandelde, was ik de enige Nederlandssprekende blanke. Eigenaardige gewaarwording...
Welkom in de club gasten, ik kom uit Aalst....uit de moslim-belt (cfr Bible-belt) van A'pen tot Kortrijk....
Oud 12 oktober 2007, 12:58   #86
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sn00py Bekijk bericht
Die lopen dan allemaal met een natte plek in hun broek, eh sorry, tabbaard.
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 13:16   #87
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Die hoofddoek DIENT er juist voor om de mannen niet in verleiding te laten komen.
Die mannen chemisch castreren, zou veel ploblemen oplossen
ps hoe oud bent u om zo een onzin uit te kramen, ik zou denken iets van een 13 jaar.
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 18:23   #88
m.r.
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Die hoofddoek DIENT er juist voor om de mannen niet in verleiding te laten komen.
Zijn er dan zoveel pedofielen onder hun dat kinderen van 10 - 11 jaar al met een hoofddoek moeten rondlopen.

Zijn we niet blij dat we van onder het juk van "onze" godsdienst zijn kunnen kruipen ?

Valt dan niet te begrijpen dat we geen juk door een godsdienst in onze samenleving meer wensen ?
m.r. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 18:32   #89
Gargamel
Banneling

Standaard

Ga dat maar eens uitleggen aan zotten die 77 maagden verwachten
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 00:53   #90
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel Bekijk bericht
Ga dat maar eens uitleggen aan zotten die 77 maagden verwachten

En wat hen nog zotter maakt, is juist dat feit dat ze 75 maagden willen ipv 75 ervaren vrouwen.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 08:39   #91
frituur oswald
Partijlid

Standaard

[quote=Bolsjewiek;2989106]
Citaat:
Nog maar eens een bewijs dat we echt niet gaan sterven van immigratie van moslims: ....
En toch zijn er .... , geen onderdrukkingen van "ongelovigen", geen moorden, geen terroriseringen, geen ingegooide ruiten en geen vrouwenhandel.quote]
Ook geen onderdrukking van vrouwen? Ook geen arrestaties op grond van moslimterrorisme?
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 08:43   #92
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Nog maar eens een bewijs dat we echt niet gaan sterven van immigratie van moslims:
Maaseik, waar ik vandaan kom, is een stad met veel islamieten, en dan bedoel ik ook veel.
Het is een stad die weinig voorstelt op nationaal vlak, maar toch is er een moskee. Mensen met donkere huidskleur, gesluierde vrouwen en Arabisch behoren tot het alledaagse straatbeeld. De islamitische kinderen gaan gewoon naar school- zowel staatsschool als katholieke school-, en ik heb zelfs eens een man gezin met lang gewaad, tulband en van die spits toelopende Arabische schoenen.
En toch zijn er geen massaverkrachtingen, geen onderdrukkingen van "ongelovigen", geen moorden, geen terroriseringen, geen ingegooide ruiten en geen vrouwenhandel.
Het enige probleem dat het met zich meebrengt is de opkomst van extreemrechts (Leo Pieters zit nu zelfs in 't parlement ).
Toen de ayatollah de macht overnamen in Iran was hun eerste grote campagne het uitwissen van het linkse verzet, het verzet dat de troon van de sjah aan het wankelen gebracht had. Een golf van executies overspoelde Iran, iedereen met linkse sympathieën moest eraan geloven.

Vaak werden de executies als spektakel opgevat, tientallen mensen werden tegelijk met hijskranen opgetakeld, meters hoog. De showbisvariant van verhanging. De islam verbiedt echter het executeren van een maagd. Probleem! Maar niet voor het jonge islamitisch gezag: binnen de Revolutionaire Wachten werden verkrachtingsbrigades opgericht.

Nu nog denken de Revolutionaire Wachten nostalgisch terug aan de godsijver waarmee de massale verkrachtingen uitgevoerd werden. Naar verluidt werden de slachtoffers nog nadruipend opgehangen, wat –ten eerste- het spektakel ten goede kwam, en –ten tweede- het engagement van de Revolutionaire Wachten zo gunstig deed uitkomen.

Tot welke groep zou jij behoord hebben mocht je toen in Iran gewoond hebben, Bolsjeviek? Het linkse verzet of de verkrachtingsbrigadisten?
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 15:51   #93
slobodan
Provinciaal Gedeputeerde

slobodan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als we jouw redenering zouden volgen zouden we idd uitkomen bij een naziland met concentratiekampen voor moslims.
Moslims zullen geen concentratiekampen voor ongelovigen oprichten, daar missen ze het organisatietalent voor en bovendien zegt hun moordboekje dat ongelovigen gewoon gedood moeten worden.
Hoe is het mogelijk dat jullie linksen zich laten vangen aan de propaganda van een ideologie waarbij het nazisme nog Verlicht was?
slobodan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2007, 18:45   #94
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slobodan Bekijk bericht
Moslims zullen geen concentratiekampen voor ongelovigen oprichten, daar missen ze het organisatietalent voor en bovendien zegt hun moordboekje dat ongelovigen gewoon gedood moeten worden.
Hoe is het mogelijk dat jullie linksen zich laten vangen aan de propaganda van een ideologie waarbij het nazisme nog Verlicht was?
Pr
Probeer je ons schrik aan te jagen? Wij hebben geld, wij kunnen wapens en mensen kopen om ze te bedienen. En om die mensen daarna met even veel gemak van kant te maken. Who cares any way. As long as we make money ...
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2007, 22:35   #95
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder Bekijk bericht
Nee het is gewoon dom en ouderwets .
Dan past het goed voor sommigen hier...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 01:20   #96
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kinderen en klein-kinderen zullen opgrooien samen met de kinderen en klein-kinderen van de migranten,zij zullen samen de toekomst van een stad bepalen.Indien het VB niet te veel angst en onverdraagzaamheden verspreid zullen ze in harmonie kunnen leven.
En dat komt uit de sprookjes van Grimm of van Fabiola?
Ik durf er niet aan denken dat mijn kleinkinderen zullen ondergedompeld worden in straten vol migranten... Wat een vooruitgang, wat een verrijking zal dat zijn!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 oktober 2007, 01:25   #97
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb geen behoefte aan worst en wijn en ben niet homo.Een multicul houd ook in dat de verdraagzaamheid uit alle kanten komt.Ik ben er van overtuigd dat indien de competitie verdwijnt ook de islamistische en andere dogmas zullen verdwijnen.
Met jouw visie op "verdraagzaamheid" zaten de nazis uit '40-45 hier nog en zou er niets aan de hand zijn geweest...
Oud 16 oktober 2007, 01:31   #98
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nonnen dragen ook hoofdoeken.
En varkens hebben een krul in hun staart. Jij gaat de wereld van de ondergang redden... maar de wereld is te dom om dat te beseffen!
Oud 16 oktober 2007, 01:33   #99
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
bah,als je wil dat je kinderen in Frankrijk vlaams kunnen sprken zul je met hun thuis in het vlaams moeten spreken om het onderscheid te kunnen maken.

Ik ken veel allochtone jongeren die vlaams spreken.
Je kent veel allochtone jongeren... en toch weet je van de wereld niet? Of maak je er deel van uit, vandaar dat je dat allemaal "normaal" vindt?
Oud 16 oktober 2007, 01:35   #100
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoera voor deze "wijze"oneliner kampion
De enige onliner die de waarde van je prietpraat weergeeft?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be