Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2007, 20:22   #81
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik heb de "Home-Versie", waar ligt het verschil ?? En SP2 heb ik ook, en toch crasht hij nog af en toe (blijkbaar op mijn adsl-modem, maar dat gaat veranderen want Telenet heeft mij een mooi voorstel gedaan).
Ik heb de pro versie die ehm... meer controle geeft en minder kleurtjes en toetertjes en drm-belletjes heeft. Heel stabiel hier.

Crashes heb ik amper gehad... enkel tegenwoordig naar drie jaar draaien op een hard disk die 5-6 jaar oud is. Dus ik denk dat ik weet waar het schoentje wringt.

Telenet & mooie voorstellen? Ik zat hier in Leuven bij UPC... 40 GB download per maand. Voor 3 euro minder wil Telenet me nu 10GB per maand geven en dat noemen ze nog een welkom-cadeau

Enne... heb 5 jaar bij telenet gezeten, reken dat je er nul komma nul service krijgt als je internet connectie eruit ligt. Ik stel je voor om even bij je kenissen rond te vragen wat betreft de service van telenet. Je moet eerst naar een nummer bellen en daar je modemnummer intikken. daar krijg je te horen dat je modem goed werkt terwijl je weet dat ie stuk is. Dus op de duur moet je de stekker van je modem uittrekken om te zorgen dat je een medewerker aan de lijn krijgt die je dan eerst (en je zit dan op een betalend nummer) wat afdreigt dat het aan je eigen computer ligt en dan tergend langzaam je gaat leiden doorheen een procedure a la "klik op de knop start. Ga dan naar.." Intussen heb je die pino al vijf keer gezegd wat je IP adres is.

Ehm... ik zou twee keer nadenken en zeker 5 keer rondvragen voor je naar telenet gaat. Een goede raad van een ex-klant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 20:30   #82
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Ik heb de pro versie die ehm... meer controle geeft en minder kleurtjes en toetertjes en drm-belletjes heeft. Heel stabiel hier.

Crashes heb ik amper gehad... enkel tegenwoordig naar drie jaar draaien op een hard disk die 5-6 jaar oud is. Dus ik denk dat ik weet waar het schoentje wringt.

Telenet & mooie voorstellen? Ik zat hier in Leuven bij UPC... 40 GB download per maand. Voor 3 euro minder wil Telenet me nu 10GB per maand geven en dat noemen ze nog een welkom-cadeau

Enne... heb 5 jaar bij telenet gezeten, reken dat je er nul komma nul service krijgt als je internet connectie eruit ligt. Ik stel je voor om even bij je kenissen rond te vragen wat betreft de service van telenet. Je moet eerst naar een nummer bellen en daar je modemnummer intikken. daar krijg je te horen dat je modem goed werkt terwijl je weet dat ie stuk is. Dus op de duur moet je de stekker van je modem uittrekken om te zorgen dat je een medewerker aan de lijn krijgt die je dan eerst (en je zit dan op een betalend nummer) wat afdreigt dat het aan je eigen computer ligt en dan tergend langzaam je gaat leiden doorheen een procedure a la "klik op de knop start. Ga dan naar.." Intussen heb je die pino al vijf keer gezegd wat je IP adres is.

Ehm... ik zou twee keer nadenken en zeker 5 keer rondvragen voor je naar telenet gaat. Een goede raad van een ex-klant.
Ah bon . Zal dat doen, al ben ik opt werk nog veruit den enige die een adsl-internet heeft. ("scarlet" btw, waar ik eigenlijk ook allesbehalve kan op stoefen qua helpdesk). Van de collega's nog niet veel klachten gehoord van Telenet.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 20:35   #83
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah bon . Zal dat doen, al ben ik opt werk nog veruit den enige die een adsl-internet heeft. ("scarlet" btw, waar ik eigenlijk ook allesbehalve kan op stoefen qua helpdesk). Van de collega's nog niet veel klachten gehoord van Telenet.
Telenet is goed en snel (maar erg duur) ivm. adsl. maar qua service en prijs per GB erg duur ook. Maar voorlopig zijn er geen goede alternatieven qua snelheid (maar binnen een jaartje zou dat beter moeten zijn). Maar als de snelheid van ADSL voor jou geen probleem is, dan kan je bvb. Dommel of Scarlett eens proberen. Die bieden veel meer voor minder. En als hun helpdesk op niks trekt dan weet je tenminste dat die van Telenet ook op niks trekt.

Enfin, ik ga je niks aanpraten hoor. Telenet is goed (maar heel beperkt qua datavolumes terwijl toch duur) qua snelheid en zolang het werkt. Maar als de boel niet meer werkt dan ben je met telenet aan 2 weken gevecht toe. Dat is mijn ervaring maar informeer je misschien best ook bij kennisen.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 12 oktober 2007, 20:39   #84
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Ik betaal voor een adsl-verbinding 19,95 per maand.
Hoe is dat bij onze zuiderburen?
Oud 12 oktober 2007, 20:41   #85
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Ik betaal voor een adsl-verbinding 19,95 per maand.
Hoe is dat bij onze zuiderburen?
Dat wil je echt niet weten...

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 12 oktober 2007, 20:42   #86
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Telenet is goed en snel (maar erg duur) ivm. adsl. maar qua service en prijs per GB erg duur ook. Maar voorlopig zijn er geen goede alternatieven qua snelheid (maar binnen een jaartje zou dat beter moeten zijn). Maar als de snelheid van ADSL voor jou geen probleem is, dan kan je bvb. Dommel of Scarlett eens proberen. Die bieden veel meer voor minder. En als hun helpdesk op niks trekt dan weet je tenminste dat die van Telenet ook op niks trekt.

Enfin, ik ga je niks aanpraten hoor. Telenet is goed (maar heel beperkt qua datavolumes terwijl toch duur) qua snelheid en zolang het werkt. Maar als de boel niet meer werkt dan ben je met telenet aan 2 weken gevecht toe. Dat is mijn ervaring maar informeer je misschien best ook bij kennisen.
Tja, Telenet bied mij Internet+telefonie aan (beiden ongelimiteerd) voor 55€/maand + gratis digibox voor digitale tv. Nu betaal ik al 40€ voor Internet alleen bij Scarlet. Ik zal wel moeten overstappen op draadloos internet (mijn bureauke is twee kamers verder dan de living waar de "kabeldoos" zit. Ik zal dus goed moeten vragen mijn nieuwe pc daarvoor uit te rusten.
Oud 12 oktober 2007, 20:43   #87
the outlaw torn
Minister

the outlaw torn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

idd, deze ervaring komt me bekend, al ben ik wel nog klant. ik denk trouwens dat er over ADSL ook te klagen valt.

buiten een soms wel eens onvriendelijke bediening hebben we echter nt zo te klagen ( al kan het natuurlijk altijd beter )

http://www.indiancountrytoday.com/
the outlaw torn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 20:47   #88
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, Telenet bied mij Internet+telefonie aan (beiden ongelimiteerd) voor 55€/maand + gratis digibox voor digitale tv. Nu betaal ik al 40€ voor Internet alleen bij Scarlet. Ik zal wel moeten overstappen op draadloos internet (mijn bureauke is twee kamers verder dan de living waar de "kabeldoos" zit. Ik zal dus goed moeten vragen mijn nieuwe pc daarvoor uit te rusten.
Zo'n pakket kost hier 49,95, dus dat ontloopt elkaar niet zoveel.
Wel ben ik ontevreden over de service van de helpdesk en td.
Oud 12 oktober 2007, 20:49   #89
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heb je fout begrepen. OEM verkopers (dus Dell, HP, Medion, etc...) mogen nog een jaar langer Windows XP leveren op nieuwe PC's. Reden is dat de vraag erg groot is naar PC's die met XP kunnen worden geleverd. XP is (als we even redeneren dat windows 2000 pro (niet te verwarren met windows millenium) nog werd gemaakt toen niet iedereen op breedband internet zat) momenteel met service pack 2 redelijk stabiel. En eigenlijk mits wat meer geheugen in je computer ook wel sneller dan windows 2000. Microsoft wou alles zetten op Vista en heeft in die dagen gezegd dat een Service Pack 3 voor XP er niet meer zou komen. Dat hebben ze intussen ingetrokken en waarschijnlijk komt er wel een SP3 voor Windows XP omdat vele bedrijven niet willen overschakelen naar Vista. De kost aan nieuwe machines (sterk genoeg om vista te draaien) is te groot, maar ook is Vista gewoon niet stabiel. Ik kan je hier een hoop artikels plaatsen van gerenommeerde sites waaruit duidelijk moet blijken dat je als hoofd van een IT afdeling windows Vista niet wil uitrollen in een bedrijf.

Ik begin te vrezen dat Windows Vista een Windows ME gaat worden en van wat ik erover lees... is het dat ook. Ik heb die geschiedenis van Windows Vista gevolgd over de voorbije jaren en het ging om een hoop nieuwe features gaan:
1. Grafische interface. Men wou eerst een nieuwe grafische librabry proberen die efficienter was. Dat heeft me laten vallen voor windows vista omdat het niet werkte. je krijgt wel meer eye candy now maar het grote plan is nooit uitgevoerd.
2. Windows Vista zou een nieuw filesysteem hebben dat meer gemeen heeft met databases dan met het nog steeds gebruikte FAT of NTFS systeem (elk bedrijf heeft Netapps en maken zich geen zorgen over wat MS doet met het FS) Dat beloofde nieuwe filesysteem kwam er ook niet.

Ik kan er nog wat vinden. Dat Steve Ballmer als baas van MS nu oproept dat alle open source zou moeten worden ontwikkelt op windows is een teken aan de wand. Microsoft zit in zak en as. Arrogant nog steeds maar ze weten dat Vista hun tweede Windows Millenium gaat worden... het OS dat je het plezier levert van je computer te herstarten.

Ik hou me graag op de hoogte van technisch nieuws en in de rangen system admins en zelfs eindgebruikers is men alles behalve tevreden over Windows Vista. Je moet een PC kopen die heel krachtig is om dan te merken dat Vista minder stabiel is dan XP en in sommige gevallen ook trager dan je oude PC. En vaak kan Windows Vista niet eens je oude software aan... hoewel je intussen wel 500 Watt verstookt om windows draaiende te houden zonder dat je wat doet.
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_XP#Service_Pack_3
en
http://www.microsoft.com/windows/lif...vicepacks.mspx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cro$oft
SP3 for Windows XP Professional is currently planned for 1H CY2008. This date is preliminary.
This date is preliminary....

eerste helft 2008('t was al voorzien voor 2HCY2006, maar werd op de lange baan geschoven (te druk bezig met vista?)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 20:53   #90
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je internet is niet ongelimiteerd. Ik geloof nooit dat je meer dan 12 GB/ maand krijgt voor die prijs. Ik ken hun aanbod een beetje omdat ze intussen ook weer UPC opgekocht hebben en me binnenkort weer klant van hen willen maken. Als daartegen in Leuven een goed ADSL2+ (> 20Mbit) netwerk ligt dan kunnen ze vierkant (excusez-moi-le-mot) mijn kloten kussen en ben ik weg naar Dommel, Scarlett of welke DSL-aanbieder ook.

Maar ik geeft toe, als je data-hoeveelheid niet belangrijk is en je portemonnee staat open, dan is telenet wel een leuke provider (vooral omdat ze wel snelheid kunnen bieden) maar dan mag je nooit een modem hebben die de geest geeft of zo. (en wij hebben dat drie keer gehad op 4 jaar en telkens keer een gevecht met de helpdesk en truukjes moeten gebruiken en gedreigd worden met extra betalen als zou blijken dat het niet aan de modem ligt e.d.). Telenet is leuk als je niet veel wil downloaden en als je installatie blijft werken. ik moet toegeven dat hun 50 euro pakket "internet+ telefonie" lekker is. Maar ik heb ietsje te veel ervaring met die gasten. Ik moet wel toegeven dat de techniekers (als je er na veel dreigen en truukjes eentje tot bij je huis krijgt) van telenet redelijke mensen zijn. Daar kan ik absoluut niet over klagen.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 12 oktober 2007, 20:58   #91
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je internet is niet ongelimiteerd. Ik geloof nooit dat je meer dan 12 GB/ maand krijgt voor die prijs. Ik ken hun aanbod een beetje omdat ze intussen ook weer UPC opgekocht hebben en me binnenkort weer klant van hen willen maken. Als daartegen in Leuven een goed ADSL2+ (> 20Mbit) netwerk ligt dan kunnen ze vierkant (excusez-moi-le-mot) mijn kloten kussen en ben ik weg naar Dommel, Scarlett of welke DSL-aanbieder ook.

Maar ik geeft toe, als je data-hoeveelheid niet belangrijk is en je portemonnee staat open, dan is telenet wel een leuke provider (vooral omdat ze wel snelheid kunnen bieden) maar dan mag je nooit een modem hebben die de geest geeft of zo. (en wij hebben dat drie keer gehad op 4 jaar en telkens keer een gevecht met de helpdesk en truukjes moeten gebruiken en gedreigd worden met extra betalen als zou blijken dat het niet aan de modem ligt e.d.). Telenet is leuk als je niet veel wil downloaden en als je installatie blijft werken. ik moet toegeven dat hun 50 euro pakket "internet+ telefonie" lekker is. Maar ik heb ietsje te veel ervaring met die gasten. Ik moet wel toegeven dat de techniekers (als je er na veel dreigen en truukjes eentje tot bij je huis krijgt) van telenet redelijke mensen zijn. Daar kan ik absoluut niet over klagen.
Ik download vrijwel nooit omdat ik mp3 niet vind klinken, gisteren toevallig een nummer dat ik maar niet kon vinden: Piani con me van The Rokes.
Nu alleen nog Moebius Bottle met O my mother.
Oud 12 oktober 2007, 20:59   #92
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_XP#Service_Pack_3
en
http://www.microsoft.com/windows/lif...vicepacks.mspx
This date is preliminary....

eerste helft 2008('t was al voorzien voor 2HCY2006, maar werd op de lange baan geschoven (te druk bezig met vista?)
In 2006 en begin 2007 was nog te horen bij MS dat er nooit een SP3 voor XP zou komen (omdat ze Vista wilden verkopen). Maar intussen blijkt dat de bedrijven en masse niet willen overschakelen naar Vista en ook de kleine consument wil het amper doen (er is een reden waarom de OEM's bij MS aandringen om XP te kunnen blijven aanbieden... dit is ongezien in de geschiedenis van MS). Koop je PC bij Dell, HP, etc... je zal de mogelijkheidd hebben om er XP op te zetten. Zo lang na de lanceerdatum van een nieuw MS OS (vista) is dat ongezien. Voor 1 keer zijn het de pc bouwers die MS vertellen wat ze willen. En dat is gek... MS had hen eerst gezegd dat ze XP niet meer mochten verkopen eens Vista uit was.... Intussen zijn we een klein jaartje verder en blijven de pc-makers XP aanbieden.

Dat is dus ook de reden waarom XP een SP3 gaat krijgen en waarom het onderhoud voor XP home en Pro zal worden uitgebreid naar minstens 2012. Sommige bronnen spreken van 2015 voor XP pro.... de bedrijven zijn nogal belangrijk voor MS.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 oktober 2007 om 21:03.
Oud 12 oktober 2007, 21:01   #93
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik download vrijwel nooit omdat ik mp3 niet vind klinken, gisteren toevallig een nummer dat ik maar niet kon vinden: Piani con me van The Rokes.
Nu alleen nog Moebius Bottle met O my mother.
Ik wil je niet zeggen dat je illegale mp3's moet downloaden.

Maar mp3's hebben ook hun bitrates. Een 128 kbit mp3 kan slecht klinken, een 320 kbit mp3 zou mits een goede bron amper te onderscheiden moeten zijn van cd-kwaliteit.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 12 oktober 2007, 21:05   #94
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Maar mp3's hebben ook hun bitrates. Een 128 kbit mp3 kan slecht klinken, een 320 kbit mp3 zou mits een goede bron amper te onderscheiden moeten zijn van cd-kwaliteit.
Is LimeWire illegaal?
Overgens moest mijn 11-jarige dochter mij met dat downloaden helpen.
Oud 12 oktober 2007, 21:09   #95
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De tijd van het veel downloaden is voorbij. Dat was voornamelijk muziek, en al de ontbrekende "oldies" die mij interesseerden en die niet meer te koop zijn in de winkel heb ik ondertussen binnengehaald via de gekende P2P-sites. Ik zit voor het ogenblik aan een limiet van 30Gb bij Scarlet en ben even gaan kijken en zit vanavond aan 2,5Gb verbruik voor october tot nu toe. Bitter weinig dus. Snelheid interesseert mij dus veel meer.
Soit, er is nog niks definitiefs beslist, thx for the adivice, Ill think about it.
Btw, ik had daar ergens gezegd dat die nieuwe pc die ik zou kopen 4Gb RAM voorziet ; ook dan nog geen vista ???
Oud 12 oktober 2007, 21:12   #96
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Klopt, 128kbit is het minimum qua kwaliteit. Best minimum 192kbts.
320kbts is even kwalitatief als een CD.
Oud 12 oktober 2007, 21:14   #97
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is LimeWire illegaal?
Overgens moest mijn 11-jarige dochter mij met dat downloaden helpen.
Alle uitwisselingssoftware (P2P) is illegaal. (zowel Limewire, Imesh, Kazaa......) En je krijgt natuurlijk evenveel spyware binnen als muziek. Ik ben er dan ook mee gestopt.

Laatst gewijzigd door Pietje : 12 oktober 2007 om 21:15.
Oud 12 oktober 2007, 21:20   #98
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is het zo erg ?
Als je dan persé Windows moet hebben :
Koop NOOIT iets met "splinternagelnieuweontwikkeling" Windows-software,ook niet als privé-gebruiker.Indien mogelijk wacht daarmee tot ze er 2 jaar aan gewerkt hebben,dan zal het wel ongeveer in orde zijn.....

Het is echt niet toevallig dat er zelfs veel grote organisaties nog steeds zelfs geen plannen hebben om naar Vista over te gaan....Meer nog,die op grote schaal nog op 2000 professional draaien,vastbesloten om enkel naar XP(!!) over te gaan als die ouwe PCs,eindelijk,de pijp aan maarten geven ....

Laatst gewijzigd door kelt : 12 oktober 2007 om 21:23.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2007, 21:26   #99
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De tijd van het veel downloaden is voorbij. Dat was voornamelijk muziek, en al de ontbrekende "oldies" die mij interesseerden en die niet meer te koop zijn in de winkel heb ik ondertussen binnengehaald via de gekende P2P-sites. Ik zit voor het ogenblik aan een limiet van 30Gb bij Scarlet en ben even gaan kijken en zit vanavond aan 2,5Gb verbruik voor october tot nu toe. Bitter weinig dus. Snelheid interesseert mij dus veel meer.
Soit, er is nog niks definitiefs beslist, thx for the adivice, Ill think about it.
Btw, ik had daar ergens gezegd dat die nieuwe pc die ik zou kopen 4Gb RAM voorziet ; ook dan nog geen vista ???
Ok... als het normale gebruik je ligt (DS lezen, DM lezen, wat op p.be lezen) dan kom je toe met de limieten van telenet en als je het pack neemt met telefonie erbij ben je wel goedkoop af. Snelheid zou je wel moeten interesseren want dat is het enige dat telenet je nu kan bieden. Afhankelijk van de belasting krijg je bij telenet 10 Mbit/s en vaak kom je in die buurt. ADSL kan je maximaal 4 Mbit's bieden dus tov. van ADSL krijg je wel ietsje meer surf-comfort. Ik vind telenet duur tov van mijn huidige upc dat meer kost maar meer snelheid en meer download biedt. maar goed.

Je koopt een nieuwe pc, met een snellere CPU en 4 GB RAM. Dat ding verbruikt veel meer als je hem zwaar belast en dat is wat Windows Vista zal doen. Windows Vista is tevreden met 2 GB RAM en 4 GB is zeker genoeg. Je PC zal veel stroom zuipen om eigenlijk een OS te draaien dat momenteel moet onderdoen voor XP sp2 dat veel stabieler is en waar je de kinderziekten niet zal hebben. XP sp2 zal het met veel minder stroom en geheugen en cpu activiteit doen. Je moet er mijn woord niet voor nemen... zowat iedereen in het wereldje van de IT raadt je aan om nog bij XP te blijven en te wachten tot Vista een service pack 1 of 2 uitbrengt. Als je echt artikels over vista wil, dan kan ik je die wel leveren... en zowat elk artikel over vista is negatief naast het feit dat het er mooi schijnt uit te zien. Maar momenteel durft haast geen enkel bedrijf Vista uit te rollen als nieuwe standaard. Je 4 GB geheugen met XP zijn veel beter besteedt.... wacht met vista tot dat OS stabiel wordt.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 12 oktober 2007, 21:27   #100
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Als je dan persé Windows moet hebben :
Koop NOOIT iets met "splinternagelnieuweontwikkeling" Windows-software,ook niet als privé-gebruiker.Indien mogelijk wacht daarmee tot ze er 2 jaar aan gewerkt hebben,dan zal het wel ongeveer in orde zijn.....

Het is echt niet toevallig dat er zelfs veel grote organisaties nog steeds zelfs geen plannen hebben om naar Vista over te gaan....Meer nog,die op grote schaal nog op 2000 professional draaien,vastbesloten om enkel naar XP(!!) over te gaan als die ouwe PCs,eindelijk,de pijp aan maarten geven ....
Ofte... de meeste bedrijven schakelen nu pas over op XP SP2. en dat is een wijze zet.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be