![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Crashes heb ik amper gehad... enkel tegenwoordig naar drie jaar draaien op een hard disk die 5-6 jaar oud is. Dus ik denk dat ik weet waar het schoentje wringt. Telenet & mooie voorstellen? ![]() ![]() Enne... heb 5 jaar bij telenet gezeten, reken dat je er nul komma nul service krijgt als je internet connectie eruit ligt. Ik stel je voor om even bij je kenissen rond te vragen wat betreft de service van telenet. Je moet eerst naar een nummer bellen en daar je modemnummer intikken. daar krijg je te horen dat je modem goed werkt terwijl je weet dat ie stuk is. Dus op de duur moet je de stekker van je modem uittrekken om te zorgen dat je een medewerker aan de lijn krijgt die je dan eerst (en je zit dan op een betalend nummer) wat afdreigt dat het aan je eigen computer ligt en dan tergend langzaam je gaat leiden doorheen een procedure a la "klik op de knop start. Ga dan naar.." Intussen heb je die pino al vijf keer gezegd wat je IP adres is. Ehm... ik zou twee keer nadenken en zeker 5 keer rondvragen voor je naar telenet gaat. Een goede raad van een ex-klant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin, ik ga je niks aanpraten hoor. Telenet is goed (maar heel beperkt qua datavolumes terwijl toch duur) qua snelheid en zolang het werkt. Maar als de boel niet meer werkt dan ben je met telenet aan 2 weken gevecht toe. Dat is mijn ervaring maar informeer je misschien best ook bij kennisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betaal voor een adsl-verbinding 19,95 per maand.
Hoe is dat bij onze zuiderburen?
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wil je echt niet weten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
buiten een soms wel eens onvriendelijke bediening hebben we echter nt zo te klagen ( al kan het natuurlijk altijd beter )
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ben ik ontevreden over de service van de helpdesk en td.
![]() |
![]() |
#89 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en http://www.microsoft.com/windows/lif...vicepacks.mspx Citaat:
eerste helft 2008('t was al voorzien voor 2HCY2006, maar werd op de lange baan geschoven (te druk bezig met vista?) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik geeft toe, als je data-hoeveelheid niet belangrijk is en je portemonnee staat open, dan is telenet wel een leuke provider (vooral omdat ze wel snelheid kunnen bieden) maar dan mag je nooit een modem hebben die de geest geeft of zo. (en wij hebben dat drie keer gehad op 4 jaar en telkens keer een gevecht met de helpdesk en truukjes moeten gebruiken en gedreigd worden met extra betalen als zou blijken dat het niet aan de modem ligt e.d.). Telenet is leuk als je niet veel wil downloaden en als je installatie blijft werken. ik moet toegeven dat hun 50 euro pakket "internet+ telefonie" lekker is. Maar ik heb ietsje te veel ervaring met die gasten. Ik moet wel toegeven dat de techniekers (als je er na veel dreigen en truukjes eentje tot bij je huis krijgt) van telenet redelijke mensen zijn. Daar kan ik absoluut niet over klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu alleen nog Moebius Bottle met O my mother.
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dus ook de reden waarom XP een SP3 gaat krijgen en waarom het onderhoud voor XP home en Pro zal worden uitgebreid naar minstens 2012. Sommige bronnen spreken van 2015 voor XP pro.... de bedrijven zijn nogal belangrijk voor MS.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 12 oktober 2007 om 21:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar mp3's hebben ook hun bitrates. Een 128 kbit mp3 kan slecht klinken, een 320 kbit mp3 zou mits een goede bron amper te onderscheiden moeten zijn van cd-kwaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overgens moest mijn 11-jarige dochter mij met dat downloaden helpen. ![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soit, er is nog niks definitiefs beslist, thx for the adivice, Ill think about it. Btw, ik had daar ergens gezegd dat die nieuwe pc die ik zou kopen 4Gb RAM voorziet ; ook dan nog geen vista ???
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
320kbts is even kwalitatief als een CD.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 12 oktober 2007 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dan persé Windows moet hebben :
Koop NOOIT iets met "splinternagelnieuweontwikkeling" Windows-software,ook niet als privé-gebruiker.Indien mogelijk wacht daarmee tot ze er 2 jaar aan gewerkt hebben,dan zal het wel ongeveer in orde zijn..... ![]() Het is echt niet toevallig dat er zelfs veel grote organisaties nog steeds zelfs geen plannen hebben om naar Vista over te gaan....Meer nog,die op grote schaal nog op 2000 professional draaien,vastbesloten om enkel naar XP(!!) over te gaan als die ouwe PCs,eindelijk,de pijp aan maarten geven .... Laatst gewijzigd door kelt : 12 oktober 2007 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je koopt een nieuwe pc, met een snellere CPU en 4 GB RAM. Dat ding verbruikt veel meer als je hem zwaar belast en dat is wat Windows Vista zal doen. Windows Vista is tevreden met 2 GB RAM en 4 GB is zeker genoeg. Je PC zal veel stroom zuipen om eigenlijk een OS te draaien dat momenteel moet onderdoen voor XP sp2 dat veel stabieler is en waar je de kinderziekten niet zal hebben. XP sp2 zal het met veel minder stroom en geheugen en cpu activiteit doen. Je moet er mijn woord niet voor nemen... zowat iedereen in het wereldje van de IT raadt je aan om nog bij XP te blijven en te wachten tot Vista een service pack 1 of 2 uitbrengt. Als je echt artikels over vista wil, dan kan ik je die wel leveren... en zowat elk artikel over vista is negatief naast het feit dat het er mooi schijnt uit te zien. Maar momenteel durft haast geen enkel bedrijf Vista uit te rollen als nieuwe standaard. Je 4 GB geheugen met XP zijn veel beter besteedt.... wacht met vista tot dat OS stabiel wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |