![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zo? Is toch een achtpotige die net als andere spinnen gif gebruikt om een prooi tot pulp te verwerken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier ...
![]() Zoooooooooooooooooooooooooooooooooo groot ... ![]() 'k Heb een stoere dochter die ze al uit de badkamer verwijdert , anders kwam ik er ni meer in se ... ![]()
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus: ik verkies mijn katten wel boven de spinnen. De katten komen NIET in de kelder, daar mogen de spinnen wat mij betreft zitten. Overal ... waar ik ze niet zie en waar mijn katten niet komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pfft... misschien moet ik de huisbaas eens vragen om pest control te doen in de kelders hier. Ik heb weinig klagen over spinnen op mijn app op het 3e en 4e verdiep, maar daar in die kelder kruipen ze gewoon over mekaar. Ik met mijn spuitbussen sta maar op nummer 2 qua spinnengenocide... de meeste spinnen in mijn kelder worden gedood door andere spinnen.... laat een leuk laagje van dode spinnen op de vloer na maar dat zijn dan kleintjes. Die dikke beesten hebben minder last van het fenomeen. Als dat zo doorgaat zit er binnen drie maanden een spin van 1 meter hoog in onze kelders ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() *gaat een vlammenwerper kopen* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een spin heeft een lijf in twee delen: een middendeel met de pootjes, en een groot achterlijft. Een hooiwagen heeft dat niet. Ook heeft een hooiwagen geen gif.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 14 oktober 2007 om 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ge krijgt uw dochter terug in oorspronkelijke staat. Met een certificaat erbij van professioneel spinnenbedwingster én een telefoonnummer erbij waar nieuwe werkgevers me kunnen bellen voor een goede referentie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Schorpioen en mijten behoren ook te de spinachtigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik leer nog wat van je. Hoe verschalkt een hooiwagen dan zijn prooi? Ik ben een boerke dat eigenlijk een hooiwagen steeds heeft gerekend tot de klasse der spinnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() We've got a deal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Heeft het zes gelede poten is het een insect en heeft het er 18, dan is het een kreeftachtige. Raar maar waar: een pissebed is een kreeftachtige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja... ik heb minder last met hooiwagens... Die kan ik de baas. De klassieke huisspin is snel en groot. en daar ga ik niet makkelijk over... die beesten horen niet thuis in mijn habitat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Dat spinnen geen insekten zijn, dat wist ik wel.
Maar hoe minder exact en hoe meer bruikbaar een wetenschap is, hoe minder ik ervan weet, biologie onderaan dus. ![]()
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zat eens bij Nick film te zien. Nick was nogal bekend in Borgerhout door het houden van exotische dieren.
Op een avond zaten we rustig film te zien dus, voel ik ineens iets aan mijn arm kietelen. Ik ff krabben aan arm, en arm terug op die leuning gelegd. Paar minuten later werd het kietelen iets erger, en toch zat er niemand naast me...dacht ik. Het voelde net of er iemand mijn arm wou vastnemen heel zachtjes. Toen voelde ik de spreekwoordelijke nattigheid... Ik keek naar men arm, en zag daar een enorme joekel van een spin op mijn arm proberen te kruipen. Ik zag men arm niet meer onder dat beest... ![]() ![]() ![]() Azo groot dat dat is. ![]() Bleek dat één van zijn tarantula's ontsnapt was. ![]() Het hoeft niet gezegd dat dat beest, de eerste vliegende tarantula geweest is. Meters ver heb ik hem gesodemieterd. Mijn eerste reactie was dat arme beestje nogal deftig weg te kloppen. Dit was Duupjes-schrikt-zichzelf-rot-moment van haar leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() OMG... ![]() Wat een beeld van mijn gezin zeg .... ![]() (alhoewel , voor mijn part een oranje met purpere vierkantjes op , als ze die beesten maar wegdoet ... ![]()
![]() |
#98 |
|
![]() Ocharme dat beestje. Ik denk niet dat een vogelspin een valpartij overleeft, want dat barst het achterlijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijten ??? Als in : in een matras zitten mijten ????
![]()
![]() |
#100 |
|
![]() Juist! Dat soort mijten en ook degene die de oren van huisdieren durven aanpakken.
Trouwens: huisstofmijt zit ook in tapijten, zetels, kussens ... Laatst gewijzigd door Boadicea : 14 oktober 2007 om 17:37. |
![]() |
![]() |