![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar gaat het 'mysterie' zelfs niet eens over. ![]() De vraag is : wie, waarom en wanneer. Niet 'hoe'. Welke andere onderwater-bouwsels bedoel je trouwens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rond Amerika heeft men ook verschillende bouwwerken onderwater gevonden.
Ik kan de link niet direct terug vinden, maar als ik hem heb zal ik hem doorgeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niemand hier die Expo '58 es had willen zien?
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's niet echt een mysterie.
![]() Wie ik wel eens graag zou willen ontmoeten is de auteur van het Voynich Manuscript.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 oktober 2007 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meegaan met de Noormannen (of vikingen) lijkt me wel leuk, ook om te zien of die mannen echt "braaf" geworden zijn door het Christendom...
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou weleens willen kijken of die billen van Issabella wel echt van haar zijn.
![]() |
#87 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() De ontsnapping van 3 gevangenen vanuit Alcatraz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meezoeken hé .... ![]() http://www.rechtvaardigerechters.nl/forum/ En hier vind je nog meer .... ![]() http://www.terugnaardebron.com/forum/index.php?act=idx
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik zou gewoon teruggaan tot het jaar dat Billeke Gates afstudeerde om dan aandeelhouder te worde in zijn microsoft
![]() En voor de rest: fuck de geschiedenis |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, waarom zou ik? Wat kan ik in godsnaam met zijn vrouw aanvangen? ![]() Een mysterie dat wel eens opgelost zou mogen worden is dat van de Foo Fighters!
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k Zou het evolueren van aap naar mens proberen te voorkomen....dat zou deze aardkloot geen slecht hebben gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() ![]() Intrigerend vind ik het verhaal van de vrouwelijke Pausin Johanna en ik zou willen weten of het waar was en wanneer ze geleefd heeft. Halverwege de 13de eeuw begonnen de verhalen de ronde te doen over een vrouwelijke paus. Dit is een van de vroegste verslagen: «Eerst werd ze Gilberta genoemd, maar vermomd als man ging ze met haar vriend, een monnik, naar Athene. Na zich te hebben bekwaamd in de letteren, ging ze vermomd terug naar Rome, waar ze elke disputatie won en werd bewonderd om haar welsprekendheid en directe antwoorden, waarmee ze het ontzag van haar publiek oogste. Na Leo's dood werd zij als paus gekozen en bezette ze tweeënhalf jaar de stoel van Rome; tijdens haar pontificaat raakte ze zwanger van haar kapelaan en raakte midden in de stad in volle processie in barensnood; voor het oog van allen baarde ze een zoon en stierf.» Naar verluidt was ze Engelse en heette haar vriend Jan. De Leo uit het verhaal is Leo V, zodat ze in 855 moet zijn aangetreden, het jaar waarin Benedictus III werd gewijd. Niemand wist precies wanneer Johanna, zoals ze meestal wordt genoemd, pausin was -de 9e, 10de of 11de eeuw-, maar aan haar bestaan werd niet getwijfeld. Kerkhistorici begonnen in de 19de eeuw de mythe te ontrafelen, toen militante protestanten en andere critici het verhaal van Johanna op het pausdom afvuurden. Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 16 oktober 2007 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
er zijn nog zo van die scharniermomenten in de geschiedenis zoals de veovering van Europa door de Perzen, de ontdekking van de wereld door de Chinezen enz.. stof te over voor boeiende SF.
![]() |