![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Partijlid
|
![]() Gelukkig hebben de arabieren ons leren tellen met hun cijfers, hadden ze die niet uitgevonden dan konden we nog niet rekenen!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat er geen wezenlijk verschil zou bestaan tussen hoe moslims in het westen de islam anders beleven dan bijvoorbeeld in Egypte. De scheiding van Kerk en Staat in ons land, houdt daar streng en konsekwent toezicht op en belet dat de islam alhier zou kunnen afglijden naar extremisme zoals in bepaalde moslimlanden. Het enige wat ze gemeenschappelijk hebben is de koran. Dat is zoiets als het verschil in taal tussen Nederlands en Vlaams (in feite Algemeen Nederlands want Vlaams is geen taal): we gebruiken beiden dezelfde woordenboek maar in onze dagelijkse woordenschat gebruiken we verschillende synoniemen, maar we begrijpen elkaar wel.
Ps: toch vind ik het geen idee om zo te blijven inhakken op de moslims in het algemeen, door onder meer de Belgische moslims in dezelfde zak stoppen als Talibanisten en Al Qaida in Verwegland. Vroeg of laat worden ze dat gedemoniseer door VB en Co vreselijk beu. Als je iemand voortdurend een moordenaar blijft noemen, en zoiets kan de braafste ziel overkomen, zal die vroeg of laat flink uit zijn sloeffen schieten, letterlijk misschien en dan raad ik je aan heel hard naar Verweggisstan te lopen. Ik zou daarmee ophouden als ik jou was. Geef toe: iemand onschuldig in de hoek kloppen, zoals mijn lieve buren Ahmaoudi en Abdel Kadar die nog geen vlieg kwaad zouden kunnen doen, kan je niet ongestraft blijven maken. Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er geen probleem was met de moslims hier dan hoefden we er niet op te wijzen. Ooit al gehoord over problemen met Chinezen, Indiêrs en andere culturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We leven in de 21ste eeuw Abba Kovner. Waarom steeds het verre verleden erbij slepen om actuele wantoestanden en achterlijkheden in islamitische landen te vergoeilijken? Een afgezaade techniek om je ongelijk niet hoeven toe te geven, meer niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het getuigt enkel van je onmacht Abba Kovner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het was een fraaie jongen, die zich enkel "inspireerde" op vreemdelingenhaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 20 oktober 2007 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die Vlaanderen verraden en van de Vlamingen een tweederangsvolk maken in hun eigen land., links dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat waren de hindoe-indiers.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() De linkse politici zouden moeten berecht worden . Zoals sommigen berecht worden voor misdaden tegen de menselijkheid, zouden zij terecht moeten staan voor misdaden tegen de samenleving (als zijnde de kolonisering en islamisering van steden als Antwerpen en de daarmee gepaard gaande verplichte exodus van autochtonen naar meer leefbaarheid en veiligheid in nog niet geteisterde gebieden; de torenhoge criminaliteit die met de multiculturalisering gepaard ging, de verloedering van het kwalititeitsonderwijs door de immersie met onintegreerbare moslimallochtonen, de afkalving van het recht op vrije meningsuiting ten gevolge van de haatcampagnes van links & progressief die er niet automatisch in slaagden haar visie van de maakbare multiculturele maatschappij door de mensen hun strot te duwen en dus hun toevlucht moesten zoeken tot nazi-paktijken als muilkorverij en cordons, etc.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik meende dat je een puber was waar ik gewoonlijk wat meer geduld voor aan de dag leg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat ze niet boos zullen zijn voor zo'n uiterst humane en vooral verrijkende straf. ![]() |
|
![]() |
![]() |