Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 oktober 2007, 23:32   #81
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Hoe komt het dat mij dat niet stoort ? Met wat goede wil valt veel te regelen. Het kan voor vegetariërs en voor diverse vormen van dieëten.
Wie trouwens nog in een rusthuis terecht komt (lees het artikel, wie familie heeft zorgt zelf voor hun oudjes ! Bij ons is dit niet meer zo.) heeft omzeggens geen verlangens meer, is zo goed als afgescheven. Op de kap van deze mensen wilt u zitten ? Proper, maar toch goed dat u er voor uitkomt ! Het typeert Blokkers ten voeten uit.
Jongen jongen toch,hoe oud zijt gij man.
Beetje mensen die vegetarier zijn gaan vergelijken met een moslim die dan nog word opgelegd door z'n godsdienst,manman.
Tis in scholen al nethetzelfde;ze gaan niet mee op bosklas omdat het eten niet op hun manier word gereed gemaakt,word toch wakker,waar ben je mee bezig?
Allee,dus anaf morgen;6leerlingen willen frieten,de anderen spruitjes en de andere wil z'n vlees gebakken en de andere gegrild,tof.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 00:04   #82
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
duimpje leeggezogen? Leugens uitgespuwd?
effe een paar feitjes op een rij: de grote golf van migranten is er in de jaren '70 gekomen. We zijn nu 2008. We spreken dus over mensen die een klein 30 jaar hebben gewerkt, belastingen betaald en bijgedragen aan de SZ.
.

En toch spreekt de grootste hoop nog geen Nederlands.
Qua integratie kan dat tellen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 00:23   #83
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janPieter Bekijk bericht
Ik denk dat er later veel van die gefrustreerde Vlaemsche oude zakskes in't rusthuis zullen zitten.
Nog te fier om hun gat van de gesluierde Fatima te laten afkuisen en niet meer in staat om alleen hun Vlaemsch SS pietje te wassen.
Echt hilarisch ze zullen dan logeren in de vlaemsche vleugel van t'rusthuis met een groot plakaat aan de deur "Met luier maar zonder sluier"
En dan als demente oude peetjes onder het belgisch gras gaan liggen in een door een franstalige allochtoon gegraven put, wetende dat tegen dan BHV nog altijd niet gesplitst is.
Jij weet duidelijk niets over de islam.
Oud 23 oktober 2007, 07:47   #84
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Jongen jongen toch,hoe oud zijt gij man.
Beetje mensen die vegetarier zijn gaan vergelijken met een moslim die dan nog word opgelegd door z'n godsdienst,manman.
Tis in scholen al nethetzelfde;ze gaan niet mee op bosklas omdat het eten niet op hun manier word gereed gemaakt,word toch wakker,waar ben je mee bezig?
Allee,dus anaf morgen;6leerlingen willen frieten,de anderen spruitjes en de andere wil z'n vlees gebakken en de andere gegrild,tof.

Leer lezen. Ik herhaal: Als u hebt hebt over fanatiekers moeten we spreken van enkelingen, de meestse stokoude moslims hebben omzeggens geen wensen meer. Vele jaren geleden hield ik een restaurant open, wekelijks kwamen minsten een tiental moslims eten. Meer dan de helft bestelde varkensvlees... De rest deed alsof ze dachten dat het gevogelte was.

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 23 oktober 2007 om 07:48.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 11:06   #85
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
Die bruine vlek daar, altijd gepeist dat er een moskee stond.
dat dacht ik ook van in de verte... maar toen ik er voorbij reed stond er op een groot bord CPAS de Bruxelles OCMW Brussel.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 11:11   #86
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
We spreken dus over mensen die een klein 30 jaar hebben gewerkt, belastingen betaald en bijgedragen aan de SZ.

Alleen leugenaars zoals het VB en hersenloze schapen die hun leiders nablaten komen met dergelijke zever af.
in uw eerste zin staan drie leugens van linkse meelopers...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 23 oktober 2007, 11:11   #87
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Leer lezen. Ik herhaal: Als u hebt hebt over fanatiekers moeten we spreken van enkelingen, de meestse stokoude moslims hebben omzeggens geen wensen meer. Vele jaren geleden hield ik een restaurant open, wekelijks kwamen minsten een tiental moslims eten. Meer dan de helft bestelde varkensvlees... De rest deed alsof ze dachten dat het gevogelte was.
Ik weet net zoals gij beste vriend dat er idd moslims zijn die niet zozeer die pokke godsdienst opvolgen zoals de meesten weldegelijk wel doen.
Ik doe dat ook niet,die godsdienst intresseert mij geen fluit en ik vier bv geen kerstmis of pasen of wat dan ook omwille van mijn godsdienst.
Ik doe dat alleen omwille het een gewoonte is.
Ik zou nooit aan meedoen dat iemand tegen mij komt zeggen;jij mag dit of dat niet eten want dat staat in ons boekske of dat mag niet van ons geloof;zou ik nooit aan meedoen,ik doe wat ik wil en ik eet en drink wat ik wil.
Tenzij je natuurlijk teveel cholestorol hebt natuurlijk amar dit zijn uitzonderingen natuurlijk.

Ik zie zelf ook wel her en der er toch moslimmeiskes zijn die geen hoofddoek willen dragen en deze gelukkig betere ouders hebben zeg maar die beter zijn ingeburgerd en meer naar onze manier van leven opgaan,dat kan ik alleen maar toejuichen.
Helaas is er hier zeer veel gespuis en dat hebben we nog maar eens mogen zien de afgelopen dagen waar men die armenier z'n zaak volledig heeft vernield.
Waar zit het centrum van gelijke kansen nu?Nu zie en hoor ik ze nergens.Achja,tuurlijk,tis juist,tzijn geen vlamingen natuurlijk die die zaak hebben vernield of tzijn geen vb'ers bij betrokken dus dat is dan minder erg,das zeker geen racisme daar gebeurt is,dat mag.

Zo gaat dat hier aan toe in dit apenland.
Ondertussen houden ze zich wel bezig mee onnozelheden door een aantal vb'ers uit de zaal te zetten in wezembeek,manman.

Word toch eens wakker brugge veilig,please.
Ik zeg niet dat je met alles eens moet zijn maar ik vind het erg dat jij al evenzeer met links meedweilt en die oogkleppen hebt opgezet.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 11:17   #88
Carl Berg
Vreemdeling

Standaard

Ach, zolang ze een goede boom kunnen kleurenwiezen, maakt dat toch niks uit.
Carl Berg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 11:17   #89
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Enkel allochtonen die zich geïntegreerd hebben, de taal spreken, niet voortdurend 'de moslim" willen uithangen enz mogen in de rusthuizen terecht komen! Men gaat daar toch ook niet beginnen met die zever van halal-eten, hoofdoekjes, burka's, mannen die door een vrouw niet willen aangeraakt worden enz! Laat onze bejaarden met rust!
Het feit dat er nu "maar 5,6 of 7 of whatever zijn is irrelevant: de steeds groeiende groep migranten + volgende generaties + huwelijken + familieherenigingen zullen er binnen een aantal jaren voor zorgen dat onze rusthuizen niet veel meer aan Vlaams en Belgisch zullen overhouden!

Ander detail: de hier aanwezige migranten en ex- migranten die via "familieherenigingen" de ouderlingen van de helft van hun dorp willen laten overkomen om ze meteen naar het ocmw en daarna in een rusthuis te deponeren... zonder dat ze ooit een euro hebben bijgedragen aan het systeem, dat is voor sommigen ook "vanzelfsprekend" ?

En dit heeft eigenlijk niets met "het VB" te maken, enkel met een beetje gezond verstand! Sommigen aanvaarden niet meer dat 1+1=2 als ze er maar de letters "VB" kunnen aan toe voegen...

Laatst gewijzigd door andev : 23 oktober 2007 om 11:20.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 11:32   #90
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Even serieus. Denken jullie echt dat het zo'n probleem is?
Dat zou het niet mogen zijn, maar dat hangt niet van de Belgen af!

Onze rusthuizen, die nu al zo duur uitvallen voor onze oudjes, moeten niet zomaar vollopen met vreemdelingen en ex- die het ook niet kunnen bekostigen en tijdens hun verblijf alhier meer kosten hebben veroorzaakt dan bijdragen aan wat dan ook! Hoe zal het er dan uitzien voor onze eigen oudjes binnenkort??? Of noemen sommigen dat een vanzelfsprekende vorm van "wereldsolidariteit" ?
Ander punt: onze hedendaagse oudjes zijn minder dan wij nu geconfronteerd geweest met de vele aspekten van "verrijking" van de multicul. Moeten we hen dat, in hun laatste levensjaren, ook nog opdringen? Halal, hoofdoekjes, man/vrouw-relaties, in een omgeving zitten waar ze geen woord verstaan van wat diegenen rondom hen brabbelen enz enz enz?
Aangezien bepaalde rijke olielanden blijkbaar geld genoeg hebben om zoveel mogelijk moskeëen neer te poten overal ter wereld, kunnen ze misschien ook iets doen voor de oudere moslims hier ten lande?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2007, 11:46   #91
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
de mensen zo jarenlang vergiftigen...

nog een geluk dat er geen enkele ziek van werd of is van gestorven of ze staken u in den bak
Oud 26 oktober 2007, 15:33   #92
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
???
Ik stel: aparte rusthuizen voor vlaamsbelangers... Wat denken jullie?
ok. Ik ben voor!
dat de linksen dan maar bij de arabieren gaan zitten . Kunnen ze ook eens meegenieten
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 16:37   #93
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
ok. Ik ben voor!
dat de linksen dan maar bij de arabieren gaan zitten . Kunnen ze ook eens meegenieten
De linksen en de rest, aub...
Wordt een leuk kot...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 16:40   #94
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Juist een Noord Europeesche bij ons in de RVT opgenomen
De vrouw heeft het best naar haar zin bij ons,wat een onzin draadje
Oud 26 oktober 2007, 16:48   #95
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Juist een Noord Europeesche bij ons in de RVT opgenomen
De vrouw heeft het best naar haar zin bij ons,wat een onzin draadje
je stemde toch zelf vb?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 16:50   #96
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
???
Ik stel: aparte rusthuizen voor vlaamsbelangers... Wat denken jullie?
Citaat:
ok. Ik ben voor!
Hmmm, misschien Breendonk restaureren . Zitten ze in hun eigen vertrouwde biotoop
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 17:05   #97
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En toch spreekt de grootste hoop nog geen Nederlands.
Qua integratie kan dat tellen.

ja,

en ik zou 's willen dat ze eens cijfers vrijgeven aangaande dat werken en belastingen betalen! haha wat een klucht.

laatst zeiden ze op het vrt radio nieuws dat 1 op de 6 werklozen allochtoon is.
laat ons daar effe de genaturlaiseerden en neo-belgen er bij tellen en je komt zeker aan 2 �* 3 op 6
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
Oud 26 oktober 2007, 17:06   #98
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Hmmm, misschien Breendonk restaureren . Zitten ze in hun eigen vertrouwde biotoop

tja.
duidelijk is nu wel wie hier de fascist is he!?
Oud 26 oktober 2007, 17:26   #99
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
ja,

en ik zou 's willen dat ze eens cijfers vrijgeven aangaande dat werken en belastingen betalen! haha wat een klucht.

laatst zeiden ze op het vrt radio nieuws dat 1 op de 6 werklozen allochtoon is.
laat ons daar effe de genaturlaiseerden en neo-belgen er bij tellen en je komt zeker aan 2 �* 3 op 6
zeg maar 5 op 6, ik zal der niet ver naast zitten. die mannen willen niet werken, ze hebben van hun ouders geleerd dat werken niet gezond is.
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2007, 18:29   #100
ccalbergg
Provinciaal Gedeputeerde

ccalbergg's schermafbeelding

Standaard

zolang dat men de interne reglementen respecteerd is toch iedereen aanvaarbaar in een rusthuis ? of mogen enkel " vlaamse " oudjes lastig doen ? we zijn nog altijd mensen onder elkaar , en als iemand geen varkensvlees wil eten ? et alors ??......... ge kunt zo over alles zagen en mekkeren, wat is het volgende triviale punt ?
ccalbergg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be