![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beetje mensen die vegetarier zijn gaan vergelijken met een moslim die dan nog word opgelegd door z'n godsdienst,manman. Tis in scholen al nethetzelfde;ze gaan niet mee op bosklas omdat het eten niet op hun manier word gereed gemaakt,word toch wakker,waar ben je mee bezig? Allee,dus anaf morgen;6leerlingen willen frieten,de anderen spruitjes en de andere wil z'n vlees gebakken en de andere gegrild,tof. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En toch spreekt de grootste hoop nog geen Nederlands. Qua integratie kan dat tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leer lezen. Ik herhaal: Als u hebt hebt over fanatiekers moeten we spreken van enkelingen, de meestse stokoude moslims hebben omzeggens geen wensen meer. Vele jaren geleden hield ik een restaurant open, wekelijks kwamen minsten een tiental moslims eten. Meer dan de helft bestelde varkensvlees... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 23 oktober 2007 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe dat ook niet,die godsdienst intresseert mij geen fluit en ik vier bv geen kerstmis of pasen of wat dan ook omwille van mijn godsdienst. Ik doe dat alleen omwille het een gewoonte is. Ik zou nooit aan meedoen dat iemand tegen mij komt zeggen;jij mag dit of dat niet eten want dat staat in ons boekske of dat mag niet van ons geloof;zou ik nooit aan meedoen,ik doe wat ik wil en ik eet en drink wat ik wil. Tenzij je natuurlijk teveel cholestorol hebt natuurlijk amar dit zijn uitzonderingen natuurlijk. Ik zie zelf ook wel her en der er toch moslimmeiskes zijn die geen hoofddoek willen dragen en deze gelukkig betere ouders hebben zeg maar die beter zijn ingeburgerd en meer naar onze manier van leven opgaan,dat kan ik alleen maar toejuichen. Helaas is er hier zeer veel gespuis en dat hebben we nog maar eens mogen zien de afgelopen dagen waar men die armenier z'n zaak volledig heeft vernield. Waar zit het centrum van gelijke kansen nu?Nu zie en hoor ik ze nergens.Achja,tuurlijk,tis juist,tzijn geen vlamingen natuurlijk die die zaak hebben vernield of tzijn geen vb'ers bij betrokken dus dat is dan minder erg,das zeker geen racisme daar gebeurt is,dat mag. Zo gaat dat hier aan toe in dit apenland. Ondertussen houden ze zich wel bezig mee onnozelheden door een aantal vb'ers uit de zaal te zetten in wezembeek,manman. Word toch eens wakker brugge veilig,please. Ik zeg niet dat je met alles eens moet zijn maar ik vind het erg dat jij al evenzeer met links meedweilt en die oogkleppen hebt opgezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Vreemdeling
|
![]() Ach, zolang ze een goede boom kunnen kleurenwiezen, maakt dat toch niks uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel allochtonen die zich geïntegreerd hebben, de taal spreken, niet voortdurend 'de moslim" willen uithangen enz mogen in de rusthuizen terecht komen! Men gaat daar toch ook niet beginnen met die zever van halal-eten, hoofdoekjes, burka's, mannen die door een vrouw niet willen aangeraakt worden enz! Laat onze bejaarden met rust!
Het feit dat er nu "maar 5,6 of 7 of whatever zijn is irrelevant: de steeds groeiende groep migranten + volgende generaties + huwelijken + familieherenigingen zullen er binnen een aantal jaren voor zorgen dat onze rusthuizen niet veel meer aan Vlaams en Belgisch zullen overhouden! Ander detail: de hier aanwezige migranten en ex- migranten die via "familieherenigingen" de ouderlingen van de helft van hun dorp willen laten overkomen om ze meteen naar het ocmw en daarna in een rusthuis te deponeren... zonder dat ze ooit een euro hebben bijgedragen aan het systeem, dat is voor sommigen ook "vanzelfsprekend" ? En dit heeft eigenlijk niets met "het VB" te maken, enkel met een beetje gezond verstand! Sommigen aanvaarden niet meer dat 1+1=2 als ze er maar de letters "VB" kunnen aan toe voegen... Laatst gewijzigd door andev : 23 oktober 2007 om 11:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze rusthuizen, die nu al zo duur uitvallen voor onze oudjes, moeten niet zomaar vollopen met vreemdelingen en ex- die het ook niet kunnen bekostigen en tijdens hun verblijf alhier meer kosten hebben veroorzaakt dan bijdragen aan wat dan ook! Hoe zal het er dan uitzien voor onze eigen oudjes binnenkort??? Of noemen sommigen dat een vanzelfsprekende vorm van "wereldsolidariteit" ? Ander punt: onze hedendaagse oudjes zijn minder dan wij nu geconfronteerd geweest met de vele aspekten van "verrijking" van de multicul. Moeten we hen dat, in hun laatste levensjaren, ook nog opdringen? Halal, hoofdoekjes, man/vrouw-relaties, in een omgeving zitten waar ze geen woord verstaan van wat diegenen rondom hen brabbelen enz enz enz? Aangezien bepaalde rijke olielanden blijkbaar geld genoeg hebben om zoveel mogelijk moskeëen neer te poten overal ter wereld, kunnen ze misschien ook iets doen voor de oudere moslims hier ten lande? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() nog een geluk dat er geen enkele ziek van werd of is van gestorven of ze staken u in den bak ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
dat de linksen dan maar bij de arabieren gaan zitten . Kunnen ze ook eens meegenieten
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist een Noord Europeesche bij ons in de RVT opgenomen
De vrouw heeft het best naar haar zin bij ons,wat een onzin draadje ![]()
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
ja, en ik zou 's willen dat ze eens cijfers vrijgeven aangaande dat werken en belastingen betalen! haha wat een klucht. laatst zeiden ze op het vrt radio nieuws dat 1 op de 6 werklozen allochtoon is. laat ons daar effe de genaturlaiseerden en neo-belgen er bij tellen en je komt zeker aan 2 �* 3 op 6
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
tja. duidelijk is nu wel wie hier de fascist is he!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() zolang dat men de interne reglementen respecteerd is toch iedereen aanvaarbaar in een rusthuis ? of mogen enkel " vlaamse " oudjes lastig doen ? we zijn nog altijd mensen onder elkaar , en als iemand geen varkensvlees wil eten ? et alors ??......... ge kunt zo over alles zagen en mekkeren, wat is het volgende triviale punt ?
|
![]() |
![]() |