![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() Dat dacht ik ook al, de rijken zoals wij hebben recht op alles. Het recht van de rijkdom, tijd dat de lagere klasse dat begint te beseffen. Blocher heeft dat al heel lang begrepen. He belongs to us.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Staatssecretaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Starkan : 22 oktober 2007 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan ?? En voor hoelang ?? Waarschijnlijk tot de bevolking inziet hoe die rechtse ballen hen bedrogen heeft. In de jaren tachtig dacht men ook dat een rechtse regering "de" oplossing was. En hoe lang heeft het toen geduurd ?? Leterme is veel te onbekwaam om lang overeind te blijven.
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() de redding zal komen van freya, bruno en carolieeeeeeeen Eerst nog even wachten , eerst nog wat "warme" (sic) oppositie voeren. First things first. pietje toch. Moet ge daar zo oud voor geworden zijn vraag ik me dan af. Laatst gewijzigd door born2bewild : 22 oktober 2007 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij moet andere jaren '80 meegemaakt hebben dan ik. Als jij toen ergens een rechtse regering gespot hebt, dan heb je nog niet meegemaakt wat een rechtse regering is. Het tijdperk van links is cultureel voorbij. Een meerderheid lust de linkse ideeën niet meer. Er komt nu een rechts tijdperk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Slechte verliezers ontberen de nodige flexibliteit om snel weer boven water te komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook u kunt in Zwitserland uw centjes beleggen als u dat wilt. En niet Blocher beschermt, maar wel de Zwitsere staat. De meerderheid van de politici en trouwens ook de bevolking wenst geen opheffing van dit bankgeheim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovenstaande kan alleen geschreven worden door iemand die Zwitserland of de Zwitsers van ver noch dichtbij kent. Al jaren breng ik mijn zomervakanties door in Zwitserland: een land waar ik hartelijk word onthaald, waar ik correct word bediend, waar ik nooit voor onaangename verrassingen kom te staan. Een bevolking die trots is op haar nationaliteit, haar talen en dialecten, haar cultuur, haar geschiedenis. En naar staatkunde een voorbeeld voor ons allen: een evenwichtige democratie waar parlementaire en rechtstreekse democratie elkaar vinden, waar regionalisme en nationaliteit niet als tegengesteld worden ervaren...
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 23 oktober 2007 om 06:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. De familie waar ik ieder jaar bij verblijf, is heel aangenaam in de omgang, steeds bereid tot een praatje en ook bijhorend natje en droogje. Natuurlijk is het niet de Italiaanse weelderigheid en al evenmin de Franse flair, maar dat hoeft ook niet. In veel gevallen ben je veel beter af bij de Zwitsers dan bij de losse en vaak onverantwoordelijke Fransen en Italianen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() de Belgische vakbonden weten de know-how van de Zwitserse banken nochtans uitermate te apprecieren dacht ik.
Bij hun bezoekjes aldaar zal het er waarschijnlijk toch niet al te kil aan toe gaan. Laatst gewijzigd door born2bewild : 23 oktober 2007 om 06:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Zwitserland is dat wel hoogst ongebruikelijk, omdat men nu eenmaal al vele jaren lang een consensusregering vormt. Als nu een bepaalde partij oproept een andere uit te sluiten, is dat in Zwitserland heel ongewoon en bevreemdend, zeker als dat nu louter gebeurt op basis van ideologische punten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Heeft u op de Nederlandse tv wel eens het reclamespotje gezien voor Spa, het zuiverende water?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Een slimme economische analyse. Die inhaligheid van de Zwitsers zal ook wel te maken hebben met hun fascistoïde stemgedrag. Bescherm onze rijkdom die we door witwasserij verkrijgen tegen alle mogelijke vreemde invloeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat dat in je glazen bol, of sta je hier gewoon wat hautain te doen ?? En wie gaat dat rechts tijdperk beheersen ? Een lege doos zoals Leterme, of een windbuil zoals Dedecker ??
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |