![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Of via de rechtbank ? In alle geval : je zal het maar aan de hand hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Als Turkse nationalisten het café van een Armeniër kort en klein slaan als ware hooligans en bullebakken (iets wat VH niet deed), dan horen wij jou niet piepen. Van hypocrisie gesproken. Racist !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intussen vernietigde Marino Keulen de verschillende besluiten van de gemeenteraden van gisterenavond. De Standaard Vlaams minister van Binnenlands Bestuur Marino Keulen (Open VLD) gaat de besluiten vernietigen die de gemeenteraden van drie faciliteitengemeenten gisteravond namen. Hij doet dat omdat er tijdens de gemeenteraden Frans is gesproken, wat strijdig is met de taalwetgeving. Met Vlaamse Groet
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() doe die maar een proces aan ![]() doe die maar eens betalen ![]() probeer eens... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal inderdaad niet inbinden, maar juist dat is niet de bedoeling. Willen we de soms wat indommelende Vlamingen wakker maken, dan is het belangrijk dat Mangain zijn duivels volledig kan ontbinden. Laat hem maar doen: hij zal op den duur zo onredelijk worden (en hij is dat nu al) dat zijn taalgenoten hem uiteindelijk de dolk in de rug zullen steken. Daar moet je op spelen: laat hem dus maar doen. Hoe erger, hoe beter. Veel Vlamingen zullen de ogen opentrekken en Mangains onredelijkheid zal een tweespalt veroorzaken onder de Franstaligen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zoals Dillen het vroeger ook al zei: "Als je de geesten niet kan winnnen, sla dan maar op de hoofden.". Ze zijn het nog niet verleerd! Het krapuul verdekkeme toch. Ik zou er nog mee kunnen leven dat Vlamingen protesteren maar zeker geen fascisten! Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 23 oktober 2007 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad het punt, en niet dat oeverloos en vrij kinderachtige welles-nietesspelletje over Van Hecke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NATO is een wereldorganisatie die ons allemaal (al dan niet) aanbelangt. De gemeenteraad van Wezembeek-Oppem belangt enkel zijn inwoners aan.
![]() |
#91 |
Staatssecretaris
|
![]() Als verkozenen van het VB of van het FN hun eed afleggen dan staat de AntiFa te krijsen als varkens met een tang achter hun oren. Tegen dergelijke ordeverstoringen treedt men dan weer niet op. De ene mag alles ( links) en de andere mag niets ( rechts ) .
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ps: kan je dat 'wij Vlamingen' even achterwege laten, mijn maag draait er van om telkens als een VB 'r dat zegt. Het Vlaams Belang is Vlaanderen niet. Als je persé moet, zeg dan 'wij van het VB', 'wij Vlaamse fascisten', 'wij rechtsewinkies' of zoiets. ![]() Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 23 oktober 2007 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Op het einde is dat de ganse wereldgeschiedenis herschreven op dit forum, natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De taalwetgeving werd met voeten getreden met voorbedachte rade, ingegeven door een extremist van de laagste soort. Hij is een echte Vlamingenhater van het nest van Nols, Happaert en consoorten. Zoals Rogier ooit zei : "pas de français... pas de tartinne !" ![]() "keen fransch... keen poteram !"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar stoort dergelijke vergelijking de linkse kerk. Tja, het is niet mijn fout dat ze zich telkens laten pakken op hun onnoemelijke hypocrisie en achterbaksheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat moet ik me daarbij voorstellen ??
Laatst gewijzigd door Pietje : 23 oktober 2007 om 11:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar zeker de inwoners van Brugge niet
![]() |
#99 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Enfin, de voorbeelden zijn min of meer willekeurig. Ik wil eigenlijk zeggen dat ik voorstander ben van een gefocuste discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |