![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik wil het volgend weekend komen doen voor 500 000 €.
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Mischien een mooie ontsnapping. In principe heb ik daar ook niets tegen. Maar het is die ontsnapte die helemaal niet mooi is...Moest hij bij u thuis eens komen home-jacken zou u mischien daarmee akkoord gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of dan gaat ge u inschrijven voor ne cursus statistiek zeker. ![]() ![]() ![]() ![]() Zo'n groot licht vind ik u ook weer niet, om het tot gatekeeper te schoppen gaat ge toch wat scherper uit de hoek moeten komen bazeke. Laatst gewijzigd door born2bewild : 29 oktober 2007 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je hebt idd gelijk, wegenwerken die nog niet geplant waren door de regionale regeringen, kunnen de regionale regeringen ook niet meer plannen na hun ontslag tot er een nieuwe regionale regering is. Autowegen en waterwegen zijn namelijk regionale bevoegdheden, geen federale. Enkel de spoorwegen zijn nog federaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben perfect in staat spreekwoorden een beetje aan te passen. Jij ook,
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit naar aanleiding van het steeds grotere privé bezit van helicopters. Dergelijke ontsnappingen waren toen reeds meerdere malen gebeurd in de USA en daar hebben ze dus dezelfde maatregelen genomen in de staatsgevangenissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dikken truut. Een ontslagnemende regering kan juridisch hetzelde als een gewone regering.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, een ontslagnemende regering kan juridisch helemaal niets meer doen. Deze kan immers geen enkele wet nog maken of nietig verklaren. En een ontslagnemende regering kan ook niemand meer aanstellen of laten vervangen. Zelfs als er nu oorlog uitbreekt, kan de huidige regering niets doen, of de koning moet ze eerst terug voordragen en doen aanvaarden door kamer en senaat en ze daarna terug aanstellen en beëedigen. Het enige dat deze regering eigenlijk nog kan, is genieten van de tijd dat ze nog heeft, zoals onze Fla doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Denk maar aan de ontsnapping van Dutroux in , ik geloof 98, toen hebben 2 ministers hun ontslag ingedient: Minister van Justitie Declerck, latere burgemeester van Kortrijk, en de andere was (Vandelanotte??). Heeft Anciaux ook ooit geen ontslag als minister genomen? Het is in ieder geval meermaals voorgekomen. Maar Laurette kennende zal daar van niets in huis komen. ![]() De anderen die het wel deden hadden ongelijk. (Naar mijn mening toch, maar wie ben ik hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hebben immers al allemaal hun ontslag ingediend en moeten nu wachten tot er een nieuwe regering is gevormd. Dus zelfs als zij het zou willen doen, kan ze gewoon niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() Het enige dat die gangster nog gratis mag krijgen, is een kogel. En de minister ontslag met pek en veren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vroeg cijfers, geen individuele gevallen.
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 28 in Dendermonde
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
met weliswaar een wapen met vergunning deze edele gangster bij het betreden van het eigendom in kwestie een welgemikte kogel door de kop knallen. Ben Allal goes to Allah !!!! als gij nu nt content is, weeral eens een goeie daad verricht ........ ![]()
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 30 oktober 2007 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |