![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(even nuanceren: een deel van de mensen in voorhechtenis zijn eveneens veroordeeld, maar komen voor als "verdachten" in de statistieken om technische redenen)
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Verder zitten er in belgische gevangenissen nog minderjarigen en psychiatrische patiënten.. er is voor "gewone" criminelen gewoon geen plaats.
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zie jij een Belg man?Omdat hij dat gratis voddeke in zen pollekes kreeg via de chewinggumbak ? Dat is geen Belg,maar een marokkaans misdadiger die beter zijn plaats zou hebben aldaar,zoals |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zie jij een Belg man?Omdat hij dat gratis voddeke in zen pollekes kreeg via de chewinggumbak ? Dat is geen Belg,maar een marokkaans misdadiger die beter zijn plaats zou hebben aldaar,zoals al |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zie jij een Belg man?Omdat hij dat gratis voddeke in zen pollekes kreeg via de chewinggumbak ? Dat is geen Belg,maar een marokkaans misdadiger die beter zijn plaats zou hebben aldaar,zoals al hun lieverdjes trouwens. Die zus mogen ze alles aanslaan om haar lieve broerke te doen vergoeden.Solidariteit heet dat.Tussen moslims.Voor mij allen de pot op. Hun eerste en echte nationaliteit is MAROC,niet Belg.Waarom dan altijd dat gratis stuk ongeluk van Belg hen in de poten te douwen en als eerste te vermelden..Eens Mo,altijd MO,staat in de wetten van dat stukske schorremorie uit marocco. Laatst gewijzigd door Gargamel : 31 oktober 2007 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Gras/groener/overkant; meer is daar niet aan. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Was ik van de politie,ik zou ook in BRUSSEL ZOEKEN?DAAR ZOU EM TOCH NIET ZITTEN
Wat zei de zus van dat uitschot.......Ik vrees voor zijn leven ???????????? Wie hoeft wat en van wie te vrezen??????De politie toch...dat zijn de SCHIETSCHIJVEN voor die brave sukkelaar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoeveel zijn er de laatste jaren verbrand?
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Allé,buiten stenigen en kopke eraf beginnen ze nu ook al te verbranden
![]() Vraag me nog af uit welke spleet jij kroop ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 31 oktober 2007 om 16:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is nochthans een onderscheid te maken : de veroordeelden gaan meestal in een andere gevangenis zitten dan de voorgearresteerden. Alleen korte straffen worden in gevangenissen zoals die van Antwerpen uitgezeten.
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spinoza zal mijn vraag wel begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hoeveel waren het er in 2006 in Dendermonde alleen al......????? Ben allah ontsnapt op zijn eentje al 7 keer per jaar.... (bij wijze van spreken) Laatst gewijzigd door Amaj : 31 oktober 2007 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Dendermonde is er 1 ontsnapping gebeurd, zover ik weet.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Komt er op nu.nl een bericht binnen dat Flipje van VB vindt dat we Allall in Vucht moeten opsluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met 55 jaar achter mijn gat zou ik ook vluchten. Ik zou ik nog schieten ook.