![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() de enige terroristen waar je tegenwoordig iets van te vrezen hebt zijn nu éénmaal moslims, en het zijn eerder mensen zoals u die daar gewoonlijk zoniet verliefd op zijn, ze in elk geval toch steeds weer verdedigen. Vandaar...die mensen zijn nu ook moeilijk te negeren, tegenwoordig. Je kan in de steden geen stap meer doen zonder op één te trappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Al heb je gelijk dat een groot deel van die nazis inderdaad grote witteboord criminelen zijn. Ik verzet mij ook tegen moslimfundamentalisme, ik ga hierbij er echter vanuit, dat mensen zoals u, die alle moslims stigamtiseren, zulk fanatisme alleen maar aanwakkert, vooral als het de onderliggende reden van het fundamentalisme niet aanpakt.
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik wens moslims echter niet te stigamtiseren. Een geloof kan je niet bestrijden door emotioneel het te bestrijden, of door de gelovigen te stigmatiseren, men moet de instituties bestrijden, maar nog meer, men moet de onderliggende redenen dat mensen zich tot een bepaald fanatsime richten aanpakken. Ik kan echter een verschil amken tussen de politieke islam, en gewone gelovigen, moslims of christenen.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nee, het gaat jou om het gedachtegoed. We gaan dat eens pollen... wat zou jij met C2C doen die hier geregeld roept om concentratiekampen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk echter wel dat C2C een zeer ironsiche humor heeft, In hoeverre meent hij het ook van die kampen? maar goed, smaken en stijlen verschillen.
![]() |
![]() |
#89 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar daar heb je wel een sterk punt...
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Te vergelijken met "de waarheid komt uit de mond van kinderen en dronkelappen", en dat zou dan toepasselijk zijn op die jonge neo nazis. En zelfs als er dan en paar van eind de 20 , begin 30 jaren tussenlopen, dan moet je die ook maar als "jongeren" beschouwen, dat doen ze met allochtonen ook in de media: "jongeren slagen man dood", "jongeren verkrachten vrouw" enz enz, en dan zijn het gasten van 27-28 jaar ofzo... Laatst gewijzigd door forumspook : 2 november 2007 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Zelfs de italiaanse "Brigati Rossi" waren gemanipuleerd door extreem rechts, door de nazaten van de fascisten: met hun aanslagen en moordden moesten ze de publieke opinie toegeeflijk maken voor het maken van strengere, vrijheidsberovende wetten. Als u zondag s'morgens affiche's gaat plakken voor uw extreem links kutpartijtje werkt u voor de nazi's, zonder het te beseffen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dat is gevaarlijk. Jong zijn is geen excuus om iemand te mogen doodslagen, dat is een feit. Een grappig verhaaltje vertellen en iets autobiografisch vertellen, daar moet een psychisch normaal mens een onderscheid tussen kunnen maken. Als je zegt dat dit hetzelfde is, dan toont dat aan dat men geen verschil tussen fantasie en realiteit kan maken. Ik veronderstel dat u dat wel kan, waardoor het me verbaasd wat je schrijft...
![]() |
![]() |
#96 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() over naieviteit en generalisaties gesproken...
![]() |
#97 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
of in marginaliteit? Waar hebt u gewoont? Veralgemeent u een marginale, arme bevolkingsgroep naar een hele huidskleur of een heel geloof, of hebt u over klassen en sociale groepen heen contact gehad met kleurlingen? Waren er geen verschillen in uw contacten?
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
( ik kan er mij iets bij voorstellen, mr gewoon uit nieuwsgierigheid )
![]() |
![]() |
#99 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() U vind het naief te stellen dat er een verschil is tussen gewone gelovigen,
bijvoorbeeld de christen democraten en de lijn die de paus uitzet? U vind het naief om te stellen dat er een verschil is tussen politieke Islam, en moslims? U kent de geschiedenis toen spanje onder de Islam viel en dat dat op dat moment het enige lnad in Europa was waar elke godsdienst werd getolereerd, zonder vervolgingen, zoals in de andere europese landen? U noemt mij naief, of u bent gewoon slecht geinformeerd, en gokt wat in het wilde weg. Het lijkt me eerder dat een onderbouwde mening, minder naief is dan te stellen dat er geen verschil is tussen politieke islam en moslims, u zou bijvoorbeeld nader kunnen verklaren waarom er geen verschil is, of u zou zich over het verschil kunnen informeren.
![]() |
#100 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik plak voor mezelf, en weet alvast dat ik geen nazi ben, ik weet ook dat mijn partij volledig gefinncieerd wordt door haar leden, op geen enkel moment verdient er iemand meer dan een arm werknemersloon, er kwam op geen enkel moment een grote financiele storting vanuit de bedrijfswereld etc. Ik dnek dat dat genoeg zegt. Voor alle duidelijkheid, ik stem uiteraard links, maar dat maakt voor mij niet het verschil, ik leef links, ik ben actief en probeer actief iets te veranderen in de samenleving, links ben je in daden.
![]() |