![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je het wel direct zou zien zou het maar een luizige vorm van gezichtsbedrog zijn eh?
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Het amerikaans leger migreert ook stilaan van Windows naar Linux voor zijn nieuwe wapenprogramma's.
Dat kan tellen voor het CV van Redhat. ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() amai, idd!
Ik ben nu 100% overgeschakeld naar linux, dus geen gesplitste harde schijf, partities, keuze voor besturingssysteem etc meer; En ik heb mijn broer ook zover gekregen (een vrij harde computer"leek") en daar ook éen en al tevredenheid. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben al 3 jaar Windowsvrij, en ik wil ook nooit meer terug naar dat brak besturingssysteem. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Op ubuntu was het apt-get install flashplugin-nonfree of sudo apt-get install flashplugin-nonfree indien je met sudo werkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Geef toe, het is toch wel een vreemd argument als je het zo stelt.
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() idd. Het enige iets dat illegaal is op mijn systeem is Windows zelf. Mijn bedoeling was altijd om een nieuwe pc te kopen met een legale windowsversie van het moment dat deze nieuwe versie uitkwam, maar toen wist ik nog niet dat deze nieuwe versie zo slecht zou zijn. Dus ik blijf nog even doorrommelen met een illegale WinXP en hoogstwaarschijnlijk zal mijn volgend systeem ofwel Ubuntu ofwel MacOS worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() yep, toch wel!
Mijn computer gaat sneller, loopt minder vast, en bevat geen spyware of virussen. Als ik een vraag heb vind ik zo goed als alles op internet, gratis en voor niks. Geen enkele taak onder windows kan ik minder goed uitvoeren in Linux, integendeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() ik heb ook even linux op mijn laptop gehad, maar het wou lukken dat mijn ingebouwd draadloos internet juist niet compatibel was met linux, dus ik ben maar terug overgeschakeld naar windows. wanneer ik nog eens wat tijd heb koop ik mij een ander draadloos kaartje en gaan we verder gaan met linux. ik heb al teveel goede dingen over liux gehoord om het niet eens te proberen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Ik had hetzelfde probleem bij de vorige versies van Ubuntu (en uiteindelijk kreeg ik het ook daar wel aan de praat) maar bij de laatste versie verliep alles veel gemakkelijker, ik moest alleen nog fwcutter ofzoiets installeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Ik heb momenteel weer even een schijf met Windows XP draaiende omdat dat voor bepaalde spellen nu eenmaal niet anders kan.
Ik mis Ubuntu. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spelletjes zijn de enige reden waarom ik niet stante pede totaal naar Linux migreer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.theregister.co.uk/2007/02..._boxes_at_sea/ Windows 2000 op oorlogsschepen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() ben ik nu nog zo bourgeoisie wat computers betreft, Jazeker?
![]() Laatst gewijzigd door Ambiorix : 9 februari 2008 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn supervisor heeft enkel Mac en Ubuntu en hij is een WoW-freak. Zijn tip: wine. Blijkbaar is Wine sneller als WinVista (ja, ok, tis weer een geweldig voorbeeld). Dus je kan Win buitensmijten als je wil.
|
![]() |
![]() |