![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Perceptie, en hoe ze te ontmaskeren. Op uw leeftijd, Eric... ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Tsjonge, nog zo'n paar en...
![]() |
#84 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar paars sluisde later het wetsvoorstel eerst naar een werkgroep om nadien in de communautaire koelkast te belanden en de burgemeesters van de faciliteiten-gemeentes kregen van Verhofstadt het gekende kluitje...... |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Oostfronters en hun nageboorte, collaborateurs die nooit deftig gestraft werden en hun geindoctrineerde 2de generatie, zwarte jodenverklikkers, wolven die meeheulden met de duitsers Het is tijd dat de zwarte hand heropstaat voor het te laat is! 7 November wordt waarschijnlijk een mooie dag voor bovengenoemden die dan de ganse dag met hun Vlaemssche SS-pietje in de lucht lopen te pronken. Maar voor de deftige keurige en brave burgers, de nederlands-, duits, en franstalige echte belgen wordt het een dag van rouw, dan hang ik een zwarte vlag naast mijn Belgische. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Uit de reactie van BDW:
Op basis van een erg selectieve bloemlezing van die columns “Het proces Bart De Wever” organiseren is alleszins intellectueel oneerlijk. We hebben het laatste van ' Operatie Koekoek' nog niet gezien. Geen middelen worden geschuwd om BDW te beschadigen. Hij moet vele heren hinderen. Zoals ik reeds schreef. Hoe kan men een partij (CD&V) kapen ? Dit doe je niet straffeloos. Er komt een ogenblik dat het belgisch establishment die koekoek kwijt wil. Het ogenblik is gekomen. Hoe ze dit gaan rijmen met de regeringsvorming is mij een raadsel. Misschien willen ze de zwarte piet van de crash , die voelen ze aankomen, van de regeringsvorming aan BDW geven. Hij zal alle schuld krijgen van de bestuurlijke chaos en schade die alle brave Belgen zullen lopen. "Ziedewel 't is ne separatiest ! Dat deugt niet. Leve België !" ![]()
#87 |
Banneling
|
![]() Misschien moet albert den erik maar tot formateur aanstellen.
Zo'n mandaat van het 'volk' dat die heeft, ge kunt dat niet geloven. En dan feremans minister van buitenlandse zaken |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Asl Brussel niet meewil, dat het dan maar zijn eigen boontjes dopt, en dat het zich verkneukelt in zijn vreemdelingenmeerderheid. Ze zullen er ver mee komen. Niks zo simpel als Vlaanderen onafhankelijk maken. HET probleem is dat Yves geen mandaat heeft van de kiezer om te splitsen. Als er opnieuw verkiezingen komen zal dat veel duidelijker zijn!
![]() |
#89 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#91 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We zullen zien, ik geloof alleszins niet dat Leterme voor een onafhankelijk vlaanderen gaat bij volgende verkiezingen, als het dat is wat je bedoelt.
Laatst gewijzigd door HAMC : 4 november 2007 om 17:32. |
![]() |
![]() |
#92 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, maar dat de mensen anders zullen stemmen, en dat , als het NU verkiezingen waren, BDW er met ruime winst uitkomt! De VLD zal gehavend uit de strijd komen, wegens LDD en hun valse houding natuurlijk.
#94 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als de grote roergangers corrupt en omkoopbaar zijn - want al veroordeeld, dan zullen de linkse demi goden dat ook wel zijn.
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het over SCHULD gaat, kunnen ze de Vlaamse beweging niet groot genoeg inschatten, vooral om ze te laten afsteken tegen de evengrote Waalse collaborateurs. Als het over ONAFHANKELIJKHEID gaat, dan zijn het opeens maar enkelingen... Begrijp da maar he ![]()
![]() |
#96 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik hou van mijn vaderland en verzet mij tegen eenieder die het vijandelijk gezind is. |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
een bende kleine kinderen zijn het soms ( allee, meestal eigenlijk ) mr hun job goed doen ? nooit van gehoord. zolang vlaanderen krijgt waar het recht en nood aan heeft, kan het mij mr weinig schelen.
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Als Vlaming ben ik België vijandig gezind. Het dient te verdwijnen. Barsten, oplossen, verdampen, mij om het even, als het maar ophoud te bestaan. Men heeft al genoeg met onze dinges gespeeld. Hoe rapper hoe liever.
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent dus een staatsnationalist?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 4 november 2007 om 17:51. |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
waren het nu mr verkiezingen ..... ![]() ![]()