![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben curieus. Voor alle duidelijkheid: ik ben geen N-VA'er (meer).
|
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Was u NVA? Wat gaat u stemmen in 2009?
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alleen maar argwaan posten, das echt niet moeilijk, maar ik ben nu eenmaal niet zo verzuurd. Als je niet meer in politiek gelooft, moet je je er ook niet mee bezig houden vind ik. We kennen het kader van de Belgische politiek, en wat we nu meemaken is zonder echte voorgaande. Jammer dat het altijd de Vlaamse partijen zijn die kiezen om België te redden. Ze hebben zoveel te winnen als ze voor Vlaanderen zouden kiezen...
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was N-VA af toen ze kartel vormden met CD&V. Daarna was het Vlaams Belang. Voor 2009 wacht ik af wat N-VA nu gaat doen (als ze kartel vormen met LDD wil ik daar wel een steunstem aan geven).
|
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Hebt u dan meer vertrouwen in LDD dan in de CVP?
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rijdt u beter op een versleten dan op een aardappel?
|
![]() |
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Het is duidelijk dat ook de vlaamse pers een vuile rol gespeeld heeft. Systematisch hebben ze de vlaming afgeschilderd als egoïstisch en te veeleisend. Wat we vroegen was redelijk: toepassen van de wet inzake BHV, de noodzakelijke hefbomen om zelf onze economie beter te sturen, meer zelfbestuur voor onze regio. We hebben niet gesproken over de oneerlijke transfers van 12 miljard euro per jaar naar Brussel en Wallonië, noch over het gebrek aan transparantie bij het besteden van de federale financiën, integendeel de vlaming bevestigde zijn financiële solidariteit. Gehoon en minaching waren ons deel.
De krantenkoppen hadden deze morgen moeten uitschreeuwen dat de CD&V en Leterme persoonlijk zijn achthonderdduizend kiezers verraden hebben. Het zal voor mij heel zeker de laatste keer geweest zijn. En zeggen dat ik er bijna in gelopen was en mijn vertrouwen gesteld had in deze figuur. Er zouden nieuwe verkiezingen moeten komen. Het kan toch niet dat men in volle vertrouwen stemt voor iets en dat nadien de persoon waarvoor je gestemd heeft kompleet het tegenovergestelde doet dan wat je overeengekomen waart. Dat heet woordbreuk en bedrog en zou gerechtelijk moeten vervolgd worden.
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Dat moet ik eerst eens proefondervindelijk onderzoeken dan.
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() VB is effectief de enige partij die Vlaanderen nog nooit bedrogen heeft!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zij en zij alleen wordt iets verweten. Nooit worden de beloftes die de franstaligen aan hun eigen kiezers gedaan hebben onder de loep genomen. Het onverantwoordelijk gedrag van de franstalige politieke klasse wordt blijkbaar als een gegeven beschouwd. Iets waar wij niets aan kunnen doen en waarmee men dan maar moet leren leven. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persbriefing na de middag van het kartel: CDV+NVA samen, binnen het uur.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 november 2007 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het wordt nog leuk, de vlaamse partijen die bij hun eisen blijven, ondanks geschiet en geleuter van bepaalde media (de standaard, de morgen). En daartegenover zien we de ps en mr die serieuze ambras maken. Neen, ik zie het niet goed komen met leterme. Dit enkel omdat hij niet plat op de buik gaat landen...