![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 |
Schepen
|
![]() inderdaad, ik heb hieromtrent toch eens een beleefde mail richting VRT gestuurd, niet dat het helpt maarja...
|
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Wanneer gaat er eens een politicus durven zeggen dat het rode poco nest van de VRT hoognodig moet uitgemest worden, wegens verraders van hun eigen regering, hun broodheer en de Vlamingen?
#84 |
Schepen
|
![]() Zolang de VRT zelf bevoegd is voor hun personeelsbeleid kan er inderdaad geen verandering in komen. En als je Bourgeois erop aanspreekt verwijst hij je door naar VRM (Vlaamse regulator voor de media), maar daar is de objectiviteit ook niet vanzelfsprekend (zie maar het lachwekkende gedoe omtrent Verstrepen...)
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is ook een kwalijke misrekening. Jullie maken altijd je eigen sprookjeswereld, wuiven alle waarschuwingen dat de realiteit anders is weg, en staan dan telkens weer verbijsterd als er dingen gebeuren die frontaal in tegenstrijd zijn met jullie verwachting. Wie is er hier het klein kind, zou men zich dus kunnen afvragen. Anderzijds is het niet slecht dat de Franstaligen zo kinderlijk reageren. Ondertussen blokkeert Vandeurzen steeds overtuigender elke regeringsvorming zonder staatshervorming. Net als Bart is Jo op weg naar een heldenstatus in Vlaanderen. (Neem vooral de Vlaamse pers niet als graadmeter voor de stemming in Vlaanderen ![]() Laatst gewijzigd door Kortaf : 11 november 2007 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bart Breydel en Jo De Conick of Jo Breydel en Bart De Conick? |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je "Vlaams" al niet meer juist schrijven, stukske wallon?
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier nog eens te zien. Ongelofelijk hoe bitsig ze probeert te onderbreken met haar gezicht op onweer. Mijn achting voor Vandeurzen blijft stijgen. Van grijze mol naar held.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 november 2007 om 17:11. |
||
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is idd hartverwarmend dat er eindelijk een partij is die even vastberaden lijkt als de Franstaligen dat altijd geweest zijn.
Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in Vandeurzen dan in Leterme.
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, he? Ik had nooit of te nimmer gedacht dat de CD&V zo koppig Vlaams zou kunnen zijn. Niet de stemming over BHV van woensdag vind ik zo historisch, maar wel de vaststelling dat er in die partij een stevige kern is ontstaan die niet "CVP" is. Mijn woorden zijn vast voorbarig maar ik moet zeggen dat het duo Jo&Bart me nog maar weinig hebben ontgoocheld. Een en ander moet ook blijken uit de blinde paniekreacties van belgicisten en franstaligen hier op dit forum. Draad na draad starten ze op met gehuil over nazi's en meer van dat fraais. En je hebt gelijk... Leterme is minder te vertrouwen. Zijn demarche van donderdag vergeet ik niet snel. Nu ja... 150 dagen in die mallemolen gaan niet in je kouwe kleren zitten tezamen met de druk van 800.000 stemmen, dus ik wil het misschien nog wijten aan vermoeidheid. Maar ook Bart heeft (en dan nog met zijn ongezonde levensstijl, pasgeboren kindje en de media die op hem inbeukt) serieus afgezien. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat die vroeg of laat eens lichamelijk ging instorten.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 november 2007 om 17:29. |
||
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is trouwens geen wonder dat het Vlaams Belang moet inboeten dezer dagen. Met een CD&V die Vlaamsvoelend wordt en met een LDD hebben de moegetergde Vlamingen eindelijk voor de eerste keer een alternatief tov. het Vlaams Belang.
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou dat ik ook zo trots kon zijn op de liberale verwezenlijkingen.
Zucht.
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Ziet u? Dat zijn twee verschillende zaken. |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LDD eens proberen. De Open-VLD heeft de overheid enkel exponentieel doen groeien.
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik wel. En ik ben eerder een "België Barst!" type dan wat anders. Maar er zijn veel mensen voor wie het niet wit of zwart is. Mensen die meer bevoegdheden willen voor de gewesten zonder daarom het land op te blazen. Alleen kwamen die voorheen niet aan hun trekken bij CD&V, VLD, SP.a en wat dies meer. En die hebben nu wel meer alternatieven via N-VA en LDD.
|
![]() |