![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie is de ruziestoker? | |||
De Vlamingen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 10,59% |
De Walen |
![]() ![]() ![]() |
42 | 49,41% |
Geen van beiden |
![]() ![]() ![]() |
34 | 40,00% |
Aantal stemmers: 85. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Largo;uw repl was echt hilarisch om lezen en uw commentaar slaat kant noch wal.Slaat dus totaal nergens op en volledig naast de kwestie.
Hier toon je mooi aan dat je dus nog steeds niet snapt wat een geldstroom inhoud;Er zijn wel vlamingen naar wallonie gaan werken,das dus weer iets heel anders en heeft totaal niets te maken met een geldstroom. uw antwoord;Meer zelf er zijn 1mio vlamingen in wallonië gaan wonen en wonen er nog steeds... Ik lig dus echt plat. Ik dacht echt dat ik een dutske ben die niet veel weet maar ik ben allesins al niet de grootste duts die er rond loopt en zit hier opt forum. Laatst gewijzigd door Marlboro : 12 november 2007 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat geloof ik zeker komende van u... heeft u ook nog eens argumenten voor een zinvolle discussie? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer solidariteit arrogant profitariaat wordt, dan maar afschaffen: blijkbaar de beste manier om de "ontvangers" aan het denken en het veranderen te zetten.. En die vergelijking met Limburg en de Westhoek enz??? Waarom neem je de linker- of de rechterkant van je straat er niet bij? Of de Hottenttotten? Iedereen heeft rechten, enkel de brave dommerikken hebben plichten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is dat echter heel moeilijk. Waarmee u mijn punt bewijst.
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
misschien maar dan zijn we allemaal maar brave dommerikken hoor...Wat gaje eraan doen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Als u het over een concrete "walen zijn luiaards" uitdrukkingen heeft dan heb ik er UITERAARD geen maar dat is nogal wiedes maar is ook niet de vraag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van de praatjes van Maingain waar de arrogantie puur van afloopt en de grootse antwoorden van madame Non nog niet gehoord? Zo bruin heeft geen enkele Vlaming het al gebakkken dacht ik... En dat heerschap hierboven, steeds met die fameuze glimlach op zijn smoel... partijtje de Vlamingen voor gek houden...
Als dat een onderdeel is van je redenen voor solidariteit... Laatst gewijzigd door andev : 12 november 2007 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() optie 4: de burgerij langs bijde kanten
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Ik als randbewoner, weliswaar niet vd Zes, voel me erg in mijn nopjes met het 'non' vd Frankofonen.
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om even de vergelijking te maken: valt alles wat over Maingain geschreven is ook onder louter "perceptie", of heeft diene gast ook daadwerkelijk en duidelijk pogingen genomen om na de verkiezingen de Vlamingen te schofferen/vierkant een kloot te draaien? Want daar ging het om in deze discussie. En als u heel concreet wil zijn: ik zoek nog altijd naar de quote van BDW waar hij het lepeltje suiker terugtrekt.
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gelieve deze dan eens te quoteren.
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is u vergeven: 't is niet omdat je een redelijk mens bent, dat je niets beu kan worden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() Hier op dit eigenste forum werden artikels van DS en DM online geplaatst met betr links. De interpretatie van de verdere integratie van de Zes bij Brussel is zeer aannemelijk voorgebracht.
Uiteraard kan de kadertekst niet geciteerd/gequoted worden. Maar ik herinner me wel de uitspraak van BDW op tv die stelde dat de kadertekst belangrijk was voor hetgeen er niet in stond en voor wat er wel in stond ging er gediscussieerd worden. De Vlaamse historische toegeeflijkheid kennende, meen ik - voor mezelf dan toch - te mogen concluderen, dat het Franse non ons voorlopig voor een penibele splitsing heeft behoed.
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() Waar is de optie ALLEBEI?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Punt is dat vlamingen op bepaalde, volgens sommige vele vlakken gelijk hebben. Dat er zaken zijn die moeten veranderen... Maar direct naar 'oplossing' splitsen gaan, splitsen van die land wel te verstaan, is niet DE oplossing, maar EEN oplossing. En of dit de beste oplossing is is zeer betwijfelbaar. Van sommige kanten die wel wat aanhang hebben, komt het id dat een splisting va belgie , DE oplossing is, en dat het mana zal regenen uit de hemel als het zover is. Terwijl dat helemaal zo niet zo zeker is. Maar doelbewust verzwijgt men al snel de nadelen, of veegt ze met gelach onder de tafel. Vlaanderen denkt nog steeds dat het uit een splitsing zal komen met als een ridder op een wit paard dat in volle galop voorwaarts door en uit een mistbank komt gereden... Als de mist is opgetrokken en blijkt dat het een 80 jarige landloper op een ezel is, wat dan? Zulke zaken worden dan maar gauw onder de mat geveegd met gelach, of snel snel afgewimpeld. Zal de burger dan eveneens met zijn vinger naar de verantwoordelijke mogen wijzen zoals deze nu doen bij hen die 'het grote onrechtvaardige belgie' in stand houden? Ik ben niet het grote licht op politiek vlak op dit forum, in dit land, of laat staan de wereld... Maar zaken zoals bvb ;: bij een splitsing zal vlaanderen in de EU één van de +/-300 regionen zijn, en belgie is nu één van de 27 lidstaten. Dat hoor je nooit vernoemen. Dat moeten de mensen maar zelf opzoeken, of door een enkeling aan de oren worden gebracht. luidop hoor je zulke zaken nooit. Laatst gewijzigd door Zyp : 15 november 2007 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik spreek over een geldstroom,blijkbaar snap je nog steeds niet goed wat een geldstroom is,ik ga mij niet blijven herhalen zenne. Argumenten?Van u buiten gezever en gezwans zie ik helemaal niets. |
|
![]() |
![]() |