![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() toch nog een :
zwakke of flauwe vrouwen ... doe miJ maar een intelligent, sterk exemplaar met een eigen mening en karakter (nee dat ziJn geen loeten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dit is best een goeie draad, Den Ardennees!
Leuk om te lezen. Men houdt hier blijkbaar niet zo van ordinair, slettekoppelaarzen, tattoes, piercings, gewelddadig geblondeerdheden,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een echt goed doorgedreven sletterige stiJl heeft zeker ook iets ! als het maar goed gedaan is, duideliJk , niet zo'n vis noch vlees probeersel geldt trouwens voor alle stiJlen ... t moet uitgesproken, gedurfd dus sterk ziJn ... maw eigenheid en karakter uitstralen : super aantrekkeliJk is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() Afknappers:
- slettebotten - kauwgummende, dwaaskijkende, volgeplaasterde huppeltrienen - vrouwen die er van uit gaan dat elke man in een baan rond hun willetje moet draaien - pseudo-intellectuele betweetsters - coke-trienen - geitewollen sokken - etc... Pluspunten: - Humor, fijzinnigheid, levensvreugde, savoir-vivre, EQ, karakter, - etc... |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Brrrr..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() - Piercings
- Dreadlocks (zeker bij witmense) - Tatoeages - Afzakkende broek met zichtbare slip (en vetkwabben!) - Combinatie van bovenstaande - Kabouterlook (hoed + allegaartje van gebreide pulls, sjaals, halflange rok met daaronder nog eens een broek) - Onverzorgd gebit - Overdreven make-up - Kauwgum - Zware Leuvense (en omstreken) tongval (sorry ik heb echt mijn best gedaan maar ik kan het niet aanhoren) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() Er is maar 1 echt ding dat me totaal doet afknappen:
een lief die over politiek praat!
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() oa...
- lafaards - meelopers - betweters - bekrompen personen - macho's, zageventen/vrouwen - mijn pint die veel te snel leeg is, zooooo hatelijk!!! - hondenpipi op het voetpad - chichimadammen met teveel Coco Chanel nr5 op - mannen met een poshtish(haarstukje) op,of voetbalkapsel enz... Laatst gewijzigd door nubian : 14 november 2007 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 14 november 2007 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan ik inkomen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Misplaatste arrogantie, zwart-wit-denken/hokjesdenken/alles over-stereotyperen, starheid, koppigheid, inflexibiliteit, gebrek aan eq, gebrek aan iq, ...
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() dit vind ik ook één van de ergste. ik heb al mening meisje uit een zwart-wit wereldbeeld proberen te halen, bij weinigen heeft het vruchten afgeworpen. erger nog is als ze helemaal géén wereldbeeld hebben, gewoon niet weten wat er rond hen gebeurt. verder laat ik het ook afweten als ze te mager zijn of geen karakter hebben en gewoon meelopen. en een meisje dat nederlands praat met een frans accent is ook niet direct mijn ding (daarentegen vind ik het wel aantrekkelijk als ze limburgs praten). en er zijn vast nog wel een hoop dingen waarop ik ferm afknap maar ik kan er momenteel niet opkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vrouw zonder ruggengraat.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je ziet echt teveel horrorfilms hoor.
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |