![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn apejaren liggen gelukkig al een tijdje achter mij. Ik hoop voor u vanharte van 't zelfde. Vriendelijke groeten vanuit Brüssel Hauptstadt, 'kaixo', den djimi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al doet Vlaanderen er m.i. goed aan die 'ontwikkelingshulp' in de eerste plaats aan zichzelf te besteden. Het zal nodig zijn, hoewel de kans vrij groot is dat het ook hier 'boter aan de galg' wordt. Buona domenica, den djimi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 november 2007 om 10:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'België-haat' zorgt ervoor dat een hele groep mensen samenklitten die daarzonder elkaar het licht in de ogen niet gunnen. 'Het kan verkeren', wist Bredero al. vriendelijke groeten, den djimi |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt 'sarcasme' u iets? En dat 'de meeste franstaligen' mijn bijdragen niet zouden begrijpen wordt ten dele gelogenstraft door de inhoudelijke replieken die ik kreeg, en door mijn dagelijkse ervaringen hier in Brussel. Ik beschouw het gebruik van het Nederlands waar ik maar kan als mijn kleine bijdrage tot hun leerproces ![]() den djimi Laatst gewijzigd door djimi : 18 november 2007 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, denk aan de BUB, die er zonder de 'België-haat' niet zou zijn geweest. We weten allemaal hoe hard zij aan mekaar hangen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me er echter niet door aangesproken. Ik heb het niet op monarchisten. Vriendelijke groeten vanuit Brussel Hoofdstad/Bruxelles Capitale/Brüssel Hauptstadt, 'Le Dernier des Ménapiens'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() GISTERAVOND de hele tijd over de betoging op de RTBF!!
Over het hele nieuwsbericht werd het uitgesmeerd; ook met Vlamingen die kwamen vrijwilligen, en concerten en frieten en bier... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ze moeten toch iets doen om volk bijeen te krijgen, voor de eenheid van België alleen gaan ze niet veel zotten meer buiten krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gaat je argument dan ook niet op voor de "belgie-fans"? Dat maakt het dus wél waardeloos nietwaar? Het kan verkeren? Leg DAT maar uit aan je Franstalige vrienden, want het ZAL verkeren! Leg hen vooral uit dat, in tegenstelling tot ZIJ, WIJ NIET uit zijn op de grond (en centen) van een ander, maar alleen op onze eigen grond. Vriendelijke groeten,
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze verwachten 20.000 tot 30.000 mensen, waarvan 20% Vlamingen.
Ik ben benieuwd, maar ik wandel binnen niet te afziene tijd toch maar rustig op de Heide.
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar zeg eens eerlijk, ze probeerden mensen te lokken voor de concertjes en de frieten, maar 140.000 handtekeningen op een miljoenenbevolking, dat is toch peanuts? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Duym : 18 november 2007 om 10:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Schepen
|
![]() net op de 7de dag: volgens de politie is er 5000 man
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens de reporter ter' plaatse NU ongeveer 5000 betogers!
Ik zag al een spandoek in beeld : "DANK U VOOR DE VERFRANSING" ![]()
![]() |
#99 |
|
![]() Volgens het radionieuws van 11 uur zouden er ongeveer 10.000 mensen zijn, en komen er nog uit het Noordstation.
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |