![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is ook een reden dat ik al lang geleden religieuze boeken terzijde heb geschoven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godsdienst, welke ook, en macht gaan hand in hand, en vreemd genoeg het zijn altijd dezelfde mensen die het onderspit moeten delven. Ik vrees dat Wilders zich wil focussen op die kleine lettertjes. Laatst gewijzigd door Rudy : 1 december 2007 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Sinds wanneer zou je toestemming moeten krijgen om een boek in bezit te hebben? Zeg eens wat het verschil tussen Wilders' voorstel om de koran te verbieden en de Index Librorum Prohibitorum is.
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Moslims wordt in de koran juist aangeraden/opgedragen om anderen te doden; zij mogen alleen zonder rechterlijke tussenkomst geen moslims doden.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 1 december 2007 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Natuurlijk is daar geen essentiëel verschil, boekverbod is boekverbod. Maar de tegenwerking betreffende bijvoorbeeld "mein kampf" schept wel een precedent, dat moet minstens ook met die koran dus wel kunnen lukken.
![]() |
#88 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende (zeer) rechtse site deelt nochtans mijn analyse:
http://vl.altermedia.info/de-nederla...rael_7462.html
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het psychologische motief hiervoor mag u zelf uitzoeken, want daar staan uw topanalyses blijkbaar garant voor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Geen idee trouwens of die site "rechts" of "links" is, het lijkt mij voornamelijk een commerciëel bedrijf met tevens enig belang in (sensatie-)nieuwsgaring. Ja, het is mij duidelijk dat Wilders voor sommige culturen (nog) grotere sympathie heeft dan ik; een belangrijke spanning levert mij wel "volkenrechtelijk" de vorming en de handhaving van de Staat Israël op en ik heb ook gemerkt dat vergelijkbare puzzle leeft onder minstens de helft van mijn Joodse kennissen zowel hier als ginds.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lang zijn die woestijntenen in feite? Voor zover ik weet is die film van Wilders nog helemaal niet vertoond? Niemand weet wat er zal verteld worden of hoe het zal worden voorgesteld, maar ze weten verdorie wèl al dat er iets beledigd zal zijn ("het"?)
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 december 2007 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Staatssecretaris
|
![]() Moeten wij dan misschien ook maar criminelen die nog net geen mensen gedood hebben bij een overval even wapens in hun handen gaan duwen en hen pushen om mensen te doden zodat wij hen toch nog even de doodstraf kunnen geven?
Laatst gewijzigd door Wanne : 2 december 2007 om 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Wilder is een politieke-angst-masturbeerder, indien hij stelen ballen heeft aan zijn lijf zoals sommigen hier zeggen waarom loopt hij dan met allerlei politie bescherming ???
Indien hij werkelijk opkomt voor wat hij zegt, waarom komt hij dat niet openlijk zeggen zonder lijfwachten zoals theo-van-gogh ,. Theo van gogh had tenminste meer ballen dan hem, hij liep zelfs zingend met een fietsje rond in de wijk !
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
Om zijn stalen ballen te beschermen tegen al te opdringerige fans, zeker ? ![]() Citaat:
Spijtig dat we dat niet meer aan Theo zelf kunnen vragen... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() is nu ook weer erg helder waar die gast vandaan komt!
Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Er is inmiddels een geplande "Demoniseer-Wilders-actie" gaande in Nederland, kennelijk in de hoop dat er een nieuwe Volkert-achtige op het toneel verschijnt.
Opvallend veel ingezonden commentaren onder het Telegraaf-bericht: http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...l?pageNumber=2 Citaat:
![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 december 2007 om 23:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anderzijds, een humoristische film met fictieve personages met de Koran als achtergrond moet toch ook kunnen? Het zou zelfs nog beter zijn als dit door moslims zelf zou geproduced worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() O, ook Elsevier plaatste een artikel over de demoniseer-Wilders-campagne:
http://www.elsevier.nl/nieuws/politi...986/index.html
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Dat er kritiek bestaat op Wilders en zijn film is op zich niet zo erg. Dat die kritiek zich manifesteert nog voor zijn film is uitgebracht is al een stuk bedenkelijker. Waar ageert men dan tegen? De inhoud van de film of het feit dat Wilders überhaupt een film durft te maken over de Koran?
|
![]() |
![]() |