![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb enkel gezegd dat er wel genoeg mensen zijn die er wél tijd e.d. voor vrijmaken, dat is zelfs niet eens een onbekend gegeven bij sommige politieke partijen. Toch raar dat jij je altijd direct mee aangesproken voelt... Wie het schoentje past, trekke het aan zeker?
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel, heb jij hier ooit al eens één bron/citaat/enquête/uitspraak aangehaald waarin iets staat dat jij niet graag bevestigd ziet?
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nochtans niet zo héél veel moeite nodig om het land terug bestuur te maken in zijn huidige vorm (mits een paar aanpassingen).
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Nederlandstaligen zullen dat nooit accepteren. Vlaanderen zal onafhankelijk worden. Als het niet vandaag is dan is het in de toekomst ,op het moment dat de Vlaamse partijen de grootste zijn geworden. Misschien wel bij de volgende verkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je nu zeggen dat Zwitserland gaat splitsen? Daar lijkt het mij niet op...
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is de sleutel van het Belgische probleem. De Walen zijn overigens volop bezig met het aanvaarden van de realiteit. Alleen een machtige kern in Brussel en omgeving blijft nog vasthouden aan de archaïsche machtsverhoudingen en aan hun gepriviligieerde positie. Belgicisten hebben er baat bij de acceptatie door de Franstaligen te versnellen, maar in de praktijk zie je dat ze vaak het omgekeerde doen (en de Vlaamse emancipatie gaan bestrijden). Kas Vander Taelen schreef daarover een bijzonder interessant opiniestuk in DM van gisteren. Lees het eens na. Laatst gewijzigd door Kortaf : 30 november 2007 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de kat een koe was, dan konden we ze melken achter de stoof.
|
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat "grote vlaemSSche media complot" van je BUB periode zit er toch nog een beetje in, heb ik de indruk.
|
![]() |
![]() |
#91 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cirkel is rond en weer een argument doorprikt. |
||
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We fulmineren nog altijd niet.
|
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Baf zeg. Filosoof laat zijn groots licht eens schijnen over complexe materies.
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, dat is een huisvrouw die zich stierlijk verveelt. Daar mag je je niet door laten ontmoedigen.
|
![]() |
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En voor wie pariteit wil verdedigen, die moet weten dat rechten van minderheden iets anders zijn, dan die minderheden gegarandeerde macht te geven. |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ach, ik heb hem meteen gezegd wat ik dacht over zijn verhaaltjes. Wanneer ik seniel genoeg ben om zulke sprookjes te geloven, kies ik voor euthanasie. Jammer van de wetgeving.
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |