![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh ja, toen ik hem zag kreeg ik ook de indruk dat hij zich 'betrapt' voelde en bespeurde ik een soort van aarzeling bij hem. Ik vond dit nogal fatsoenlijk voor een echt kwaadaardig wezen. En ook de positie die hij innam vond ik iets 'plechtig' of 'fatsoenlijk' hebben. Als ik aan hem terugdenk schieten de woorden 'geest', 'engel' en 'pestkop' door mijn hoofd. 'Pestkop' omdat ik het nut van zijn handeling niet zie en ik écht wel de indruk kreeg dat hij bij me probeerde binnen te dringen. En 'engelbewaarder' of niet, zoiets voelt gewoon verkeerd aan en ga ik niet zomaar toelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk ook dat veel mensen de 'impact' (vooral psychisch) van zo'n middelen onderschatten. En ik heb niet de ambitie om als een complete schizo door het leven te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien had je vertraagde afkickverschijnselen.
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het kan natuurlijk nog altijd een hallucinatie geweest zijn, maar ik geloof liever dat het echt iets was. En een pestkop sja... als we een engelbewaarder hebben zal die wel vaak genoeg kunnen lachen met de dommigheden die ik uitsteek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Burgemeester
|
![]() Ervanuit gaande dat demonen en duiveltjes e.d. bestaan ja.
Maar de meesten onder ons beseffen dat dit niet zo is.
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waarom zou dat dan op symmetrie wijzen als ik het vergelijk met de wereld dan lijkt het me net zo dat er alleen maar 'kwaadaardigheid' ( lees als : eigen belang ) bestaat er bestaat gewoon niet iets zoiets als perfect altruïsme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() De laatste keer dat ik Salvia smoorde liep ik op een veld treinsporen, en telkens ik van spoor veranderde, wisselde de trein die afkwam ook. Hoe harder ik wegliep, hoe harder de trein reed, maar hij haalde mij nooit in. Best wel gillen als ge uiteindelijk opgeeft en neerzit, de grond blijft daveren en het geluid van de trein blijft ook gieren, maar het licht van de trein beweegt niet meer.
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#96 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik wat meer gaan opzoeken over 'gevallen engelen', unies tussen 'bovennatuurlijken' en mensen en Nephilim. Dit is wat ik heb gevonden: Citaat:
Citaat:
1. Ik heb blijkbaar 3x bezoek gehad van zo'n 'gevallen engel' die inderdaad wou 'samensmelten' met mij. 2. Mijn beste vriendin droomt nogal vaak en het gaat altijd over alledaagse en realistische dingen: het verloop van een examen, bepaalde dingen die ze ergens koopt, etc. Een tijdje geleden heeft ze echter een iets of wat vreemde droom gehad waarin ik zwanger was (zonder partner of man). Dit was geen realistische droom aangezien ik op dat moment nooit zwanger kón geweest zijn in de realiteit. 3. In de grote vakantie, ergens in augustus, kreeg ik een vreemde droom (of nachtmerrie/waarschuwing). En ik droom (bijna) nooit. Wel, in die droom bevind ik mij in een soort van klaslokaal met een raam. Ik kijk door het raam en zie in de verte een in nevelen gehulde vulkaan (of berg) omgeven door zeewater. De spanning in mijn droom stijgt want er staat op het punt 'iets' te gebeuren. Ik kijk in de vulkaan en daarin ligt heel diep in een soort van grot een vrouw te bevallen. Maar het is geen gewone vrouw, ze is heel lelijk, (te) groot en dik en haar aanblik vervult mij met afschuw. Ik wil wegkijken maar dan zie ik plots iets tussen haar benen liggen. En daar zie ik écht de mooiste, zuiverste babyzoon die ik ooit in m'n leven heb gezien. Ik ben heel verbaasd en vraag me af hoe zo'n monster als zij kan bevallen van zoiets mooi. Dan kijk ik weg van het raam, want er komt een oude visserman door de deuropening van het lokaal binnen. Hij neemt z'n hoed van zijn hoofd en zegt: '*onuitspreekbare naam* is geboren.' Einde droom. Ik schiet wakker met het besef dat dit een onheilspellende mededeling was (en ik misschien op mijn hoede moet zijn voor iemand of iets). Euh, het kan natuurlijk ook dat ik verbanden zie die er helemaal niet zijn en gewoon een grote fantasie heb. ![]() (Maar diep in me voel ik wel een soort van onrust.) Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 8 december 2007 om 21:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Burgemeester
|
![]() Ja dit zijn de tijden waarin de antichrist geboren gaat worden he.
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |