![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja? Ken je de mannen van Gent misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te recht. Maar ja jij kent ook de klappen van de zweep en weet dus ook waarover het gaat in een vuurgevecht. De meeste hier hebben zelfs nog nooit een vuurgevecht gezien in het echt, laat staan meegedaan eraan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Mijn oprechte medeleven aan de familie, vrienden en collega's van de agente.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er heeft trouwens geen vuurgevecht plaats gevonden, de agenten zijn laffelijk neergeschoten geweest bij aankomst, terwijl ze zelfs nog in hun voertuig zaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() We praten naast elkaar, als u een van DIE mannen van Gent was die ik bedoel zou ik u kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het zijn blijkbaar zowat de enigen die je niet corrupt vind.
Dat Hells (let op de juiste schrijfwijze !!!) Angels een organisatie is die meestal als hulpje optreedt voor de georganiseerde misdaad (drugsmokkel , wapensmokkel, prostitutie, afpersing.....) deert je waarschijnlijk niet. En, oh ja, er heerst daar ook een soort "omerta" (zoals iedere maffia-gelinkte organisatie). Wie die "omerta" overtreedt, kan het wel schudden. Het wordt tijd dat iedereen goed beseft, dat hells angels een onderdeel zijn vd georganiseerde misdaad. Who cares ??
Laatst gewijzigd door Pietje : 4 december 2007 om 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burgemeester
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro
![]() Wees er maar zeker van het om vreemdelingen gaat. Citaat:
Als 90% van de gevangen criminelen vreemdelingen zijn en vreemdelingen 10% van de bevolking uitmaken, dan kun je met VEEL GOEDE wil, de kans bereken dat er vreemdelingen bij betroken waren. De gebruikte wapens zijn hier in Belgie voor de autochtone trouwens ook al niet te koop. Laatst gewijzigd door Amaj : 4 december 2007 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=HAMC;3122229]We praten naast elkaar, als u een van DIE mannen van Gent was die ik bedoel zou ik u kennen,
De president van Gent |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Wat is er van?
Edit: oh, je kent hem bedoel je? Laatst gewijzigd door HAMC : 4 december 2007 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Of 't zou moeten zijn dat ik terug naar school moet..... Enfin, nu dat Haemers dood is blijven er nog enkel pedofielen en witteboordcriminelen over bij de echte belgen... en die zie ik dat ook niet doen. Ik wil maar hebben dat de kans dus waarschijnlijk groter is dan 81%. Laatst gewijzigd door Amaj : 4 december 2007 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=KS0pSwdQfbY |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Nach ik heb zwaarder in mijn bezit gekocht van een allochtoon ze verkopen zelfs un moeder en zusters voor geld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() ONS leven gaat idd voort...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Voelt u zich nu 'cool', mijn beste Bhairav? Just curious...
|
![]() |
![]() |